Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oefenterein In Turnhout

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oefenterein In Turnhout

WIE KENT ER EEN OEFENTERREIN IN TURNHOUT?? DEEL HET HIER UIT

Sorry voor die hoofdletters, had het nu pas gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nayat Bekijk Berichten
      Sorry voor die hoofdletters, had het nu pas gezien
      Je kan je post editten

Comment

In die bocht van het industrieterrein bij Philips.

Comment

De TAR heeft er 1 in de industrie, dat weet ik.

Anders in Vosselaar op de breemsendijk aan de brandweer of in beerse aan het zwembad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            In die bocht van het industrieterrein bij Philips.
            das dus van de TAR, ik denk niet dat je daar gewoon op mag.

Comment

Ah, weet ik niet. Had dat gewoon al een paar keer zien liggen.

Ik zat meestal op de breemsedijk.
              Ook 1 keer hier in Oud-Turnhout geweest, maar daar was het meestal drukker.

Comment

Vlakbij het vliegveld in Weelde is er ook een, daar is het meestal rustig: http://maps.google.com/maps?f=d&sour...7&ie=UTF8&z=13
                AutoMinded.be

Comment

Geweldig dat jullie mij willen helpen
                  Maar stel ik oefen daar, komt de politie daar nooit langs rijden? En is het echt in het openbaar ?? Kunnen jullie mij adres er bij zetten van de oefenterreinen , ik dank jullie echt

Comment

Geweldig dat jullie mij willen helpen
                    Maar stel ik oefen daar, komt de politie daar nooit langs rijden? En is het echt in het openbaar ?? Kunnen jullie mij adres er bij zetten van de oefenterreinen , ik dank jullie echt
                    Oefenterrein is om te oefenen he. Daar heb je volgens mij geen rijbewijs voor nodig.

adressen:

Vosselaar => breemsedijk
                    Beerse => Antwerpsesteenweg (ingang wel langs een andere baan, maar je ziet het terrein goed liggen, dus je geraakt er van daar wel)
                    Turnhout => slachthuisstraat

Comment

Oefenterrein is om te oefenen he. Daar heb je volgens mij geen rijbewijs voor nodig.
                      een voorlopig rijbewijs zal toch wel het mimimum zijn.

en waarom ga je niet gewoon naar een lege parking?
                      neem lege waterflessen met wat zand in en stokken in voor een betere zichtbaarheid. kan je ongestoord oefenen zonder te moeten wachten op drukke namiddagen.
                      wimoptiek.be op

Comment

adressen:

Vosselaar => breemsedijk
                        Beerse => Antwerpsesteenweg (ingang wel langs een andere baan, maar je ziet het terrein goed liggen, dus je geraakt er van daar wel)
                        Turnhout => slachthuisstraat
                        Natuurlijk heb je een rijbewijs nodig, je mag toch niet zomaar een voertuig in je eentje besturen?

Comment

Natuurlijk heb je een rijbewijs nodig, je mag toch niet zomaar een voertuig in je eentje besturen?
                          Ligt eraan van wie dat oefenterrein is he.

Als dat priveterrein is heb je geen rijbewijs nodig

Comment

Ligt eraan van wie dat oefenterrein is he.

Als dat priveterrein is heb je geen rijbewijs nodig
                            Raar je bestuurt een auto , en je hebt geen rijbewijs nodig, nooit van gehoord. Ik zal dan prive terreinen moeten zoeken de vraag is waar vind ik die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              een voorlopig rijbewijs zal toch wel het mimimum zijn.

en waarom ga je niet gewoon naar een lege parking?
                              neem lege waterflessen met wat zand in en stokken in voor een betere zichtbaarheid. kan je ongestoord oefenen zonder te moeten wachten op drukke namiddagen.
                              Ken jij ergens een lege parking .?

Comment

Raar je bestuurt een auto , en je hebt geen rijbewijs nodig, nooit van gehoord. Ik zal dan prive terreinen moeten zoeken de vraag is waar vind ik die
                                Parkings van bedrijven. Vorige zomer was de parking van het keuringsstation in Turnhout nog priveterrein, want de politie kon ons niet wegsturen toen we daar een kart aan het testen waren

Comment

Parkings van bedrijven. Vorige zomer was de parking van het keuringsstation in Turnhout nog priveterrein, want de politie kon ons niet wegsturen toen we daar een kart aan het testen waren
                                  Meen je da? Zo das plezant , ik ga dan maar naar de keuringsstation, als het echt zo is.

Comment

Meen je da? Zo das plezant , ik ga dan maar naar de keuringsstation, als het echt zo is.
                                    Ja, zo was het toen toch. De eigenaar van het terrein had er niets op tegen

Comment

Ja, zo was het toen toch. De eigenaar van het terrein had er niets op tegen
                                      Ik denk als ik er nu naar toe rijd, dat ik een bezem tegen me hoofd krijg hihihhi

Comment

Waarom ga je trouwens niet gewoon je theoretische examen afleggen? heb je direct een voorlopig rijbewijs

Comment

Working...
                                        X