Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope verzekering...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
    Net hetzelfde bij Touring. Als nieuwe klant zou ik (online)150 € minder betalen dan als bestaande klant (zelfs al verlies ik dan de 6% korting voor meerdere contracten) mijn contract te verlengen (overschakelen naar nieuw voertuig). Hun uitleg is dat een nieuwe klant 'internetkorting krijgt'.
    Ik had al vergeleken met Ethias, KBC, CoronaDirect, ...allemaal beduidend duurder dan Touring.
    Tot ik toevallig op online ING kwam. Was nog 40% goedkoper dan Touring (voor een mini omnium).
    Een van de redenen is dat bijtouring voor een (mini)omnium men de catalogusprijs + opties (in totaliteit) neemt om de omnium te berekenen. Bij ING is het gewoon - of + 3000 euro opties. Heb je dus veel opties (in mijn geval meer dan 7000 euro) is je omnium plots beduidend goedkoper omdat men mar rekent aan de catalogusprijs + max. 3000 euro aan opties.
    ing ga ik eens nakijken.
    corona kwam voor mij goedkoper uit dan touring, puur omdat die met kmvergoeding werken en ik pakweg 11K rijd. maar had eigenlijk nog nooit van corona gehoord, daarmee dat ik er nogal "wantrouwig" tegenover sta. nu zie ik dat corona ook diegene zijn met al die uitvaartverzekeringen, dus is het niet echt een kleine speler meer op de verzekeringsmarkt denk ik.
    wimoptiek.be op

Comment

Corona is een nevenmerk (de directe tak) van DVV. Op de autoverzekeringsmarkt een kleinere speler (in vgl met bv AG Axa ...)

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
      BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
      Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
        Tot ik toevallig op online ING kwam. Was nog 40% goedkoper dan Touring (voor een mini omnium).
        Een van de redenen is dat bijtouring voor een (mini)omnium men de catalogusprijs + opties (in totaliteit) neemt om de omnium te berekenen. Bij ING is het gewoon - of + 3000 euro opties. Heb je dus veel opties (in mijn geval meer dan 7000 euro) is je omnium plots beduidend goedkoper omdat men mar rekent aan de catalogusprijs + max. 3000 euro aan opties.
        ING was voor mij bij een vergelijking ook een pak goedkoper dan alle andere, zodanig veel zelfs dat ik ergens een addertje onder het gras vermoed.
        Voor zover het waar is moet je bij hen opletten voor de voorwaarden bij een ongeval in fout (mij meegedeeld door een kennis).

Comment

Working...
        X