Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover 2.5 TD P38 aan te raden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Range Rover 2.5 TD P38 aan te raden?

Zoals de topic titel al doet vermoeden is mijn vraag of de Range Rover 2.5 TD P38 aan te raden is? Kent deze auto gevoelige punten of gebreken?

Link naar de advertentie: http://www.kapaza.be/detail/22444070/

Huidige auto is een Audi A3 model 8P 1.9 TDi.

Gr,

Dagmar

De P38 is een grote zwakke plek!!!

Ik zou hem wel aanraden als je bvb een vergelijkende studie wil maken over de kwaliteit van de dienstverlening van onze pechverhelpingsdiensten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
      Zoals de topic titel al doet vermoeden is mijn vraag of de Range Rover 2.5 TD P38 aan te raden is? Kent deze auto gevoelige punten of gebreken?

Link naar de advertentie: http://www.kapaza.be/detail/22444070/

Huidige auto is een Audi A3 model 8P 1.9 TDi.

Gr,

Dagmar
      Is traag, ofwel heb je een goede ofwel een slechte. Stukken en onderhoud zijn duur.

Als ik zo iets zou kopen dan wil ik de volledige onderhoudshistoriek zien.

Comment

Hij is vooral lawaaierig en zwaar. Nogal plastic ook. De motor is die van de BMW525tds. De gevoelige punten zijn de remmen en de vering (lucht). Dit ziet er mij wel een mooi exemplaar uit. Zeer grondig laten keuren, zou ik zeggen. Is ook te duur. 7.500€ lijkt mij correct.

Comment

Is het echt zo erg ?

Comment

Laat ons zeggen dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Er gaat altijd wel iets kapot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
              Laat ons zeggen dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Er gaat altijd wel iets kapot.
              En dat kost dan meestal nog veel geld.

Comment

Range Rovers zijn toch bijna altijd onbetrouwbaar. Zelfs die laatste modellen geven niets anders dan miserie. Ik snap niet dat je zelfs maar kan overwegen om zoiets te kopen.

Het lijkt me dat je in een diep zwart gat zal vallen als je van een Audi A3 komt en daarna zoiets koopt.

Comment

wij hebben zo eentje gehad 5jaar terug

gekocht met 120.000km een 2.5 dse 98/99

op 220 000km hadden we een barst in de kop (bmw 2.5tds).motor liep warm enz

3000 euro later en zo'n 5000km later laat de motor het helemaal afweten op de duitse autobahn.Turbo kapot en motor op hol geslagen.

zoals je begrijpt zijn we niet te spreken over de bmw motor die erin lag en al minder over de garage waar we gingen.

Wij hebben nooit problemen gehad met de luchtvering maar is wel zeer prijzig dat weet ik...

ik ben zeker een range rover fanaat en een nieuwe zou ik zelf wel zien zitten.

ruimte,4x4,luchtvering het is gewoon een van de beste auto's ter wereld vind ik.buiten de motor hebben we er niks mee voorgehad

enkel was de motor wat nipt voor de kas.
                  Last edited by ; 05/01/2010, 10:15.

Comment

Jullie hebben me overtuigd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
                      Jullie hebben me overtuigd
                      Wanneer ga je hem halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Wanneer ga je hem halen
                        Haha, denkelijk niet

Comment

na ZES jaar zonder problemen zei ik tegen mijn baas: "range moet buiten"
                          hij: "waarom"
                          ik: "gaan kosten aan komen"
                          hij: "nog een jaarke"
                          ikke: "your decission"
                          6maand later: WREED VEEL KOSTEN
                          en 't bakske buitengesmeten voor weinig
                          viavia gehoord dat de nieuwe eigenaars nog meer leute hebben gehad

MAAR
                          als ge er niet tegenopziet om af en toe in panne te staan:
                          wreed leuke auto
                          'k zou er dadelijk terug een willen
                          als 'k den euromillions win: laat ik een 4.6HSE in orde zetten: "beter dan nieuw"

veel minder CHICHI dan de opvolger
                          (laat staan die veredelde stationwagon op basis van de Disco)

Comment

Auto in advertentie is vooral veeeeel te duur.

Comment

Plaatselijke friturist hier had er zo ene...
                              Veel verhalen van gehoord
                              Laten staat jongen, echt waar laten staan!
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Maat had zo eentje, en heeft nu een ML. En eerlijk gezegd reed ik liever met de tragere Range...

Maar dat ze 'gevoelige' plekken hebben, is wel een feit! :-)
                                1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Zijn eigenlijk wel zalige bakken he.
                                  ²²²²²

Comment

Ik denk vooral dat die motor het probleem is, veel te veel underpowered voor zo'n zware kas. Wij hebben een 4.0 gehad en daar nooit problemen mee gehad.

Comment

ziet er wel een mooie wagen uit in de advertentie. bij een bmw zijn er toch niet zoveel probelemen met die motor ofwel?
                                      Last edited by ; 05/01/2010, 17:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ziet er wel een mooie wagen uit in de advertentie. bij een bmw zijn er toch niet zoveel probelemen met die motor ofwel?
                                        Ik denk van niet, daarom denk ik dat de zwaarte van die range de oorzaak is. Motor moet zeer hard werken, hoger in toeren gaan allemaal dingen waardoor er extra slijtage kan ontstaan.

Comment

Working...
                                        X