Was opzoek naar een BMW diesel.
Vond er één bij een handelaar via internet en stelde hem vragen erover via mail .
Er staat bij dat hij één jaar wettelijke garantie geeft .
Maar nu komt het .
De wagen is nog geen drie jaar oud , heeft net geen 42 000 km .
Het onderhoudsboekje is erbij maar is geen enkel keer ingevuld .
Aangezien het om een eerste eigenaarswagen gaat , en een Belgische wagen vind ik dit wel vreemd hoor .
Komt dan nog bij dat je dus niet kan laten controleren via de autokeuring ofzo hoeveel km erop stonden bij de laatste keuring , want wagen is nog niet naar keuring gemoeten .
Je zou dan kunnen zeggen van ik neem contact op met de vorige eigenaar , maar deze kan het onder één hoedje spelen met de verkoper .
Over Carpas heeft de handelaar niets vermeld .
Wel vermeld hij dat hij indien nodig een technische onderhoudsfiche kan aanvragen .
Maar wat is dit juist zo'n fiche ??
Ik vind het ook vreemd dat hij dan meld ( ondanks dat het onderhoudsboekje niet is ingevuld ) dat de auto steeds onderhouden is door een erkend BMW dealer .
Naar mijn mening vullen deze dealers steeds het onderhoudsboekje in .
Vind heel deze verhalen toch maar vreemd klinken hoor , en vrij raar .
Graag wat reacties ?
Vond er één bij een handelaar via internet en stelde hem vragen erover via mail .
Er staat bij dat hij één jaar wettelijke garantie geeft .
Maar nu komt het .
De wagen is nog geen drie jaar oud , heeft net geen 42 000 km .
Het onderhoudsboekje is erbij maar is geen enkel keer ingevuld .
Aangezien het om een eerste eigenaarswagen gaat , en een Belgische wagen vind ik dit wel vreemd hoor .
Komt dan nog bij dat je dus niet kan laten controleren via de autokeuring ofzo hoeveel km erop stonden bij de laatste keuring , want wagen is nog niet naar keuring gemoeten .
Je zou dan kunnen zeggen van ik neem contact op met de vorige eigenaar , maar deze kan het onder één hoedje spelen met de verkoper .
Over Carpas heeft de handelaar niets vermeld .
Wel vermeld hij dat hij indien nodig een technische onderhoudsfiche kan aanvragen .
Maar wat is dit juist zo'n fiche ??
Ik vind het ook vreemd dat hij dan meld ( ondanks dat het onderhoudsboekje niet is ingevuld ) dat de auto steeds onderhouden is door een erkend BMW dealer .
Naar mijn mening vullen deze dealers steeds het onderhoudsboekje in .
Vind heel deze verhalen toch maar vreemd klinken hoor , en vrij raar .
Graag wat reacties ?
Comment