Hoe krachtiger een wagen, hoe sterker alles uitgevoerd is.
Hoe krachtiger een wagen, hoe minder je in dagelijks verkeer het potentieel kan/zal gebruiken
Minder gebruik van potentieel is minder belastend voor de onderdelen
=> geen zorgen in maken.
Bovendien is het een jonge wagen, dus zal idd veel snelweg gedaan hebben (amper belasting voor versnellingsbak, koppeling en dergelijke meer), bij zo een jonge wagen moede ok gene schrik hebben van verstorven rubbers enzo meer.
185dkm is echt niets voor zo een wagen. Zelf een gemiddelde beemer met zescilinder nafte haalt op 1 been en zonder veel kosten makkelijk de 250.000km, als hij vaak bolt.
Wel 2 problemen, als er zich iets voordoet, dan zal het véél kluiten kosten en binnen paar jaar/ eens die over de kaap van 200d-250dkm gaat zal geen kat da nog willen.
Hoe krachtiger een wagen, hoe minder je in dagelijks verkeer het potentieel kan/zal gebruiken
Minder gebruik van potentieel is minder belastend voor de onderdelen
=> geen zorgen in maken.
Bovendien is het een jonge wagen, dus zal idd veel snelweg gedaan hebben (amper belasting voor versnellingsbak, koppeling en dergelijke meer), bij zo een jonge wagen moede ok gene schrik hebben van verstorven rubbers enzo meer.
185dkm is echt niets voor zo een wagen. Zelf een gemiddelde beemer met zescilinder nafte haalt op 1 been en zonder veel kosten makkelijk de 250.000km, als hij vaak bolt.
Wel 2 problemen, als er zich iets voordoet, dan zal het véél kluiten kosten en binnen paar jaar/ eens die over de kaap van 200d-250dkm gaat zal geen kat da nog willen.
Comment