Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Zafira 1.7CDTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nu maken mijn dealer en opel customer care ruzie over wie wat heeft gezegd.
    Opel spreekt van een producteigenschap en beweren dat dit de verklaring is van de dealer .
    Mijn dealer zegt dat dit de uitleg van opel is !!!!!?????
    Ik heb hen aangeraden met een gezamelijk standpunt te komen en wel snel want ik heb contact met een journalist van een krant die mijn verhaal wil uitbrengen .
    Vraag is nu wie liegt er hier ?

Comment

Misschien moeten de Opel-chauffeurs ook maar eens beginnen staken.

Enfin, het lijkt me dat ze wel een kleine geste gaan mogen doen.
      1991 BMW E30 318is

Comment

Het lijkt wel alsof Den Duvel ermee gemoeid is!!!!!
        Maar op den duur schrik je nergens meer van .
        En dan eerst nog beweren van het probleem nog niet gehoord te hebben .
        Terwijl ik van 4 mensen weet dat ze contact hadden met opel over het zelfde probleem.

Comment

Wa nen over en weer loop altijd naar die garage

Maar dat schokken wat is dat precies? want mijn auto schokt soms in 2e 3e ook , vooral rond 2000 toeren

Comment

Mijn wagen maakt ook een geluid wanneer hij stilligt. Zo precies iets dat nog wat draait en dan stopt. Is dit iets van de koeling?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
              Mijn zafira is nu 10 maanden oud maar is reeds 8x bij de dealer geweest.Het is ook een 17 cdti 125 pk. Ik had reeds 2 19 cdti 120 pk en die waren perfect.De 17 is echter een RAMP. De motor schokt tijdens het optrekken,reeds 2x in veiligheids programma gevallen,toerental in vrijloop zakt weg met vibraties totgevolg. De software is reeds 4x aangepast,sturing van injectiepomp vervangen,egr vervangen,nieuw motormanegment en interventie van opel belgie.Maar nog steeds geen verbetering en de dealer en opel zeggen dat er geen probleem is en zeggen dat het aan de rijstijl zal liggen. Dus nu ben ik opzoek naar lotgenoten met het zelfde probleem. Alvast bedankt.
              hoe is dit afgelopen? ik zit met het zelfde probleem en wil naar een advocaat stappen

lot genoten kunnen een mailsturen naar maasjebr@gmail.com

Comment

Nu, 2 jaar na aankoop, hebben wij nog steeds problemen. Wij hebben de rechtsbijstand ingeschakeld, maar die kon ook niet veel doen. Opel zet niets op papier. Je moet altijd terugvallen op "ze hebben gezegd dat...". Op aangetekende brieven werd niet geantwoord. Nooit gaven ze toe dat er effectief een probleem was. ERG-klep vervangen, roetfilter 2x vervangen, brandstoflijdingen vervangen, enz... Onze wagen stond meer in de garage dan thuis. Wij hebben de strijd opgegeven en onze auto met heel veel verlies verkocht voor export. Wij durven zo een wagen niet verkopen op onze Belgische markt. Bang dat wij ook juridisch achtervolgd zouden worden.
                Hopelijk loopt het bij jullie beter af

Comment

Working...
                X