Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nigeriaanse oplichters bezighouden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

David, ge hebt ZELF in dit topic uw NAAM en email adres neergezet....hoe kom ik daar anders aan hé

tis nadat ik u hierop wees dat ge het verwijderd hebt, een dank u volstaat.

Comment

DD is nu niet echt moeilijk te ontcijferen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        In this particular case, we have taken appropriate action against the
        Yahoo! account in question that was reported for fraudulent activities,
        as per our Terms of Service (TOS). ----------------------------------------------------------

Comment

Krijg geen antwoord meer.

Dus heb ik 'm mijn laatste briefje geschreven.

OPGELET: Klikken op de hyperlink alleen op eigen risico!!!
          Als ik jullie was, zou ik niet klikken!

--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
          Cher Franc,

Salut à toi pauvre type.

Ivoirien....c'est pourtant vrai ...tu n'y vois rien !
          Alors mugu, qu'est ce que ça fait de se faire baiser en beauté ?
          Tu n'allais pas croire que j'allais te donner 1500€ ?
          Si tu veux 1500€, tu travailles comme tout le monde, faignasse !
          Je me suis bien amusé, je t'ai bien niqué !
          Es tu allé chercher le faux transfert ?
          As tu eu l'air très con ?
          Tu as perdu de l'argent au cybercafé juste pour m'amuser.

Tu veux voire ma photo en train de m'amuser avec mes emails à toi?
          Cliques ICI

On se retrouvera peut être en ligne.
          Au plaisir de te niquer une deuxième fois.

David SPOCE (ou E-COPS à l'envers)
          --*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
          Echt een geweldige actie
          Da frans van die gast was ook alles behalve consistent Ooit van leestekens en hoofdletters gehoord ?
          Nu heb ik wel da prentje niet gezien, damn !

Comment

ge moet eens een GSM te koop zetten op 2dehands sites; ben je jaren mee zoet
            vragen achter Paypal voor betaling; fake emails krijgen van "betaling"
            als ge u verveelt kunde die idd zwaar kl*ten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichten
              ge moet eens een GSM te koop zetten op 2dehands sites; ben je jaren mee zoet
              vragen achter Paypal voor betaling; fake emails krijgen van "betaling"
              als ge u verveelt kunde die idd zwaar kl*ten
              jep, heb da nu ook voor met de auto van ons moeder

Comment

Als zelfs sites als Autoscout hier niks aan doen...
                mannen van autoscout hebben het veel te druk ... met ivorianen op te sporen

Comment

Vriend van mij heeft het van de week ook voorgehad toen hij een mail stuurde om de kilometerstand van een verdacht laag geprijsde auto te vragen (een Thesis uit 2003 voor 4000 euro...).

Hij kreeg dit als antwoord:

-----Oorspronkelijk bericht-----
                  Van: P H [mailto:permanhens@yahoo.com]
                  Verzonden: zondag 9 augustus 2009 20:30
                  Aan: xxx@xxx.be
                  Onderwerp: 2003 Lancia thesis - 4000Euro kapaza

Hallo

De auto is in uitstekende voorwaarde, geen schade, nooit betrokken in ongevallen, geen krassen, hield garage bij. Het werkt ben goed.ik de eerste eigenaar van de auto. Ik ben van Londen, Engeland. Ik heb een bedrijf hier in Engeland en ik heb zaken op Europa gemaakt en deze auto werd enkel voor het rijden in Belgique gebruikt waar ik sommige winkels heb gehad. De auto wordt in Belgique ingeschreven. Nu sloot ik de winkels van Belgique en die ik niet heb nodig meer de auto zo voor de verkoop het gaat. De auto zal door een bedrijf van Engeland naar uw land worden verscheept. Ik zal voor het verschepen en verzekering betalen zo dat u zorgen voor meer uitgaven niet moet maken u. De auto zal naar u in ongeveer 4-5 dagen aankomen en u zult 5 dagen hebben om het te onderzoeken voor de beslissing neem om het te kopen of niet. Indien u meer informatie alstublieft hebt nodig voel vrij mij te contacteren.

De beste Achting!
                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Vooral grappig wat er gebeurt als je die laatste tekst in de Google Translator gooit. Dan krijg je perfecte Engelse zinnen.

Ik heb ook al een aantal mensen op andere gedachten kunnen brengen, toen die vroegen hoe ze een betaling aan de transporteur via Western Union moesten regelen...
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                      Vriend van mij heeft het van de week ook voorgehad toen hij een mail stuurde om de kilometerstand van een verdacht laag geprijsde auto te vragen (een Thesis uit 2003 voor 4000 euro...).

