Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Fiat 500 (oldtimer)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat wordt er eigenlijk allemaal gecontroleerd op een oldtimerkeuring?
    Ik moet namelijk binnenkort mijn volvo amazon oldtimerkeuren die 16 jaar stilgestaan heeft. Ik zou hem nu oldtimer keuren deze zomer klaar zetten voor dagelijks, remmen enzo zijn reeds gedaan en dan in het najaar dagelijks keuren. Maar wat moet er in orde zijn voor oldtimerkeuring zodat ik niet voor niets naar de keuring rijdt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
      Wat wordt er eigenlijk allemaal gecontroleerd op een oldtimerkeuring?
      Ik moet namelijk binnenkort mijn volvo amazon oldtimerkeuren die 16 jaar stilgestaan heeft. Ik zou hem nu oldtimer keuren deze zomer klaar zetten voor dagelijks, remmen enzo zijn reeds gedaan en dan in het najaar dagelijks keuren. Maar wat moet er in orde zijn voor oldtimerkeuring zodat ik niet voor niets naar de keuring rijdt?
      Gedeeltelijke keuring
      Old-timers zijn niet aan een volledige maar aan een gedeeltelijke keuring onderworpen. De onderdelen die allerbelangrijkst zijn voor de veiligheid van de inzittenden en van de andere weggebruikers worden nagegaan:
      controle van de reminrichting
      nazicht van het chassisnummer
      nazicht van de aanwezigheid van een gevarendriehoek
      controle van de stuurinrichting
      controle van de sleepinrichting

BRON

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
        Dus voor alle duidelijkheid:

- Ik koop de Fiat 500,
        - Ga vervolgens met de Fiat en mijn kenteken van mijn daily naar de keuring voor oldtimer,
        - Ga terug naar huis en schroef de platen terug op mijn daily,
        - Ontvang daarna mijn papieren en kenteken (o-plaat) thuis voor de Fiat,

Klopt het zo?
        niet vergeten in dat geval ook het inschrijvingsbewijs van uw daily mee te nemen!
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Working...
        X