Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een 2e hands auto importeren en homologeren (UK, Japan, ...) Hoe ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo.

Ik heb dus enkele maanden geleden een Mitsubishi Fto vanuit Engeland gehaald die in het jaar 2000 daar uit Japan gekomen is. Nu heb ik die volledig laten klaarzetten voor homologatie keuring. Dus vorige week naar de keuring laten gaan en ben afgekeurd wegens geen E keurmerk op de koplampen andere problemen waren er niet.
    Deze wagen is niet gemaakt geweest voor EU landen dus is het onmogelijk om die E gekeurde koplampen te verkrijgen. Heb de mijne proffesioneel laten ombouwen en het lichtbeeld is perfect maar wel geen E keurmerk.
    Mijn vraag is dus: is het daarom niet dat een geïmporteerde wagen een homologatie keuring moet doen om te zien dat alles aan de eisen voldoet?

iemand raad hierbij?

Comment

• Je stelt je vraag drie keer op dit forum, waarom stel je ze niet aan de mensen die je auto hebben afgekeurd ?

Comment

• Ben zelf niet naar de keuring gegaan. Mijn garage heeft dit gedaan en die weten geen raad dus daarom ik dit hier even vraag. Mss hebben mensen van hier ervaring daar mee en kunnen die mij raad geven

Comment

• Als je "garage" - net zoals jij - ook van toeten noch blazen weet, neem dan contact op met de keuring en vraag het daar na ... hoe kunnen ze nu op een forum zo'n specifieke materie correct beantwoorden.

Comment

Working...
          X