Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop BMW F10: dringende raad nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zou op dit ogenblik nooit gaan voor een 5 reeks. Binnen 5 maand heb je een facelift aan je broek.
    dus 50000 euro betalen om binnen 5 maand met een verouderde wagen te rijden?

wachten op de nieuwe BMW 4 ?
    of indien dringend zou ik voor een nieuwe 3reeks break gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Ik zou precies die tussenpersoon uitschakelen, toch zeker als jij al het zoekwerk moet doen.
      Zo'n tussenpersoon zou ik er ook van tussen laten maar er zijn nu eenmaal mensen die niet zelfzeker genoeg zijn om zoiets volledig zelf te doen...

Comment

http://nl.kapaza.be/brussels-gewest/...g-69129323.htm Deze niets voor u?
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Koopje

Comment

Wow! Zou dit for real zijn, das heel weinig voor zo een bak. Wel geen leder, maar dat is makkelijk te laten doen achterna.

Hmmm, eens info nemen toch. Strange wel. Foto waar de wagen staat lijkt ook betrouwbaar (toonzaal). Vertrouw het toch niet 100% hoor, enkel gsm nummer, geen naam. Is particuliere verkoop. Zaakje stinkt volgens mij.
            Last edited by ; 12/12/2012, 10:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk Berichten
              Ik zou op dit ogenblik nooit gaan voor een 5 reeks. Binnen 5 maand heb je een facelift aan je broek.
              dus 50000 euro betalen om binnen 5 maand met een verouderde wagen te rijden?

wachten op de nieuwe BMW 4 ?
              of indien dringend zou ik voor een nieuwe 3reeks break gaan.
              Ja, heb zitten twijfelen voor de 4. Maar mijn break is nu verkocht en de nieuwe 4 zal minstens een halfjaar zijn of langer voor één met m-pack te hebben en voor een 425 of 430 met wat opties zal ik stevig boven mijn budget gaan. Is het dan toch niet mijnen dada, dan is het plots te laat voor een 5 serie te kopen. Want wil toch zeker +- 5 jaar kunnen bollen met een model zonder dat er een nieuw model is (facelift geef ik niet om).

Comment

Dat is een fake advertentie. Iemand heeft een foto bij de dealer genomen en de auto zo online gezet.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten
                  Gebeld naar Heinz te Aalst met deze vraag. Daar kreeg ik het antwoord van the bos himself, dat er weldegelijk een verschil is tussen de 525d 6cil en de 530d 6cil. Als je de 525d laat tunen naar de 245 pk is het nog steeds anders. Wel zegt ie erbij dat als je de 6cil 525d laat tunen naar de fase 2 270 pk het een heel deftige bak is dat je in handen hebt, nen 530d gaat dan weer tot 290pk en stevig koppel. Maar ja zo kunnen we ook blijven doorgaan zei ie, 535d, 640d,550d,...
                  De blaas himself bedoel je?
                  Met een budget van 52k ga je toch voor een 535d,zeker aangezien een 525d maar ook een 530d te traag gaan zijn als je een P gewoon bent en de X6 ook een 35d is he.
                  (btw een 640d is gewoon een x35d)
                  Peac out
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                    Met een budget van 52k ga je toch voor een 535d,zeker aangezien een 525d maar ook een 530d te traag gaan zijn als je een P gewoon bent en de X6 ook een 35d is he.
                    Peac out
                    I know, maar die hebben allemaal pak meer kilometers. En nog niemand een antwoordje? Hoe zit het juist met verschil 525d 6cil en 530d en 535 d qua inschrijving, taksen, verzekering etc... Of scheelt dit allemaal niet meer zoveel tussen die 3?

Van dat budget, das inderdaad zoveel MAX! Maar als ik rondkijk en super goed uitgeruste 525d 6cil voor 42000 vind en 530d voor 46000 met weinig kilometers (max 20 000 en jaar half max oud). Dan spaar ik liever die 7 a 10 000 euro voor iets anders. Ik ben ook nog van plan om zelf knappe velgen eronder te plaatsen in plaats van de 18 en 19inchers en de wagen iets te verlagen met een kw setje, dus dat zijn ook nog kosten. Ook vind ik de oem carbon frontsplitter en difusor van bmw prachtig.

Comment

Peac out
                      Die p en de x35d ben ik nu niet meteen gewent hé. Is sporadisch dat ik die even gebruik van mijn pa. Msh de p een 15 tal dagen in het jaar en die x een 7 tal dagen in een jaar max.

