Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope verzekering...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door michael1995 Bekijk Berichten
    dus dan betaal je nog steeds enorm veel?
    Neen,als je op je ouders hun naam u verzkering aflsuit is dit meestal in de laagste schaal ,dus goedkoper zal je niet kunnen.
    Courant wil zeggen dat je er zelf vaker mee zal rijden ipv je ouders,wou gewoon doelen op bovenstaande reactie dat *als* je iets voorkrijgt.
    Dan ben je ook gewoon verzekerd in dat geval.

Comment

hier eens offerte vragen mss ...

Het netwerk van Jongverzekerd zorgt er voor dat jongeren terecht kunnen bij een partner in de buurt voor een voordelige autoverzekering.

Comment

dus dan betaal je nog steeds enorm veel?
        Neen, helemaal niet. Toch niet bij KBC.https://www.kbc.be/PBL/CC028/-BZNG46...Origin=BZO92KR

Comment

Ethias komt uit op 840€ , BA + rechtsbijstand + bestuurdersverzekering.
          Is al veeeeel goedkoper dan mercator. Ethias zal het worden

Comment

ben zelf ook aan het zoeken voor een verzekering maar als je het op u ouders hun naam zet en je doet een ongeval dan kan het tog zijn dat je in de problemen geraakt omdat je dan geen eerste bestuurder bent?
            Ze kunnen niet bewijzen dat je meer met de auto op de baan bent dan je ouders tenzij je jezelf verklapt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
              Ze kunnen niet bewijzen dat je meer met de auto op de baan bent dan je ouders tenzij je jezelf verklapt.
              Dat is zelfs toegestaan, dus je hoeft niet te liegen. Want jij staat als eerste bestuurder ingeschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                Dat is zelfs toegestaan, dus je hoeft niet te liegen. Want jij staat als eerste bestuurder ingeschreven.
                +1 zo is dat seperator

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mikailz Bekijk Berichten
                  ja belfius moest ik 1000€ betalen voor 1.3i mazda... (met een ongelukje 2 jaar geleden)
                  Bij DVV werd dit al gauw 650€ ook rekeninghoudend met dat ongeluk.
                  Grappig dat Belfius en DVV in feite hetzelfde bedrijf zijn...
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ben zelf ook aan het zoeken voor een verzekering maar als je het op u ouders hun naam zet en je doet een ongeval dan kan het tog zijn dat je in de problemen geraakt omdat je dan geen eerste bestuurder bent?
                    indien je niet staat als gebruikelijke bestuurder (dus verzekering puur op naam van papa/mama/opa/oma), dan kan de verzekeringsmaatschappij bij een ongeval het volledige contract annuleren, en bijgevolg alle uitbetaalde schadebedragen (ook van eventuele vorige schadegevallen !!) terugvorderen van de verzekeringsnemer (papa/mama/opa/oma)...
                    En dit terwijl je bij een ongeval met een serieus stuk in je voeten, enigzins beschermd bent, en het bedrag afgetopt wordt (geloof rond de 62.000 euro).

Geloof me, de maatschappijen zijn aan het jagen op de verdoken jonge bestuurders.

Comment

Zou het uberhaupt nog niet eens durven om slecht verzekerd te zijn iiig,dus nu weet je weer waarom je net dat tikkeltje meer betaald maar ach

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                        Zou het uberhaupt nog niet eens durven om slecht verzekerd te zijn iiig,dus nu weet je weer waarom je net dat tikkeltje meer betaald maar ach

Het enige waar ge u moet aan houden bij dat van Ethias is dat ge nooit met meer dan 3 man incl. chauffeur in uw auto stapt ...
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ik ben geen taxi. Dat heb ik al 500x gezegd. Dus das het probleem niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            indien je niet staat als gebruikelijke bestuurder (dus verzekering puur op naam van papa/mama/opa/oma), dan kan de verzekeringsmaatschappij bij een ongeval het volledige contract annuleren, en bijgevolg alle uitbetaalde schadebedragen (ook van eventuele vorige schadegevallen !!) terugvorderen van de verzekeringsnemer (papa/mama/opa/oma)... En dit terwijl je bij een ongeval met een serieus stuk in je voeten, enigzins beschermd bent, en het bedrag afgetopt wordt (geloof rond de 62.000 euro). Geloof me, de maatschappijen zijn aan het jagen op de verdoken jonge bestuurders.
                            Sorry, maar ik begrijp het soms niet. Waarom verdoken bestuurder? (Crimineel verleden?) Neem uw zoon of dochter op als startende bestuurder in de polis van uw auto zonder meerprijs. De eerste 24 maanden na het behalen van het voorlopige rijbewijs. Nadien geniet u het voordeeltarief voor jongeren. Terugbetaling van de medische kosten na een ongeval. Vergoeding van blijvende ongeschiktheid en overlijden voor elke bestuurder van de auto die tot uw gezin behoort. Gratis gedurende de eerste 24 maanden na het behalen van het voorlopige rijbewijs. Als u uw zoon of dochter als bestuurder in uw autoverzekering opneemt, betaalt u na een ongeval geen extra franchise voor deze jonge bestuurder. Dat geldt zowel voor de verplichte aansprakelijkheidsverzekering als in de omniumverzekering voor uw auto. De schadevrije jaren als startende bestuurder tellen ook mee voor een eigen bonus-malus. Zo betaalt uw kind na vijf schadevrije jaren slechts 50% van het basistarief als hij of zij later zelf een autoverzekering afsluit. Voorwaarde kind moet inwonend zijn.Meer info op de KBC site of kom eens langs voor een gesprek.
                            Last edited by ; 22/10/2012, 21:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                              ik denk dat jij nog in de middeleeuwen leeft vriend. Zo eenvoudig als jij het stelt is het zeer zeker niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                                Sorry, maar ik begrijp het soms niet. Waarom verdoken bestuurder? (Crimineel verleden?) Neem uw zoon of dochter op als startende bestuurder in de polis van uw auto zonder meerprijs. De eerste 24 maanden na het behalen van het voorlopige rijbewijs. Nadien geniet u het voordeeltarief voor jongeren. Terugbetaling van de medische kosten na een ongeval. Vergoeding van blijvende ongeschiktheid en overlijden voor elke bestuurder van de auto die tot uw gezin behoort. Gratis gedurende de eerste 24 maanden na het behalen van het voorlopige rijbewijs. Als u uw zoon of dochter als bestuurder in uw autoverzekering opneemt, betaalt u na een ongeval geen extra franchise voor deze jonge bestuurder. Dat geldt zowel voor de verplichte aansprakelijkheidsverzekering als in de omniumverzekering voor uw auto. De schadevrije jaren als startende bestuurder tellen ook mee voor een eigen bonus-malus. Zo betaalt uw kind na vijf schadevrije jaren slechts 50% van het basistarief als hij of zij later zelf een autoverzekering afsluit. Voorwaarde kind moet inwonend zijn.Meer info op de KBC site of kom eens langs voor een gesprek.
                                Duidelijk een KBC-medewerker/verzekeringsagent ;-).

