Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ikwilvanmijnautoaf.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb vorig jaar een 206 verkocht via deze site. Kreeg 500 euro meer dan het maximum bij andere garages. Had wel de kleine lettertjes niet gelezen: je moet de auto naar de koper brengen (en je weet op voorhand niet waar dit gaat zijn). In mijn geval naar Gent (vanuit Maaseik). Hebben er dan maar een weekendje Gent van gemaakt, kwestie van die 500 euro goed te besteden :-p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
      In mijn mailbox zat er een mailing van deze gasten. (Heb ooit een Rocky willen verkopen via hen maar deal is toen afgesprongen). Toen ik me wou uitschrijven onderaan de mailing kreeg ik volgende boodschap: un unexpected error occured
      Hier net hetzelfde.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hier ook hetzelfde. Ze maken er een sport van om mensen tegen hun wil met spam te bestoken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          In mijn mailbox zat er een mailing van deze gasten. (Heb ooit een Rocky willen verkopen via hen maar deal is toen afgesprongen). Toen ik me wou uitschrijven onderaan de mailing kreeg ik volgende boodschap: un unexpected error occured

Beste,

Door een foutje in ons systeem kreeg u deze boodschap maar uw afmelding is wel degelijk binnen gekomen bij ons. Onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard staat onze klantenservice altijd voor u klaar voor vragen, klachten en opmerkingen over onze gratis dienstverlening via klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.be. Wij willen onze dienstverlening graag op continue basis verbeteren met uw feedback.

Wij zijn u graag van dienst:

E-mail: klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.be
          Adres: Brouwersstraat 1 bus 4, 3000 Leuven
          Tel: 02/80.80.146 iedere werkdag tot 22:00 uur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
            Ik heb vorig jaar een 206 verkocht via deze site. Kreeg 500 euro meer dan het maximum bij andere garages. Had wel de kleine lettertjes niet gelezen: je moet de auto naar de koper brengen (en je weet op voorhand niet waar dit gaat zijn). In mijn geval naar Gent (vanuit Maaseik). Hebben er dan maar een weekendje Gent van gemaakt, kwestie van die 500 euro goed te besteden :-p
            Dan heb je veel geluk gehad.
            Ik kreeg via hun een ronduit belachelijk bod van minder dan 200 euro voor mijn Citroën Saxo, hij is uiteindelijk (enkele weken later) voor het tienvoudige van dat bedrag verkocht!
            Een tijdje terug voor de fun eens een Citroën C4 van een kennis er op gezet, bod dat binnen kwam was net geen 1500 euro, auto is voor 6000 euro overgelaten aan de garage waar hij zijn nieuwe gekocht heeft.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door klantenservice Bekijk Berichten
              Wij zijn u graag van dienst:

E-mail: klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.be
              Adres: Brouwersstraat 1 bus 4, 3000 Leuven
              Tel: 02/80.80.146 iedere werkdag tot 22:00 uur.
              Heel vreemd: een adres in Leuven en een telefoonnummer in de zone Brussel???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten

Heel vreemd: een adres in Leuven en een telefoonnummer in de zone Brussel???
                Niet zo vreemd, bij de meeste VOIP providers kan je kiezen wat je maar wil...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Niet zo vreemd, bij de meeste VOIP providers kan je kiezen wat je maar wil...
                  En het wordt maar leuker: hier vind je hetzelfde nummer voor een adres in de Ambachtenlaan in Heverlee: https://www.jevoudraisvendremavoiture.be/contactez

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten

En het wordt maar leuker: hier vind je hetzelfde nummer voor een adres in de Ambachtenlaan in Heverlee: https://www.jevoudraisvendremavoiture.be/contactez
                    Een VOIP nummer is totaal niet plaatsgebonden...

Comment

Ik heb in het verleden ook eens mijn wagen aangemeld daar. Kreeg ook geen goed bod. Had er nog een paar geprobeerd. Uiteindelijk gaf besteautobod.be nog het hoogste bedrag. Koper kwam volgende dag langs, betaalde het afgesproken bedrag en was binnen 10 minuten weer weg. Vergelijken kan je extra geld opleveren.

Comment

Heb net een telefoontje van ene "Bram" van ikwilvanmijnautoaf.be gehad omwille van mijn VW Arteon die ik erop had gezet. Ik vertelde hen dat hij niet perse weg hoeft, enkel indien ik er een goede prijs voor krijg.
                        Mijn auto is een dik half jaar oud met 18.000 KM. Ik wilde er nog de 80% van de nieuwprijs voor krijgen, wat ik niet overdreven vond.

Hij vertelde me botweg dat ik dat er nooit voor zou krijgen en hij mijn wagen zou verwijderen van de website.

Dit mag dan wel inderdaad zo zijn, en hij mag gerust mijn wagen verwijderen, maar ik weet niet wat hij hiermee hoopte te bereiken. Vooral de manier waarop hij dit zei kwam heel "boertig" en onprofessioneel over. ("Die 20% bent u kwijt na, uhh, 1 minuut?")
                        Last edited by ; 22/11/2018, 16:04.

Comment

80% van de cataloogprijs of de prijs op de factuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
                            Heb net een telefoontje van ene "Bram" van ikwilvanmijnautoaf.be gehad omwille van mijn VW Arteon die ik erop had gezet. Ik vertelde hen dat hij niet perse weg hoeft, enkel indien ik er een goede prijs voor krijg.
                            Mijn auto is een dik half jaar oud met 18.000 KM. Ik wilde er nog de 80% van de nieuwprijs voor krijgen, wat ik niet overdreven vond.

Hij vertelde me botweg dat ik dat er nooit voor zou krijgen en hij mijn wagen zou verwijderen van de website.

Dit mag dan wel inderdaad zo zijn, en hij mag gerust mijn wagen verwijderen, maar ik weet niet wat hij hiermee hoopte te bereiken. Vooral de manier waarop hij dit zei kwam heel "boertig" en onprofessioneel over. ("Die 20% bent u kwijt na, uhh, 1 minuut?")
                            Waarom zou je überhaupt een 6 maand oude auto daar aanbieden? Dat verkoopt wel particulier hoor.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Waarom zou je überhaupt een 6 maand oude auto daar aanbieden? Dat verkoopt wel particulier hoor.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
                              Achja, 't kan geen kwaad ook niet he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                80% van de cataloogprijs of de prijs op de factuur.
                                Prijs op de factuur

Comment

Da's dan imo een mooi aanbod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Da's dan imo een mooi aanbod.
                                    Bram van ikwilvanmijnautoaf.be is het daar duidelijk niet mee eens

Comment

Heb 4000€ meer gekregen voor mijn Mazda 6 dan dat belachelijke aanbod van hen. Was toen voor mij ook eerder een experiment om de werkwijze te doorgronden.

Comment

Kreeg vandaag het advies om toch eens te proberen op ikwilvanmijnmotoraf.be
                                        Daarstraks alles doorgestuurd, maar nu nog wachten op goedkeuring, bla bla bla. Eens kijken of ik ook een telefoontje krijg van Bram Want ik vermoed dat het om dezelfde mensen gaat

Comment

Working...
                                        X