Ik rij al van ergens eind jaren 90 met Volkswagen Golf (2 + 3 + 4) rond. Ik weet een leuke Seat Ibiza staan maar ik vraag me af of er groot kwaliteitsverschil is tov. VW's. Er is een duidelijk prijsverschil tussen beide maar in wat zit dat dan juist? Technisch zijn Seat's gelijk aan VW's denk ik, of gaat dit ook niet helemaal op? Zit het verschil dan enkel in mate van afwerking en materiaalgebruik? Seat's hebben vaak meer standaard dan VW's maar gaat de cruise control dan vlugger stuk? Blaas je de turbo er sneller door? Rammelen en piepen die Seat's al na 3 jaar terwijl een VW het langer uithoudt?
Wat zijn jullie ervaringen en bedenkingen hierbij? Denken jullie 'blijf maar bij VW' want je gaat snel spijt hebben van een felle Seat Ibiza?
Ik weet dat ik wel een testrit kan doen maar op een kleine 15 minuten kan ik zulke zaken niet rustig evalueren en/of testen terwijl er dan nog een verkoper op mijn vingers staat te zien...
Wat zijn jullie ervaringen en bedenkingen hierbij? Denken jullie 'blijf maar bij VW' want je gaat snel spijt hebben van een felle Seat Ibiza?
Ik weet dat ik wel een testrit kan doen maar op een kleine 15 minuten kan ik zulke zaken niet rustig evalueren en/of testen terwijl er dan nog een verkoper op mijn vingers staat te zien...

Comment