Verdoken: niet vermeld in de polis: dit gebeurt nogal vaak, om de kostprijs te drukken. Mama verzekert de wagen op haar naam, en ook zij als gebruikelijke bestuurder. Nergens sprake van de jonge bestuurder. Prijs = prijs voor risico 'mama' => veel goedkoper.

Echter, hetgeen je in je reactie hierboven suggereert is ook niet 100 % koosjer, lijkt me: als de jongere als 'startende bestuurder' meegenomen wordt in de polis van de ouders, en het blijkt dat hij GEBRUIKELIJKE bestuurder (of hoofdbestuurder) is, dan lijkt me dat toch ook niet zo perfect sluitend...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                  ik denk dat jij nog in de middeleeuwen leeft vriend. Zo eenvoudig als jij het stelt is het zeer zeker niet.
                                  - Drie auto's in het gezin, drie rijbewijzen - en geen van de drie voertuigen een 'collectors-item' of fun-voertuig (sportwagen, 4X4, cabrio,...)
                                  - De buurvrouw tegen wie je misschien niet spreekt, ziet wel wie er elke dag met de wagen weg rijdt, en zal dit ook wel vertellen tegen die vriendelijke meneer (van de verzekeringsmaatschappij) die dit zo tussen neus en lippen vroeg
                                  - mama rijdt met een getunede hothatch ? Met een knaller van een ICE-installatie
                                  - zoon/dochter studeert (te ver af met de fiets), en zit niet op kot, of gaat uit werken

Bij de fiscus noemt met dit 'tekenen en indiciën'... (zelfstandigen onder ons zullen wel weten waar het over gaat;-) )

Comment

Argenta aan 1125€
                                    Mercator aan 1300€
                                    ?????????????

Aan mijn 19de als eerste verzekering en wagen mijn wagen kunnen verzekeren voor 1350 euro terwijl het om een bmw 2.5 e39 gaat. Hoe kunnen ze jou dan zoveel laten betalen voor een wagen rond de 70pk?

Comment

Duidelijk een KBC-medewerker/verzekeringsagent ;-).

Verdoken: niet vermeld in de polis: dit gebeurt nogal vaak, om de kostprijs te drukken. Mama verzekert de wagen op haar naam, en ook zij als gebruikelijke bestuurder. Nergens sprake van de jonge bestuurder. Prijs = prijs voor risico 'mama' => veel goedkoper.

Echter, hetgeen je in je reactie hierboven suggereert is ook niet 100 % koosjer, lijkt me: als de jongere als 'startende bestuurder' meegenomen wordt in de polis van de ouders, en het blijkt dat hij GEBRUIKELIJKE bestuurder (of hoofdbestuurder) is, dan lijkt me dat toch ook niet zo perfect sluitend...
                                      Ik heb al drie kinderen op dezelfde wijze meeverzekerd. Alleen de jongste staat nu nog bij mij ingeschreven. Tot volgend jaar > 23 jaar.

Ik ben geen KBC-medewerker, maar ik denk wel dat het een KBC regeling is om trouwe klanten te belonen.
                                      Last edited by ; 23/10/2012, 19:17.

Comment

-Bij de fiscus noemt met dit 'tekenen en indiciën'... (zelfstandigen onder ons zullen wel weten waar het over gaat;-) )
                                        Hoezo, moet je daarvoor zelfstandige zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeetn_1 Bekijk Berichten
                                          Argenta aan 1125€
                                          Mercator aan 1300€
                                          ?????????????

Aan mijn 19de als eerste verzekering en wagen mijn wagen kunnen verzekeren voor 1350 euro terwijl het om een bmw 2.5 e39 gaat. Hoe kunnen ze jou dan zoveel laten betalen voor een wagen rond de 70pk?
                                          Toch is het zo, heb de bewijzen hier liggen... argenta.JPG

Comment

Working...
                                          X