Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop golf IV GTI: Waar op letten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Nice

Hoe presteert dat nu tov je golf II?
    Dakdragers ook gekocht zo te zien?
    Minder goed dan de golf II (deze staat trouwens te koop) maar dat wist ik op voorhand Heb wel veel meer luxe, servo, cv, enz, een echte verademing Duurt wel lang eer het water op ze'n temperatuur is, sensor die niet goed werkt of zo?
    Dakdragers heb ik erbij gekregen, hij kreeg ze niet verkocht. Een dezer dagen eens een topicje aanmaken.

Comment

Lol, ik had hem nochtans een mail verstuurd om ze eventueel over te kopen, maar hij antwoordde niet meer toen hij hoorde dat ik wist dat je ging gaan

Mocht je ze van de hand doen voor een prijsje ben ik wel geinteresseerd
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Temperatuur kan ook aan je thermostaat liggen.

En ik weet niet of een IV GTI uitgerust is met een extra verwarmingssysteem (om je interieurverwarming sneller warm te krijgen). Want vaak werkt dit in samenhang met je koelvloeistof (buiten systemen met kachelweerstanden).

Comment

Daarnet met 5 man teruggekeerd en na een minuut had ik al volop zetelverwarming, airco en dergelijke.
          Wel 1 nadeel; veel last van condensatie op m'n ruiten als het koud is buiten en met zoveel volk in de wagen...

Toen de motor warm had en ik de gasten had afgezet trouwens nog eens het kot goed opengetrokken en ik moet zeggen dat ik er nog altijd zot verliefd op ben Na dan wat uitbollen op 5 minuten van thuis hem in de garage gezet en ik hoorde hem nog altijd tikken
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
          X