Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online motorolie bestellen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

allemaal op internet bestellen en dan maar klagen dat de werkgelegenheid wegvalt in Belgie

Comment

Je moet eens kijken hoeveel ze vragen voor motorolie met hoge specificaties in pakweg een auto 5. Dan moeten ze echt niet verwonderd zijn dat mensen op internet bestellen.

Comment

25 euro voor een literke betalen bij de dealer dat je voor 10 euro online vindt ? Ik ben niet gek. Online kopen is trouwens goed voor de werkgelegenheid bij de koerierdiensten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
          allemaal op internet bestellen en dan maar klagen dat de werkgelegenheid wegvalt in Belgie
          Vrije markteconomie hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
            Hier heb ik ook al meerdere keren besteld. Zeer tevreden.
            Er is alweer een bestelling mobil1 new life onderweg naar hier
            Mazda MX-5 NA
            Saab 9-3 TTID Aero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Je moet eens kijken hoeveel ze vragen voor motorolie met hoge specificaties in pakweg een auto 5. Dan moeten ze echt niet verwonderd zijn dat mensen op internet bestellen.
              +1. Auto 5 is daar echt duur in. Zelfde met accu's... Ik bestel ook veel online.

Comment

Fcapri koop ze hier 43euro inc verzending voor 20l http://www.ebay.de/itm/20-Liter-SAE-...item540c058636

Opieoils UK is goed voor kwaliteit! Ze geven ook goed advies.
                Polo 6n 1.4

Comment

jaah, typisch belgisch, "zo lang mijn jobke niet in gevaar komt, wat kan't mij schelen dat een ander zijn jobke verliest"... triestige mentaliteit...

Comment

Dkkejos koopt alles dus bij de lokale retail-handel ?

vb. Stofzuiger, wasmachine & alle andere elektro bij de elektrozaak om de hoek en niet bij vb bij goedkopere grote ketens of online ?

En wellicht ook Europese kledij en geen lage-loonland-confectie ?

Comment

jaah, typisch belgisch, "zo lang mijn jobke niet in gevaar komt, wat kan't mij schelen dat een ander zijn jobke verliest"... triestige mentaliteit...
                      Dat is niet typisch Belgisch, dat is typisch werelds.

Comment

Dikkejos zijn pc wordt zelfs gevoed met zuivere belgische electriciteit .

Comment

Rijd jij met een in België geproduceerde wagen ?

Comment

neen, een bmw maken ze nu eenmaal niet in belgie, ik heb die keuze niet... maar shell motorolie kan je wel kopen bij een belgische retailer, daarvoor hoef je niet op een -ik zeg maar iets- portugese of duitse site...
                            en inderdaad, ik koop mijn aeg wasmachine bij de locale retailer om de hoek en betaal daar graag 100 euro meer voor...
                            ben ook niet heiliger dan de paus, maar jongens toch, de mentaliteit in 't algemeen sucks, er zijn er die schoenen kopen bij zalando na ze eerst es te passen bij Torfs, hoe degoutant kan je zijn....

Comment

neen, een bmw maken ze nu eenmaal niet in belgie, ik heb die keuze niet... maar shell motorolie kan je wel kopen bij een belgische retailer, daarvoor hoef je niet op een -ik zeg maar iets- portugese of duitse site...
                              en inderdaad, ik koop mijn aeg wasmachine bij de locale retailer om de hoek en betaal daar graag 100 euro meer voor...
                              ben ook niet heiliger dan de paus, maar jongens toch, de mentaliteit in 't algemeen sucks, er zijn er die schoenen kopen bij zalando na ze eerst es te passen bij Torfs, hoe degoutant kan je zijn....
                              Mijn grootste probleem met apenland belgistan is dat winkels nooit open zijn als ik tijd heb....in Tsjechië is de GB 24\24 open moet hier ook kunnen vind ik. En online alles bestellen wanneer ik wil en de meeste aankopen zijn rond 1a4 snachts.
                              Polo 6n 1.4

Comment

Tja, voor schoenen in mijn maat ken ik in België maar een handvol winkels waar ik kan kiezen tussen tenminste 4-5 paar, daarvoor moet k echt eerder naar Nederland of online gaan shoppen

Geen enkel probleem om bij mijn lokale retailer spullen te kopen, maar als het online echt wel pakken goedkoper is, dan heb ik echt wel snel gekozen

Zeg nu zelf, wat zou jij doen :

- 10 l Mobil 1 olie bij je lokale retailer à 210 EUR/10 l
                                - dezelfde 10 l Mobil 1 olie online bestellen, incl verzending à 68 EUR ?

Moraalridder spelen houdt geen steek, want dan zou je diezelfde lijn in alles moeten doortrekken, en da's gewoon krankzinnig en/of ondoenbaar.

Online bestellen is voor mij vooral een bijzonder groot gemak : lekker vanuit de luie zetel, ontspannen met een koffietje, hoogstens een paar dagen wachten op de levering, en meestal een stuk goedkoper.

Anders moet ik mijn wagen in, een stuk rijden, een pak tijd verliezen (time is money), meer betalen, maar heb t wel iets sneller.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                  Mijn grootste probleem met apenland belgistan is dat winkels nooit open zijn als ik tijd heb....in Tsjechië is de GB 24\24 open moet hier ook kunnen vind ik. En online alles bestellen wanneer ik wil en de meeste aankopen zijn rond 1a4 snachts.
                                  Ik vind helemaal niet dat de GB hier 24/24 open hoeft te zijn , de hedendaagse openingsuren kunnen voor iedereen volstaan .Waarschijnlijk ben jij ook wel bereid om 24/24 paraat te staan maar dan zal jij ook niet in de nacht kunnen gaan shoppen.

Comment

time is money, ja zeker, in je luie zetel verlies je massa's tijd :-))))

't gaat niet over moraalridder, ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus, maar véél mensen denken gewoon niet na, that's my point...

net zoals het punt "alles 24 uur open houden" yeah right, tot ze jou oproepen om in 't weekend shiften te gaan draaien terwijl je dat nu niet doet, es benieuwd hoe belangrijk het dan nog is om 24 uur op 24 "open" te kunnen zijn...

Comment

Ik ben content met de prijzen bij men Autoparts dealer is verdeler van de merken Liqui moly en Q8

4l Q8 VX 5w30 long life VAG.507 = 34euro

Autoplus uit Dilbeek voor alle auto-onderdelen en gereedschap voor uw auto, vrachtwagen of motor... En dat zowel voor bedrijven en particulieren.
                                      Last edited by ; 02/02/2015, 18:56.

Comment

Ik weet niet of winparts ideaal is om olie te bestellen. Je moet maar eens vgl www.winparts.nl
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
                                          Ik ben content met de prijzen bij men Autoparts dealer is verdeler van de merken Liqui moly en Q8

4l Q8 VX 5w30 long life VAG.507 = 34euro

http://www.autoplus-dilbeek.be/
                                          Ik gebruik Champion OEM Specific 5W30 LL III
                                          vw 504/507
                                          bmw LL-04

36 euro/ 5 ltr

Auto-onderdelen Maasland in Rotem

Comment

Working...
                                          X