Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste VW-garage in Antwerpen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste VW-garage in Antwerpen?

Ik zal binnenkort met mijn Golf naar de garage moeten gaan voor een onderhoudsbeurt.
    Welke garage is goed & aan te raden in de buurt van Antwerpen?
    Dua, Thuy, Beerens, Joly, ... ?
    Dank bij voorbaat!

Rietje misschien overwegen...

Ligt iets verder weg misschien maar is toch zeer gekend en staat voor zover ik weet gekend voor zijn goede service.

Comment

Duval.

Comment

Beerens heb ik van verscheidene mensen al slechte dingen over gehoord. (wagen die niet op tijd hersteld was, onvriendelijke service, etc)

Van Donckers in Wommelgem zijn wij jaren heel tevreden geweest, maar die zijn vorig jaar overgenomen door Thuy.

Comment

ik ging altijd naar clissen, vanwege de laagste prijs
          ik klaag er niet over, behalve dat ze met hun smerige overall in je wagen durven zitten

Comment

Ik kan wel zeggen waar je zéker ni moet gaan. Vissers in Breendonk. Mijn Poloke daar gekocht. Veel beloftes gemaakt maar weinig nagekomen. Als je niet met een Audi afkomt, is 'em ni echt geïnteresseerd. Allé, zo kwam da bij mij over. Kennis van mij werkt bij Beerens en daar heb ik ook al on-koosjere verhalen over gehoord. Maat van mij werkt bij Joly, ben daar zelf al geweest (wel nog maar één keer) en kwas daar toen content over.

Comment

Turkiye Cars ...

Comment

Moet het een officiele dealer zijn??

Comment

Graag officiële dealer, anders doe ik het zelf.

Comment

Het laatste jaar ging ik met mijn passat bij Thuy in Deurne .
                    Ik was er wel tevreden en heb er nooit problemen ondervonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      ik ging altijd naar clissen, vanwege de laagste prijs
                      ik klaag er niet over, behalve dat ze met hun smerige overall in je wagen durven zitten
                      Ik ben ook voorstander van Clissen! Prijs is idd één van de beste en service is goed. Rietje daarentegen is duur, onvriendelijk, weinig uitleg bij de factuur... Helemaal geen aanrader. Zowel bij Beerens als bij Clissen ben je een nummer terwijl Clissen toch iets kleiner is.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Volgens mij is BEERENS wel de beste oplossing
                        (ps. er werkt een kerel uit de Pfaffs)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R !
                          Volgens mij is BEERENS wel de beste oplossing
                          (ps. er werkt een kerel uit de Pfaffs)
                          omwille van die pipo van de pfaffs
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

heeft er één van jullie ervaringen met Y&N Claessens te Wilrijk/Hoboken?

Comment

VW Claessens SUPER + Vissers in breendonk HEL

super garage! hebben me serieus uit de nood geholpen
                              echt vriendelijke mensen bij Claessens
                              + snelle service

BTW waar je zeker NIET moet gaan: Vissers in Breendonk/willenbroek naast den duvel
                              echt hel
                              die mannen hebben een GAT gemaakt in mijn versnellingsbak en ik krijg mijn geld maar niet terug. De patron wimpelt mij af langs alle kanten
                              iemand een idee hoe ik dat kan aanpakken?

Comment

Alleszins niet bij de klantendienst van D'Ieteren want die zeggen enkel dat ze er niks mee te maken hebben!

Ik zou, als praten niet helpt, al eens per aangetekende brief een ingebrekestelling sturen.

Oorspronkelijk geplaatst door petitpoussin Bekijk Berichten
                                + snelle service

BTW waar je zeker NIET moet gaan: Vissers in Breendonk/willenbroek naast den duvel
                                echt hel
                                die mannen hebben een GAT gemaakt in mijn versnellingsbak en ik krijg mijn geld maar niet terug. De patron wimpelt mij af langs alle kanten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door petitpoussin Bekijk Berichten
                                  + snelle service

echt hel
                                  Vissers heeft al enorm lang een slechte naam, wij gingen bij Dielis in Bornem. Dat is nu wel een Audi dealer, maar daar zijn we altijd correct geholpen.

Bij Claessens hebben we enkel nog maar een nieuwe auto gaan bestellen en afgehaald. Het leek daar wel allemaal redelijk vlot te lopen, de organisatie zat precies wel goed.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                    Vissers heeft al enorm lang een slechte naam, wij gingen bij Dielis in Bornem. Dat is nu wel een Audi dealer, maar daar zijn we altijd correct geholpen.
                                    Dielis geeft nog altijd VW-service hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                      Dielis geeft nog altijd VW-service hoor
                                      Ik weet het wel, maar mijn moeder heeft geen VW/Audi niet meer :-) Ze gaven zelfs nog offertes voor nieuwe VW's dat was geen probleem.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ah oke.

Comment

Working...
                                        X