Hello!
Ik kocht een aantal weken geleden mijn eerste auto.
Op het eerste zicht alles in orde: keuringsbewijs, keuring voor verkoop, carpass.
Nu wil ik hem inschrijven en was dus net alles aan het nalezen.
blijkt dat de keuring en carpass nog dateert van de verkoop aan de vorige eigenaar.
dus ter verduidelijking:
eigenaar 1: ingeschreven van aug. 2000 tot April 2006 (hier heb ik kentekenbewijs van)
eigenaar 2: geen kentekenbewijs, wel keuringpapieren ( gekeurd op 11 maart 2009 )
eigenaar 3: ingeschreven van 12 maart 2009 tot...
eigenaar 4: ben ik
dat houdt dus in dat ik geen keuringpapieren heb voor verkoop.want die dat ik heb zijn wel recent , maar voor de vorige verkoop.
de vraag is dus nu:
wat moet ik nu doen om hem op de baan te krijgen?
laten keuren door garage (volledige keuring of enkel keuring voor verkoop?)
kan dit met papieren van vorige eigenaar?
wanneer dit gebeurt is, kan ik gewoon naar de verzekering stappen en die regelt de rest (inschrijving/verzekering)?
alvast bedankt!
Ik kocht een aantal weken geleden mijn eerste auto.
Op het eerste zicht alles in orde: keuringsbewijs, keuring voor verkoop, carpass.
Nu wil ik hem inschrijven en was dus net alles aan het nalezen.
blijkt dat de keuring en carpass nog dateert van de verkoop aan de vorige eigenaar.
dus ter verduidelijking:
eigenaar 1: ingeschreven van aug. 2000 tot April 2006 (hier heb ik kentekenbewijs van)
eigenaar 2: geen kentekenbewijs, wel keuringpapieren ( gekeurd op 11 maart 2009 )
eigenaar 3: ingeschreven van 12 maart 2009 tot...
eigenaar 4: ben ik
dat houdt dus in dat ik geen keuringpapieren heb voor verkoop.want die dat ik heb zijn wel recent , maar voor de vorige verkoop.
de vraag is dus nu:
wat moet ik nu doen om hem op de baan te krijgen?
laten keuren door garage (volledige keuring of enkel keuring voor verkoop?)
kan dit met papieren van vorige eigenaar?
wanneer dit gebeurt is, kan ik gewoon naar de verzekering stappen en die regelt de rest (inschrijving/verzekering)?
alvast bedankt!
Comment