Comment

I know, maar die hebben allemaal pak meer kilometers. En nog niemand een antwoordje? Hoe zit het juist met verschil 525d 6cil en 530d en 535 d qua inschrijving, taksen, verzekering etc... Of scheelt dit allemaal niet meer zoveel tussen die 3?
                        Kan je dit niet terugvinden op www.automagazine.be

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik dacht net hetzelfde. Anderzijds heeft de topicstarter ook nogal veel gestes als ik zijn posts hier zo lees...

Comment

535d xdrive, wat moet een mens nog meer hebben ^^

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Als het wat minder mag kosten, 530d.

Last edited by ; 12/12/2012, 13:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Ik dacht net hetzelfde. Anderzijds heeft de topicstarter ook nogal veel gestes als ik zijn posts hier zo lees...
                              Man toch! Ziekte van dit forum msh? In ieder topic van mensen zie ik aanvallende reacties, reacties dat de topicstarter een blaas is en gesten heeft of belachelijk is, of onrealist of ze er niets van kennen. Mensen die een porsche voorstellen of een nieuwe wagen willen kopen die audi, bmw of range of dergelijke is. Men een blaas is. Kom dan u hier gewoon niet moeien, PUNT! Kweet aan geen kanten wat er hier nu gesten of blaas aan dit topic is. Triestig... Dank voor uw bijdrage.
                              Last edited by ; 12/12/2012, 15:55.

Comment

Komaan mannen, hou het gezellig voor iedereen

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Hoe zit het juist met verschil 525d 6cil en 530d en 535 d qua inschrijving, taksen, verzekering etc... Of scheelt dit allemaal niet meer zoveel tussen die 3?
                                  Qua inschrijving en taks:

Je kan dit berekenen op https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top. Daarmee kan je voor elk van de wagens afzonderlijk de BIV en de jaarlijkse rijtaks berekenen. Je moet hiervoor wel beschikken over maand en jaartal van de eerste inschrijving, co2 uit-stoot en pk's. Aangezien het allemaal 3 liters zijn, heb je 15 fiscale pk's.

Qua verzekering:

Op de site van ing kan je online een simulatie maken van de verzekeringspremie voor de verschillende wagens. Ik denk dat het verschil tussen een 525d 6-cilinder en 530d het grootste zal zijn. Die 525d levert 204 pk, die 530d levert > 211pk. Ik heb de indruk dat daar een kantelpunt zit in de berekening voor de verzekering. (211 pk is ook een kantelpunt in de oude berekening van de BIV. <= 211 pk --> €2500. 212pk --> €5000.).

Veel succes met de verdere zoektocht!

Comment

Om die 525d te tunen: hou rekening met de versnellingsbak he! Het is niet omdat de motor meer vermogen/koppel aankan dat dit met de versnellingsbak ook zo is. Altijd naar het zwakste punt kijken want dit gaat het het eerste begeven. Het is niet omdat er in een automaat geen klassieke koppeling zit dat die bak dan ineens alles kan verduren. Die koppelgrenzen zijn er met een reden. Als je je 525d de prestaties geeft van een 530d en verder niets aanpast aan de versnellingsbak, waarom steekt BMW dan een andere versnellingsbak in een 530d? Om te anticiperen op chiptuning? Ik denk het niet...

Comment

Iemand enig idee wanneer de nieuwe (niet de facelift) rondbolt op de wegen? Niet bij stilgestaan, maar zou toch graag 4 a 5 jaar msh genieten van mijn wagen zonder terug er een nieuw model rondbolt? Ik heb ook gehoord van een 4 serie, maar die zal toch redelijk hoog zitten van prijs en is die ruimer dan de 3 coupé?

Comment

BMW laat een model gemiddeld 7 jaren meegaan. De vorige 5 was er slechts 6,5 jaar. Huidige 5 werd eind 2009 voorgesteld, dus verwacht ik de nieuwe in de 2de helft van 2016. Dat is dus nog max. 4 jaar.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Iemand enig idee wanneer de nieuwe (niet de facelift) rondbolt op de wegen? Niet bij stilgestaan, maar zou toch graag 4 a 5 jaar msh genieten van mijn wagen zonder terug er een nieuw model rondbolt? Ik heb ook gehoord van een 4 serie, maar die zal toch redelijk hoog zitten van prijs en is die ruimer dan de 3 coupé?
                                          De 4 serie is de vervanger van de 3 coupé
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X