Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geweldig dat jullie mij willen helpen
Maar stel ik oefen daar, komt de politie daar nooit langs rijden? En is het echt in het openbaar ?? Kunnen jullie mij adres er bij zetten van de oefenterreinen , ik dank jullie echt
Geweldig dat jullie mij willen helpen
Maar stel ik oefen daar, komt de politie daar nooit langs rijden? En is het echt in het openbaar ?? Kunnen jullie mij adres er bij zetten van de oefenterreinen , ik dank jullie echt
Oefenterrein is om te oefenen he. Daar heb je volgens mij geen rijbewijs voor nodig.
adressen:
Vosselaar => breemsedijk
Beerse => Antwerpsesteenweg (ingang wel langs een andere baan, maar je ziet het terrein goed liggen, dus je geraakt er van daar wel)
Turnhout => slachthuisstraat
Oefenterrein is om te oefenen he. Daar heb je volgens mij geen rijbewijs voor nodig.
een voorlopig rijbewijs zal toch wel het mimimum zijn.
en waarom ga je niet gewoon naar een lege parking?
neem lege waterflessen met wat zand in en stokken in voor een betere zichtbaarheid. kan je ongestoord oefenen zonder te moeten wachten op drukke namiddagen.
adressen:
Vosselaar => breemsedijk
Beerse => Antwerpsesteenweg (ingang wel langs een andere baan, maar je ziet het terrein goed liggen, dus je geraakt er van daar wel)
Turnhout => slachthuisstraat
Natuurlijk heb je een rijbewijs nodig, je mag toch niet zomaar een voertuig in je eentje besturen?
een voorlopig rijbewijs zal toch wel het mimimum zijn.
en waarom ga je niet gewoon naar een lege parking?
neem lege waterflessen met wat zand in en stokken in voor een betere zichtbaarheid. kan je ongestoord oefenen zonder te moeten wachten op drukke namiddagen.
Raar je bestuurt een auto , en je hebt geen rijbewijs nodig, nooit van gehoord. Ik zal dan prive terreinen moeten zoeken de vraag is waar vind ik die
Parkings van bedrijven. Vorige zomer was de parking van het keuringsstation in Turnhout nog priveterrein, want de politie kon ons niet wegsturen toen we daar een kart aan het testen waren
Parkings van bedrijven. Vorige zomer was de parking van het keuringsstation in Turnhout nog priveterrein, want de politie kon ons niet wegsturen toen we daar een kart aan het testen waren
Meen je da? Zo das plezant , ik ga dan maar naar de keuringsstation, als het echt zo is.
Comment