Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandessel auto's in Mortsel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Stel het een paar weekjes uit dan loop ik even mee. Ik ben van werk veranderd op 100 meter van Van Dessel
    Ga jij dan met de shark werken? Ik zie immers regelmatig iemand met 'n zilveren 635csi passeren in de buurt van 't stadhuis van Mortsel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Ga jij dan met de shark werken? Ik zie immers regelmatig iemand met 'n zilveren 635csi passeren in de buurt van 't stadhuis van Mortsel.
      Ik begin pas de 18de op mijn nieuwe werk. Ik zal occasioneel met de 635csi rijden maar dat is een witte en geen zilvere. Ik veronderstel dat de zilvere van Hugo is (een man met wit haar en witte grote snor ). Normaal gebruik ik de blauwe 520d
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Mijn wagen komt ook van bij Van Dessel en ik ben er zeer tevreden over.
        Wagen is voor de aankoop goedgekeurd door mijn garagist. Volledig OH-boekje en nergens opgelapt, zeer zuivere en correcte wagen en voorzien van alle facturen e.d.

Al moet ik toegeven dat er idd veel wagens staan die in mijn ogen niet 100% zuiver zijn.

Comment

• Mijn broer is zijn Ibiza gaan halen, die motorkap bleek al vervangen te zijn. Des te beter natuurlijk. Wat die nog 2 weken met die wagen dacht te doen is ons niet duidelijk..

Hopelijk komt hij geen onaangename verrassingen tegen. Hij gaat bij een Seat-garage alles is laten checken. Buiten wat lakschade, krassen en rokersschade (gat in de zetel) lijkt hij op't eerste zicht normaal, maarja .

Comment

• gele beemer staat er nog steeds maar nu hebben ze hem (rood gespoten) echt kapot gaan

Oorspronkelijk geplaatst door K€V1N Bekijk Berichten
            Dit weekend nog eens geweest, met camera... Was er vrij druk en nogal moeilijk om foto's te nemen, had graag een 635 csi in uiterlijk goeie staat ook gefotografeerd, eerder aan de onderkant maar bon. Dit zijn toch enkele 'frisse' auto's die daar binnen staan. Die gele 850 is gewoon te triest, in zijn geheel overspoten... Dan zwijg ik nog over de olielek eronder... Groene BMW ook met olielek, en tenslotten een sfeerfoto van het type auto's die daar graag verkocht worden
            ze geraken er maar ni vanaf staat er nog steeds maar in't rood gespoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              Mijn broer is zijn Ibiza gaan halen, die motorkap bleek al vervangen te zijn. Des te beter natuurlijk. Wat die nog 2 weken met die wagen dacht te doen is ons niet duidelijk..

Hopelijk komt hij geen onaangename verrassingen tegen. Hij gaat bij een Seat-garage alles is laten checken. Buiten wat lakschade, krassen en rokersschade (gat in de zetel) lijkt hij op't eerste zicht normaal, maarja .
              Mijn beste kameraad heeft een SEAT/VW/AUDI garage.
              Wij gaan bij VANDESSEL af en toe eens rondsnollen naar de exotische wagens.
              En als wij voorbij een VAG auto lopen, zit er 6/10 een auto bij die mijn kameraad kent,
              Raar maar waar zijn dat wagens die 1 of 2 jaar daarvoor bij hen op onderhoud zijn gekomen met een bepaalde kmstand, en die staan er dan altijd opeens met 20, 30 zelfs 50.000 km minder,
              WEGBLIJVEN ZEG IK
              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                En als wij voorbij een VAG auto lopen, zit er 6/10 een auto bij die mijn kameraad kent,
                Raar maar waar zijn dat wagens die 1 of 2 jaar daarvoor bij hen op onderhoud zijn gekomen met een bepaalde kmstand, en die staan er dan altijd opeens met 20, 30 zelfs 50.000 km minder,
                WEGBLIJVEN ZEG IK
                Ja, ik heb het vervolg nog niet verteld van die Ibiza.
                Sinds de aankoop heeft hij constant motorproblemen gekend, die wagen is al verschillende malen binnengeweest bij verschillende garages om een water-lek op te sporen en ze vinden het maar niet. Na verschillende reparaties blijft hij water verbruiken. De garantie is nu een week verlopen. Nuja, ik snap ook niet dat mijn broer er niet harder heeft achtergezeten om dat in orde te krijgen, maar swat.
                Omdat hij er constant water moet bijvullen (dagelijks), zag hij toevallig vandaag dat er zwarte slijmen in dat reservoir zitten (als ik hem goed begreep). Bij Seat zeiden ze hem telefonisch om er niet meer mee te rijden.
                Wat een probleemwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                  Ja, ik heb het vervolg nog niet verteld van die Ibiza.
                  Sinds de aankoop heeft hij constant motorproblemen gekend, die wagen is al verschillende malen binnengeweest bij verschillende garages om een water-lek op te sporen en ze vinden het maar niet. Na verschillende reparaties blijft hij water verbruiken. De garantie is nu een week verlopen. Nuja, ik snap ook niet dat mijn broer er niet harder heeft achtergezeten om dat in orde te krijgen, maar swat.
                  Omdat hij er constant water moet bijvullen (dagelijks), zag hij toevallig vandaag dat er zwarte slijmen in dat reservoir zitten (als ik hem goed begreep). Bij Seat zeiden ze hem telefonisch om er niet meer mee te rijden.
                  Wat een probleemwagen.

