Wanneer je op de Duitse markt zoekt, vind je veel auto's met hoge km-aantallen, hoger als in België. Of dat komt omdat wij sjoemelen en zij niet laat ik in het midden 
Maar wat denken jullie van een 2.0TDI met 200.000km, meerbepaald deze?
Hij is 4 jaar oud, dus veel km/jaar (wss autobahn-kilometers) en waarschijnlijk zal de koppeling dus niet heel erg versleten zijn. Maar is het aan te raden om zo'n wagen te kopen of toch beter niet?
Ik rij een 20.000km per jaar en verander +- om de 3 jaar van auto, dus hij zou 260.000km moeten halen, de vraag is alleen, ga ik er constant kosten aan hebben of niet... Ik denk dan aan versnellingsbak, turbo, aandrijfriem, weet ik veel wat nog allemaal ...?

Maar wat denken jullie van een 2.0TDI met 200.000km, meerbepaald deze?
Hij is 4 jaar oud, dus veel km/jaar (wss autobahn-kilometers) en waarschijnlijk zal de koppeling dus niet heel erg versleten zijn. Maar is het aan te raden om zo'n wagen te kopen of toch beter niet?
Ik rij een 20.000km per jaar en verander +- om de 3 jaar van auto, dus hij zou 260.000km moeten halen, de vraag is alleen, ga ik er constant kosten aan hebben of niet... Ik denk dan aan versnellingsbak, turbo, aandrijfriem, weet ik veel wat nog allemaal ...?
Comment