Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke velgen voor een A4 Cabrio?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tussen de 10000 en de 15000. Ma ik heb de banden opgemeten. Er staat nog overal 6mm op en de auto heeft 25.000km

Ik sta open voor suggesties e. Toon mij es mooie 17" velgen. Welke zou jij eropsteken in 17" moest jij de auto hebben

De banden zijn al besteld. Het zijn 235/45R17 in PA2. De janten zijn nog ni besteld

Comment

Gewoon bij audi, BBS of OZ ofzo kijken welke je mooi vind.

Comment

Ik vind die OZ Racing wel mooi, maar ik weet niet of die zouden passen en ik ken de prijzen ni. Over de 1000€voor de 4 janten wil mijne pa ni gaan denkik. Die AEZ kosten zoiets van 800€voor de 4

Post es iets concreets. Ik heb hier een folderke van OZ, maar bij BBS ben ik nog ni gaan kijken

Comment

Deze vind ik bvb ni mooi. Dan mag het nog BBS zijn

Comment

Ik vind het maar niks allemaal

Wie koopt er nu nieuwe 17" velgen om in de winter mee rond te rijden? En dan in de zomer terug uw 16" opleggen...

Waarom koop je niet ergens een setje occasie audi velgen (zie Beemer) en lag je daar de winterbanden op. Ik vind die 16" die er nu opligggen helemaal niet lelijk.

Als je aftermarkt velgen op zo'n mooie auto gaat steken en dan nog eens in 16" ... dat gaat belachelijk lelijk worden. Ziet er goedkoop uit dan...
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Als je aftermarkt velgen op zo'n mooie auto gaat steken en dan nog eens in 16" ... dat gaat belachelijk lelijk worden. Ziet er goedkoop uit dan...
              Er komen 17" op

De enige reden wrm je in de winter naar 16" zou gaan is omdat een minder brede band op sneeuw betere grip heeft. Ik besef ook wel dat het normaal andersom is dan wat hier de bedoeling is, maar terug 16" velgen kopen voor de winter is geen optie en de zomerbanden verkopen als occazie denkik ook niet dat mijn pa dat wil doen.

Dusja, 17" in de winter.

Geef nu eens wat suggesties van velgen die goed zouden staan op de Audi ipv te hameren over de velgdiameter

Is er ergens een site van Audi waar de mogelijke velgen op staan of moet je daarvoor op de car configurator zijn van Audi
              Last edited by ; 11/11/2006, 13:46.

Comment

Ok, ik heb mijn keuze gemaakt uit 4 OZ velgen in 17" Zeg nu eerlijk jullie gedacht

Velg 1: Superturismo GT
                Velg 2: Canyon
                Velg 3: 5 Star
                Velg 4: Universe

Graag jullie mening. Maandag worden de velgen besteld

Comment

Hier nog es in attachment om ze groter te zien
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

nieuw: http://www.kapaza.be/detail/3472259/...n_17_inch.html
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Nieuwe Ambition velgen 17" aan die prijs? Dacht dat dat veel meer kostte

Comment

Sla je slag!
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Superturismo GT of de Universe velgen, vind ze beide werkelijk prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

passen a3 velgen dan wel op een a4?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
                              passen a3 velgen dan wel op een a4?
                              de oude a3 had steek 100, de nieuwe heeft 112 en dat is dus identiek aan A4/A6/A8

Comment

blijft perfect onder een A4 cab

hier een setje replica's voor geen geld .. just investeren in andere afdekkapjes

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                                Last edited by Alexanderr; 12/11/2006, 16:00.
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Of 17" nuvolari's, ook klasse

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                    blijft perfect onder een A4 cabhier een setje replica's voor geen geld .. just investeren in andere afdekkapjes

http://auto.2dehands.be/markt/auto_a...=100&start=100
                                    Tenzij ze multisteek zijn, passen ze niet

Koop aub velgen van audi, of BBS... die velgen die je toont zijn het niet waard om onder zo een prachtige machine te zitten....

Tliefst in 18" Eens je een mooi setje velgen hebt gehad wil je niets anders meer...
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                      Tenzij ze multisteek zijn, passen ze niet

Koop aub velgen van audi, of BBS... die velgen die je toont zijn het niet waard om onder zo een prachtige machine te zitten....

Tliefst in 18" Eens je een mooi setje velgen hebt gehad wil je niets anders meer...

de banden zijn al gekocht, cfr bovenste post op blz 2

ik vind het ook maar een gekke redenering, maar ja .. niks aan te doen
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Mocht ik mogen kiezen voor velgen op een A4 Cabrio zouden er maar 2 in aanmerking komen:

1. RS4 velgen

2. Sportec velgen

Deze velgen vind ik echt prachtig, lekker exclusief, zeer klassevol ...

Comment

Als je € 2500 hebt liggen toch

Er staan er vaak tweedehands te koop trouwens Ik heb vorige week nog een setje te koop gezien...
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X