Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nigeriaanse oplichters bezighouden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
    Vriend van mij heeft het van de week ook voorgehad toen hij een mail stuurde om de kilometerstand van een verdacht laag geprijsde auto te vragen (een Thesis uit 2003 voor 4000 euro...).

Hij kreeg dit als antwoord:

-----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: P H [mailto:permanhens@yahoo.com]
    Verzonden: zondag 9 augustus 2009 20:30
    Aan: xxx@xxx.be
    Onderwerp: 2003 Lancia thesis - 4000Euro kapaza

Hallo

De auto is in uitstekende voorwaarde, geen schade, nooit betrokken in ongevallen, geen krassen, hield garage bij. Het werkt ben goed.ik de eerste eigenaar van de auto. Ik ben van Londen, Engeland. Ik heb een bedrijf hier in Engeland en ik heb zaken op Europa gemaakt en deze auto werd enkel voor het rijden in Belgique gebruikt waar ik sommige winkels heb gehad. De auto wordt in Belgique ingeschreven. Nu sloot ik de winkels van Belgique en die ik niet heb nodig meer de auto zo voor de verkoop het gaat. De auto zal door een bedrijf van Engeland naar uw land worden verscheept. Ik zal voor het verschepen en verzekering betalen zo dat u zorgen voor meer uitgaven niet moet maken u. De auto zal naar u in ongeveer 4-5 dagen aankomen en u zult 5 dagen hebben om het te onderzoeken voor de beslissing neem om het te kopen of niet. Indien u meer informatie alstublieft hebt nodig voel vrij mij te contacteren.

De beste Achting!

ik heb de zelfde mail gehad vroeger voor mijn wage

Comment

'k Heb eens iets gelezen op internet van een gast die een laptop wou verkopen. Hij kreeg ook interesse van zo'n oplichter. Die laptop kostte pakweg 600 Euro. De oplichter had enkel nog cheques liggen van 1.000 Euro. Hij zei dat hij de cheque zou opsturen, en dat de verkoper dan maar de 400 Euro verschil moest overmaken eens de cheque geïncasseerd was. De verkoper vertrouwde het niet en wist dat de bank het geld natuurlijk terug van de rekening kan afhalen als nadien blijkt dat die cheque ongedekt is.
      Soit, die verkoper had dat dus door en zei dat het goed was. Hij vroeg of de koper de verzending wou betalen. Die ging akkoord. De verkoper heeft dan een containerke steengruis en afval verstuurd op kosten van de oplichter. Hij had zelfs pics gepost van die container en die mannen van DHL hun gezicht toen ze die container mochten versleuren
      Misschien had je iets gelijkaardigs kunnen doen. Bvb vragen dat hij die transactiekosten voor Western Union eerst aan jou betaalt voor je die transactie uitvoert.

Comment

Waren dat niet die ANUS laptops?

Fak ik heb daar strijk mee gelegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Waren dat niet die ANUS laptops?

Fak ik heb daar strijk mee gelegen
          http://www.thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=109

Comment

kan je niet wat rommel opsturen naar hem via DHL.
            ik denk aan een ANUS laptop ofzo.

Comment

zie het als ontspanning, een hobby.

binnenkort organiseren we wedstrijdjes.
              in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk oplichters oplichten voor zoveel mogelijk geld.

binnekort de spelregels eens uitwerken hiervoor.

Comment

Wat een zalig topic

Respect DDke!

Comment

Fackckkk, ik lig werkelijk volledig op de grond.

Comment

zaaaaaalig !!!!!!!!!!!!!!

Comment

Maar allez, moest ik iemand op die manier willen oplichten, dan zou ik dat toch wat beter aanpakken. Zelfs dat tel nummer houdt geen steek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Naar het schijnt hebben die kerels mij wil proberen te bereiken. Blijkbaar zoudens ze dus wel echt bellen?
                        Hoe weet je dat dan?
                        1991 BMW E30 318is

Comment

Scusez moi, m'sjeu.
                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                          X