Hij kreeg dit als antwoord:

-----Oorspronkelijk bericht-----
                      Van: P H [mailto:permanhens@yahoo.com]
                      Verzonden: zondag 9 augustus 2009 20:30
                      Aan: xxx@xxx.be
                      Onderwerp: 2003 Lancia thesis - 4000Euro kapaza

Hallo

De auto is in uitstekende voorwaarde, geen schade, nooit betrokken in ongevallen, geen krassen, hield garage bij. Het werkt ben goed.ik de eerste eigenaar van de auto. Ik ben van Londen, Engeland. Ik heb een bedrijf hier in Engeland en ik heb zaken op Europa gemaakt en deze auto werd enkel voor het rijden in Belgique gebruikt waar ik sommige winkels heb gehad. De auto wordt in Belgique ingeschreven. Nu sloot ik de winkels van Belgique en die ik niet heb nodig meer de auto zo voor de verkoop het gaat. De auto zal door een bedrijf van Engeland naar uw land worden verscheept. Ik zal voor het verschepen en verzekering betalen zo dat u zorgen voor meer uitgaven niet moet maken u. De auto zal naar u in ongeveer 4-5 dagen aankomen en u zult 5 dagen hebben om het te onderzoeken voor de beslissing neem om het te kopen of niet. Indien u meer informatie alstublieft hebt nodig voel vrij mij te contacteren.

De beste Achting!
                      Antwoord:
                      In orde, maar ik ga de betaling doen op het einde van deze maand als ik mijn loon ontvang.

(hou je hem een maand bezig met wachten, en kan hij geen advertenties meer plaatsen )

Comment

dit is echt?

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Antwoord:
                        In orde, maar ik ga de betaling doen op het einde van deze maand als ik mijn loon ontvang.

()
                        Hallo,

Allereerst mijn excuses, Ik kan niet begrijpen of schrijven uw taal. I hope you can understand English and somebody can answer me.

I have seen that the same person that posted an advert in Spain has done the same in your country; I am referring to the Lancia Thesis for an incredible price of 3000 €. My question is very simple. Is this real or is it just fraud? Did you get the car? If so, where's the trick?

I think your answer will be of some help because I feel tempted to buy a Mini Cooper, 2004, for 3500 € but I think it's too good to be true. Any advice? How did it work out for you?

Bedankt

Comment

r u r3t4rd3d?

Comment

I'm sorry, but I don't know what these numbers and letters mean. I don't even know if that was addressed to me.

Comment

Zalig gedaan Heb met die mannen ook al eens contact gehad. Spijtig voor de mensen die erin trappen Ik heb ooit eens 'n neger zien staan dansen aan de western union @ brussel noord, moest direct aan zo'n oplichters denke... ( soit , die mens kon ook gewoon eerlijk ergens geld gekregen hebben hé )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skeptical Bekijk Berichten
                                I'm sorry, but I don't know what these numbers and letters mean. I don't even know if that was addressed to me.
                                It's a fraud obviously. Every trade using Western Union is ... Because it's untraceable...

Comment

Help!!

Sorry but I don't understand that bit about Brussels and Western Union. Does it have to do with the payment this person requires? We've been told that 50% of the total amount should be paid in advance to the shipping company so is this where the fraud is? Does the car really exist?

Bedaknt

Comment

the car exist, but its not their car.
                                    they just found a picture of a car online. en they use that picture in their ad.
                                    so no, they do not have a car.

just a computer with internet and some carpics

so no, you can not buy a mini for 3500$
                                    Last edited by Timmie; 05/09/2009, 21:42.

Comment

skeptical, stay away from those persons!
                                      when it's to good to be true, stay away from it...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skeptical Bekijk Berichten
                                        Hallo,

Allereerst mijn excuses, Ik kan niet begrijpen of schrijven uw taal. I hope you can understand English and somebody can answer me.

I have seen that the same person that posted an advert in Spain has done the same in your country; I am referring to the Lancia Thesis for an incredible price of 3000 €. My question is very simple. Is this real or is it just fraud? Did you get the car? If so, where's the trick?

I think your answer will be of some help because I feel tempted to buy a Mini Cooper, 2004, for 3500 € but I think it's too good to be true. Any advice? How did it work out for you?

Bedankt
                                        I didn't bought the car from him, I was just wasting his time.

Now, only buy what you can see in real life. And pay cash. And don't go inspecting on your own if you don't trust it.

Comment

Comment

Working...
                                          X