Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prive verkoop auto aan oost europeaan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prive verkoop auto aan oost europeaan

Mijn tweedehands wagen wordt aanstaande vrijdag 12 augusus "opgehaald" door een Oost Europeaans militair van de Navo.
    Die man spreekt een beetje engels.
    We zijn akkoord over de verkoopsom....en dit bedrag wordt op mijn rekening gestort.
    De nummerplaat wordt opgestuurd naar het DIV.
    Wat moet ik die man meegeven van de boord documenten?
    Moet er een verkoopsovereenkomst gemaakt worden, en in welke taal en door wie ?

vg, Pol

over welke som spreken we hier...? ruikt niet echt koosjer tenzij uw auto een oud krel is

Comment

heb al verschillende keren mijn wagen verkocht aan oost-europeanen, wel cash meestal
      ik werk altijd met een verkoopsovereenkomst, die je vindt op autoscout.be
      daar staat ook op wat je meegeeft, meestal gelijkvormigheidsattest - roze kaart (niet verplicht deze is enkel in Belgie geldig) - carpass&keuring - sleutels - alle boekjes van de auto

zeker bijhouden: nummerplaten, verzekeringspapieren

1 tip : pas alles overhandigen als je het volledige bedrag hebt ontvangen!
      -> voor cash geld: checken bij de bank op namaak

die mannen komen die meestal de dag nadien ophalen en vertrekt ie naar Oost-Europa...

Comment

een buitenlander die in't leger zit, dat klinkt verdacht.
        betaalt hij via een gewone overschrijving (betrouwbaar) of via een tussenkantoor zoals western union (mijden als de pest) ?
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

1st geld dan pas overhandigen werk het beste.

mijn wagen heb ik recent ook verkocht.
          1st voorschot waarna hij de keuring door kon.
          en bij afhaling het resterende bedrag

hoe dan ook 1st geld en idd een normale bank overschrijving
          met cheques nz ook opassen...

Comment

Van alle mensen uit Oost Europa is het net als bij Belgen dan 95% meestal wel goede bedoelingen heeft dus zou ik niet te veel twijfelen...
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

is gewoon vreemd dat hij eerst geld stort en dan de auto laat ophalen. welke gek doet nu zoiets zonder ooit te zijn gaan kijken oid

Comment

idd als dat via een tussenrekening gaat, kan dat geld evengoed na een paar dagen terug van de rekening gehaald worden door de bank.

maar we moeten niet altijd doemdenken
                wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  is gewoon vreemd dat hij eerst geld stort en dan de auto laat ophalen. welke gek doet nu zoiets zonder ooit te zijn gaan kijken oid
                  Mijn pa.
                  Meerdere keren

Ok geen 10.000€ auto's maar dan nog..
                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                  X