Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorschot 2 de handswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voorschot 2 de handswagen

Vraag 1

Waar kan ik een goed contract vinden als ik een voorschot betaald heb op een 2 de handswagen van een partikulier ?

Vraag 2

Stel je gaat naar een wagen kijken .
    De wagen staat je aan en je betaald een voorschot , wat je op papier zet .
    Maar stel nu dat je met een sjoemelaar te maken hebt , die tussen betaling van voorschot en effectieve betaling ( enkele dagen later ) nog snel een groot aantal km doet , of er ondertussen een deukje is bijgekomen of een kras , of snel nog een stel andere banden erop die meer versleten zijn .
    Je merkt dit .

Maar wat kan je doen in zo'n geval ?

Ik zeg nu wel dat dit extreem is .

Maar wat kan je in zo'n geval doen ?

Hier is een goed voorbeeld

Uw 2de vraag kan je hiermee ook indekken. Zet alle schade en de kms op de verkoopsovereenkomst. Geef ook nooit een te groot voorschot.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Hier is een goed voorbeeld

Uw 2de vraag kan je hiermee ook indekken. Zet alle schade en de kms op de verkoopsovereenkomst. Geef ook nooit een te groot voorschot.
      Idd vaak is een voorschot in de *gere* van enkele 50 euros voldoende,ivm kosten van keuring vvk oid.
      Ik heb voor mijn vorige wagen de c4 coupe een voorschot gegeven van 250 euro .

Comment

Neem indien mogelijk ook een aantal foto's van de auto : de bandenstaat (alle 4 dus ) , uitlaat , staat van de velgen , km-stand , schade's , staat van het interieur , kortom : alles wat je ook maar zou kunnen fotograferen ....beter te veel foto's dan 1 te weinig

En keur NOOIT een auto in de regen : hier zie je niks op (hagelschade , krassen ....)

Comment

Inderdaad nooit in de regen maar ook niet op natte ondergrond! (lekken van motor)
          Altijd km opschrijven en staat van voertuig.
          Ik schrijf zelfs mijn km op als mijn auto naar garage gaat.
          Mijn garagist zijn vrouw was zo ooit eens met mijn auto naar winkel i.p.v. onderhoud!!!
          Grts
          Jiri

Comment

Working...
          X