allemaal op internet bestellen en dan maar klagen dat de werkgelegenheid wegvalt in Belgie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Online motorolie bestellen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenallemaal op internet bestellen en dan maar klagen dat de werkgelegenheid wegvalt in Belgie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
Er is alweer een bestelling mobil1 new life onderweg naar hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJe moet eens kijken hoeveel ze vragen voor motorolie met hoge specificaties in pakweg een auto 5. Dan moeten ze echt niet verwonderd zijn dat mensen op internet bestellen.
Comment
-
Fcapri koop ze hier 43euro inc verzending voor 20l http://www.ebay.de/itm/20-Liter-SAE-...item540c058636
Opieoils UK is goed voor kwaliteit! Ze geven ook goed advies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenjaah, typisch belgisch, "zo lang mijn jobke niet in gevaar komt, wat kan't mij schelen dat een ander zijn jobke verliest"... triestige mentaliteit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenallemaal op internet bestellen en dan maar klagen dat de werkgelegenheid wegvalt in Belgie
Comment
-
neen, een bmw maken ze nu eenmaal niet in belgie, ik heb die keuze niet... maar shell motorolie kan je wel kopen bij een belgische retailer, daarvoor hoef je niet op een -ik zeg maar iets- portugese of duitse site...
en inderdaad, ik koop mijn aeg wasmachine bij de locale retailer om de hoek en betaal daar graag 100 euro meer voor...
ben ook niet heiliger dan de paus, maar jongens toch, de mentaliteit in 't algemeen sucks, er zijn er die schoenen kopen bij zalando na ze eerst es te passen bij Torfs, hoe degoutant kan je zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenneen, een bmw maken ze nu eenmaal niet in belgie, ik heb die keuze niet... maar shell motorolie kan je wel kopen bij een belgische retailer, daarvoor hoef je niet op een -ik zeg maar iets- portugese of duitse site...
en inderdaad, ik koop mijn aeg wasmachine bij de locale retailer om de hoek en betaal daar graag 100 euro meer voor...
ben ook niet heiliger dan de paus, maar jongens toch, de mentaliteit in 't algemeen sucks, er zijn er die schoenen kopen bij zalando na ze eerst es te passen bij Torfs, hoe degoutant kan je zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenneen, een bmw maken ze nu eenmaal niet in belgie, ik heb die keuze niet... maar shell motorolie kan je wel kopen bij een belgische retailer, daarvoor hoef je niet op een -ik zeg maar iets- portugese of duitse site...
Geen enkel probleem om bij mijn lokale retailer spullen te kopen, maar als het online echt wel pakken goedkoper is, dan heb ik echt wel snel gekozen
Zeg nu zelf, wat zou jij doen :
- 10 l Mobil 1 olie bij je lokale retailer à 210 EUR/10 l
- dezelfde 10 l Mobil 1 olie online bestellen, incl verzending à 68 EUR ?
Moraalridder spelen houdt geen steek, want dan zou je diezelfde lijn in alles moeten doortrekken, en da's gewoon krankzinnig en/of ondoenbaar.
Online bestellen is voor mij vooral een bijzonder groot gemak : lekker vanuit de luie zetel, ontspannen met een koffietje, hoogstens een paar dagen wachten op de levering, en meestal een stuk goedkoper.
Anders moet ik mijn wagen in, een stuk rijden, een pak tijd verliezen (time is money), meer betalen, maar heb t wel iets sneller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenMijn grootste probleem met apenland belgistan is dat winkels nooit open zijn als ik tijd heb....in Tsjechië is de GB 24\24 open moet hier ook kunnen vind ik. En online alles bestellen wanneer ik wil en de meeste aankopen zijn rond 1a4 snachts.
Comment
-
time is money, ja zeker, in je luie zetel verlies je massa's tijd :-))))
't gaat niet over moraalridder, ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus, maar véél mensen denken gewoon niet na, that's my point...
net zoals het punt "alles 24 uur open houden" yeah right, tot ze jou oproepen om in 't weekend shiften te gaan draaien terwijl je dat nu niet doet, es benieuwd hoe belangrijk het dan nog is om 24 uur op 24 "open" te kunnen zijn...
Comment
-
Ik weet niet of winparts ideaal is om olie te bestellen. Je moet maar eens vgl www.winparts.nlThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk BerichtenIk ben content met de prijzen bij men Autoparts dealer is verdeler van de merken Liqui moly en Q8
4l Q8 VX 5w30 long life VAG.507 = 34euro
http://www.autoplus-dilbeek.be/
vw 504/507
bmw LL-04
36 euro/ 5 ltr
Auto-onderdelen Maasland in Rotem
Comment
Comment