Ik zou zeggen ik geef je de gegevens van mijn kameraad zijn garage, ze kennen hem mischien van vroeger!

Comment

Ik zou zeggen ik geef je de gegevens van mijn kameraad zijn garage, ze kennen hem mischien van vroeger!
                    Dat is dan goed mogelijk hé. Dat zo iemand nog zaken mag/kan blijven doen..

Comment

WEGBLIJVEN ZEG IK

Erg veel 'exotische' wagens heeft die tegenwoordig ook al niet meer staan. Heb de indruk dat die sterk verkleind is de laatste jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Erg veel 'exotische' wagens heeft die tegenwoordig ook al niet meer staan. Heb de indruk dat die sterk verkleind is de laatste jaren.
                        idd dat klopt,
                        Het is ook al een tijdje geleden dat we er nog langs zijn geweest.
                        Vroeger kon je echt al eens een zeldzaam geval tegenkomen, toyota supra tje ofzo, maar tegenwoordig is dat niet meer het geval

Comment

• Vandaag ook bij Van Dessel geweest uit nieuwsgierigheid omdat hij een boxster 2.5 te koop had aan een opvallend lage prijs.

Hallucinante ervaring...

1) Eerst kon hij het onderhoudsboekje niet vinden, toen ik er op bleef aandringen "dook het plots op". Heel opvallend was dat hij daar in "onderhoud" was geweest maar dat hij dat zelf niet wist. (laatste onderhoud 21of 22K km geleden zo behandel je een Porsche echt niet). Hoeveel boxsters hebben die daar trouwens in onderhoud mss ?

2) De arrogantie van die man was hallucinant. Hij geeft je echt het gevoel dat je zijn voetjes mag kussen om de wagen te mogen kopen.

3) Verkoopt de auto zonder keuring en carpass. Toen ik hem vertelde dat hij dat helemaal niet mag ging hij helemaal over de rooie want ik moest hem niet vertellen wat hij wel of niet mag. 150 euro bij betalen voor de keuring. 1 jaar garantie + 1000 euro (is ook zowieso verplicht dacht ik ?)

4) Toen ik hem vertelde dat ik een officiële Porsche AKK wilde laten uitvoeren (must-do bij een 2e hands porsche) gaf hij na lang aandringen toe maar "die mannen moeten maar naar hier komen, no way dat ik u die auto mee geef". Hoe kan je een op beton geparkeerde (midden motor) boxster nu deftig nakijken?

5) Zelden zo een afgeleefd interieur gezien, no way dat die maar 90K km op de teller heeft staan.

Conclusie: zo ver mogelijk van die man vandaan blijven, zaakje stinkt uren in de wind. Jammer dat ik het carrosserie nummer niet gevraagd heb zou me niet verschieten dat het allemaal niet zo koosjer is...

PS Die cadillac escalade die hier eerder in de topic (2007) stond staat daar nog steeds... Dat is straks 3 jaar dat die daar dus staat ?
                          Last edited by ; 16/12/2009, 18:33.

Comment

• Als je een Porsche ziet aan deze prijs, zelfs al is het dan een Boxster 2.5 van de allereerste serie, dan kun je je al de moeite besparen om te gaan kijken.
                            Achterstallig onderhoud verhelpen kost bij Porsche een smak geld.
                            Tip: verhoog je budget (als je een Boxster wil) voor een deftig exemplaar of koop iets anders.
                            Toevallig geen foto genomen (chassisnr. staat in voorruit)?

Comment

• Dat zal deze geweest zijn dan
                              Auto's Van Dessel: aankoop en verkoop van jonge 2dehandswagens te Mortsel (Antwerpen)

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik heb voor een dealer gewerkt die zowat alle overname wagens naar Van Dessel doorstuurt. Gaande van recyclagepremies tot de betere occassies. Het zijn dus zeker niet allemaal wrakken die daar verkocht worden. De recyclagepremies zullen wel naar Oostbloklanden gaan zeker?! Blijkbaar heeft Van Dessel zijn garage enorm verkleind om nu zich meer met carrosserie bezig te houden. Overlaatst stond er een oude 6 serie in de werkruimte. In die uiteraard "slechtverlichte showroom" zijn er auto's bij die er al jaren staan.

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Deze week een auto gekocht bij Van dessel,zeer tevreden van,jonge 2e hands chevrolet cruze met 28.000 km en car pass en onderhoudsboekje van bij chevrolet zelf.

Comment

• veel succes met je cruze!
                                    ben er zelf ook al langsgeweest en ikzelf zou er nooit een wagen kopen.
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hangterisaan Bekijk Berichten
                                      Deze week een auto gekocht bij Van dessel,zeer tevreden van,jonge 2e hands chevrolet cruze met 28.000 km en car pass en onderhoudsboekje van bij chevrolet zelf.
                                      Als je een jonge 2ehands koopt , lijkt het me "normaal" dat je redelijk "safe" zit , daar zijn nog geen kosten aan geweest meestal...

Misschien hebben ze geleerd uit het verleden

Comment

• ofwel is het ne opgelapte perto
                                        2008 Mercedes Viano
                                        2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                          Als je een jonge 2ehands koopt , lijkt het me "normaal" dat je redelijk "safe" zit , daar zijn nog geen kosten aan geweest meestal...

Misschien hebben ze geleerd uit het verleden
                                          uw citaat zou ik zeker niet als regel neerschrijven... je gaat bedrogen uitkomen
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X