Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandessel auto's in Mortsel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandessel auto's in Mortsel

excuseer me als dit niet de juiste sectie is

Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een andere wagen en ik ben bij Vandessel gepasseert te Mortsel.

Nu stel ik mij toch wat vragen over deze garage. Daar staan veel 'populaire' wagens zoals BMW E36 enzo, waarvan de meeste dan nog eens voorzien van de nodige 'tjoening'. Bij velen ontbreekt ook het onderhoudsboekje. Dan staan er steeds ook redelijk veel 'M' modellen. Mijn beste vriend die bij BMW werkt was mee en deze zijn mond viel ook open. er staan daar m's waarvan de stukken niet schoon aansluiten, waar je dus van kan uit gaan dat er op zijn minst een accidentje mee is gebeurd. Ook eentje die in een speciaal lichtgrijsblauw kleurtje stond, waar gewoon lopers inzaten.

Maar de allerbeste die er stond was toch wel een oude 6-reeks, die knalgeel was 'overspoten'. Dit overspoten mag je letterlijk nemen, nix was gedemonteerd en bijvoorbeeld de radiator/grille was vanbinnen ook geel gedeeltelijk. leek vrij recent gedaan maar gigantisch triest hoe die was gespoten.

Al bij al was onze indruk zeer negatief. Wij konden niet verstaan dat daar auto's verkocht worden. Wie dergelijke BMW's verkoopt is toch niet goed bezig? Dat stinkt gewoon. Ook 't feit dat we rustig konden rondlopen en achter de hoek allemaal geaccidenteerde wagens zagen staan, waaronder dus ook veel van de populaire E36'en, deed ons gevoel niet positiever worden.

Zijn er nog andere mensen die hier eens zijn geweest, wat zijn jullie bevindingen???

Vergeef me dat ik mij vooral toespits op BMW, maar daar ligt ook vooral mijn kennis

BEEMER Waar zitte?

Comment

BEEMER heeft daar eens wat foto's gaan nemen...ook van dingen die de mensen niet mochten zien

Het is al langer bekent dat je daar geen auto moet kopen...

Comment

Ben er eens een keertje gaan zien. Die karren dat daar staan zijn echt fenomenaal. Maar je voelt gewoon dat er iets mis is ermee. Ik kende de reputatie ervoor al, dus ik wist wel genoeg.

Comment

haha.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
            BEEMER heeft daar eens wat foto's gaan nemen...ook van dingen die de mensen niet mochten zien

Het is al langer bekent dat je daar geen auto moet kopen...
            http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...ight=vandessel

Comment

Wij zijn daar een tijdje terug ook geweest en had er hetzelfde gevoel bij

Comment

plezant om daar eens te gaan rondkijken, maar daar blijft het ook bij...

Comment

Hahahahha, mijn excuses wist niet dat het al zo uitvoerig besproken was

Stinkt van hier tot ginder die garage, onbegrijpelijk dat mensen er auto's kopen maar bon. Als je daar een M3 koopt ben je goed bezig

Comment

Ik heb daar ooit eens een gele Astra F GSI zien staan waarvan de snuit zeker een centimer of twee uit den haak stond
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Dit weekend nog eens geweest, met camera... Was er vrij druk en nogal moeilijk om foto's te nemen, had graag een 635 csi in uiterlijk goeie staat ook gefotografeerd, eerder aan de onderkant maar bon. Dit zijn toch enkele 'frisse' auto's die daar binnen staan. Die gele 850 is gewoon te triest, in zijn geheel overspoten... Dan zwijg ik nog over de olielek eronder... Groene BMW ook met olielek, en tenslotten een sfeerfoto van het type auto's die daar graag verkocht worden
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

normaal lekt een bmw geen olie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          Tenzij er de beruchte V10 onder de motorkap ligt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            De oude Van Dessel hoorde ik zelf zeggen dat die 635 csi lekte ad servo pomp. Raadsel waarom dat dan niet gemaakt wordt maar goed. Was echt een bom die wagen uiterlijk...

Comment

Van Dessel heeft inderdaad geen goede reputatie, als ik in Mortsel passeer spring 'k er ook altijd eens binnen, gewoon om naar de dikke bakken te gaan kijken, die hangar straalt op z'n eigen ook al iets verdacht uit vind ik.

Het is wel zo dat Van Dessel al lang bestaat (toch al een tiental jaren als ik me niet vergis), als hij werkelijk zo mega-onbetrouwbaar is dan zou die zaak allang failliet zijn denk ik zo, 't zal waarschijnlijk toch niet allemaal kommer en kwel zijn daar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                Het is wel zo dat Van Dessel al lang bestaat (toch al een tiental jaren als ik me niet vergis), als hij werkelijk zo mega-onbetrouwbaar is dan zou die zaak allang failliet zijn denk ik zo, 't zal waarschijnlijk toch niet allemaal kommer en kwel zijn daar.
                                Van Dessel bestaat iets meer dan 30 jaar. dat z'n zaakje niet failliet gaat heeft te maken met z'n connecties in een milieu waar ik liever niets mee te maken heb. 't is gewoon een witwasserij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                  't is gewoon een witwasserij.
                                  Da's heel Antwerpen toch ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                    Da's heel Antwerpen toch ?
                                    geweldige opmerking, echt een meerwaarde aan dit topic

OT: Wegblijven bij Van Dessel... Alle details ==> BEEMER
                                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+
                                      geweldige opmerking, echt een meerwaarde aan dit topic
                                      Ekeren is Antwerpen, dacht ik hé?

Erg hé, wééral geen meerwaarde... Maar ja, dat is niet moeilijk. Je kan niet verwachten dat je voor 1 euro zwart geld 1,20 wit geld in de plaats krijgt.

Comment

Van Dessel bestaat iets meer dan 30 jaar.
                                        Ah ja, 'k zie het ook net op hun site staan.

dat z'n zaakje niet failliet gaat heeft te maken met z'n connecties in een milieu waar ik liever niets mee te maken heb. 't is gewoon een witwasserij.
                                        Chapeau voor Van Dessel dan, dat hij al meer dan dertig jaar ongestoord een 'witwasserij' runt.

Comment

Working...
                                        X