Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw polo 2010 Uitlaatkeuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vw polo 2010 Uitlaatkeuze

Hey!

Ik ben nu al een maand in het bezit van een Vw polo nieuw model (wit 1.6 tdi 75pk).
    Maar zou er graag een sportieve uitlaat op laten zetten.
    Ik had gedacht aan remus of andere uitlaten met mooie sound( niet overdreven).
    Budget tussen 300-500€.
    Iemand advies welke er mooi zou op passen? qwa winkel regio ninove-aalst-geraadsbergen-asse ..

Alvast bedankt!

Smijt uw geld niet weg daaraan, steek hooguit een mooier sierstukje, kijk eens via skytune misschien (maldegem) of mail hun eens wat ze kunnen doen, beste prijs/kwaliteit voor zo'n dingen.

Mooier zal hij niet klinken met een remus, belachelijker wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
      Smijt uw geld niet weg daaraan, steek hooguit een mooier sierstukje, kijk eens via skytune misschien (maldegem) of mail hun eens wat ze kunnen doen, beste prijs/kwaliteit voor zo'n dingen.

Mooier zal hij niet klinken met een remus, belachelijker wel.
      Kan ik ook doen natuurlijk. Welke raad je aan?
      Maar alleen met sierstukje zal het geluid hetzelfde blijven zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polopower Bekijk Berichten
        Maar alleen met sierstukje zal het geluid hetzelfde blijven zeker?

Met sierstuk blijft het geluid idd onveranderd, gelukkig ook maar, want je krijgt geen "mooier" geluid uit een 1.6 4-pitter dieseltje, dat is enkel een illusie

Comment

Je kan niet verwachten dat je met een diesel een mooi geluid zal krijgen, het blijft een diesel hé.

Comment

Hey!

Ik ben nu al een maand in het bezit van een Vw polo nieuw model (wit 1.6 tdi 75pk).
            Maar zou er graag een sportieve uitlaat op laten zetten.
            Stuur eens een pb (prive bericht) naar Ferdinand. Die kan je ongetwijfeld verder helpen!

mgv

Comment

Met sierstuk blijft het geluid idd onveranderd, gelukkig ook maar, want je krijgt geen "mooier" geluid uit een 1.6 4-pitter dieseltje, dat is enkel een illusie
              Toch wel spijtig natuurlijk. Door die nieuwe regeltjes hoor je helemaal niets meer van de uitlaat.
              Dus helemaal niets aan te doen dan?

Comment

Toch wel spijtig natuurlijk. Door die nieuwe regeltjes hoor je helemaal niets meer van de uitlaat.
                Dus helemaal niets aan te doen dan?

Volgens mij is dat gewoon net goed dat je die diesels minder en minder hoort want mooi klonken ze niet en dat zullen ze nooit doen ook.

Een 6cil (bvb a5 3.0 tdi met milltek) of 8cil diesel tot daar aan toe, maar dan nog..

Comment

Volgens mij is dat gewoon net goed dat je die diesels minder en minder hoort want mooi klonken ze niet en dat zullen ze nooit doen ook.

Een 6cil (bvb a5 3.0 tdi met milltek) of 8cil diesel tot daar aan toe, maar dan nog..
                  Ik ben al van kleins af aan zot geweest van uitlaten. Daarom wou ik er mij ook ééntje aanschaffen

Comment

Dan had je beter een 1.4 of 1.2T gekocht

Comment

Als je een goed geluid wil dan kan je die polo beter terug verkopen en in de plaats een crx (en daar een remus opzetten) of iets met een smallblock v8 kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Een zeer goedkope oplossing, en onzichtbaar, is een paar gaten in je knalpot boren. Als je dat aan de bovenkant doet (aan de kant waarmee hij tegen de auto zit), dan zie je het zelfs niet bij de keuring (trouwens, jij moet toch pas binnen een jaar of 3 naar de keuring als het een nieuwe wagen is).
                        Samen met dat sierstukje ben je gesteld voor 25 Euro.
                        Je kan beginnen met 1 gat, en dan stilaan uitbreiden. Zo kan je het geluid helemaal op jouw smaak 'afstellen'.
                        Wel opletten dat je de gaten niet op 1 lijn boort, anders ga je inboeten aan stevigheid van je knalpot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Een zeer goedkope oplossing, en onzichtbaar, is een paar gaten in je knalpot boren. Als je dat aan de bovenkant doet (aan de kant waarmee hij tegen de auto zit), dan zie je het zelfs niet bij de keuring (trouwens, jij moet toch pas binnen een jaar of 3 naar de keuring als het een nieuwe wagen is).
                          Samen met dat sierstukje ben je gesteld voor 25 Euro.
                          Je kan beginnen met 1 gat, en dan stilaan uitbreiden. Zo kan je het geluid helemaal op jouw smaak 'afstellen'.
                          Wel opletten dat je de gaten niet op 1 lijn boort, anders ga je inboeten aan stevigheid van je knalpot.
                          Hahaha

Comment

katalysator er tussen uithalen ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              katalysator er tussen uithalen ofzo?
                              Roetfilter zult ge bedoelen, veel gaat dat niet uithalen.
                              Uit zo een auto kan je geen mooi geluid halen.
                              Zoals iemand al aanhaalde, als je een mooi geluid had gewild dan had je beter iets anders gekocht, met een benzinemotor.

Comment

een golf 2 diesel klinkt nog wel tof

Comment

Er werd me aangeraden, einddemper van merk naar keuze. Remus werd aangeraden (maar duurder).
                                  Luchtfilter, dan zou je al meer geluid krijgen.

Comment

schuim youtube eens af naar dieseluitlaten

Comment

Sommige mensen zal ik nooit begrijpen vrees ik. Een nieuwe uitlaat er onder uit halen en vervangen door een ding dat meer geluid maakt en sportiever is en dan maar zagen dat alles zo duur is :-) Uitlaat en sportief? ik zie het verband niet echt.

Comment

Working...
                                      X