Even nog een vraag : Kan ik ergens op het net een complete lijst vinden waar de geimporteerde wagen moet aan voldoen ? Want naar de homologatiekeuring gaan zonder dat ik 100% zeker weet dat alles in orde is, is zinloos denk ik. Hoe zit het bijvoorbeeld met de gordels ? Op de gordels van mijn van hangt geen CE keurmerk bijvoorbeeld en ze blokkeren niet als je er hard aan trekt. Is geen defect want dat is het geval bij alle gordels in de wagen; is blijkbaar zo voorzien door de constructeur. Wordt ik daarvoor afgekeurd ?
Blijkbaar "meten" ze de remmen ergens binnenin , het wat en waarom weet ik ook niet. Heb net even geprobeerd om een wiel los te maken maar dat zit ERG goed vast en de bouten krijg ik niet manueel los. Ik heb wel een bouloneuse thuis maar die is niet van die kracht dat ik dat zomaar loskrijg.
Blijkbaar "meten" ze de remmen ergens binnenin , het wat en waarom weet ik ook niet. Heb net even geprobeerd om een wiel los te maken maar dat zit ERG goed vast en de bouten krijg ik niet manueel los. Ik heb wel een bouloneuse thuis maar die is niet van die kracht dat ik dat zomaar loskrijg.
Comment