Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop BMW F10: dringende raad nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    De 4 serie is de vervanger van de 3 coupé
    Ja en neen... Want de prijs zou toch een stukje hoger liggen dan de 3 coupé destijds. BMW wordt duurder en duurder als je dit vergelijkt met audi. Mijn broer heeft een nieuwe bij de dealer A5 sportback gekocht (de 170 pk +- versie) s line, 20 inch velg, s line interieur, afgeplat s line stuurtje, navigatie, radio met usb, zwarte dakhemel, getinte ramen, xenon lichten etc etc... Prijs incl kortingen incl btw 42800 euro. Probeer maar eens een 3 serie die toch minder is dan een A5 qua prestige en uitstraling te maken voor die prijs met m-pack en wat opties. Onmogelijk, ik kom uit aan 48700 euro met kortingen msh tot 45000 euro en dan heb je nog altijd maar een 3 serie.

    Iemand die weet wanneer die 4 serie te bestellen is of te verkrijgen is, de coupé dan? Of plus minus wanneer. Tes echt dilemma wachten op die 4 (nieuw of eerder jong tweedehands aangezien het prijskaartje of toch voor een 530 d te gaan met m-pack en veel opties jong tweedehands?

    Comment


    • #62
      http://www.7-forum.com/news/Das-BMW-...Dyna-5078.html http://www.7-forum.com/news/Das-BMW-...etik-5078.html Ik zou toch wachten Is voor mij wel een kanshebber om mijn A5 te vervangen. Alleen de nieuwe koplampen zijn al stukken beter dan de huidige led cirkels. Trouwens als ik nu moet kiezen tussen een 5 en een 3 dan neem ik een BMW 3 break.

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
        http://www.7-forum.com/news/Das-BMW-...Dyna-5078.html http://www.7-forum.com/news/Das-BMW-...etik-5078.html Ik zou toch wachten Is voor mij wel een kanshebber om mijn A5 te vervangen. Alleen de nieuwe koplampen zijn al stukken beter dan de huidige led cirkels. Trouwens als ik nu moet kiezen tussen een 5 en een 3 dan neem ik een BMW 3 break.
        Nja, die 3 heb ik vlug laten vallen hoor. Een 330d break met m-pack en wat opties lag ik al gouw dik tegen de 64000 euro aan, terwijl ik een grotere wagen heb een 530d met m-pack jong tweedehands voor een 46000 euro. Neem daarbij dat ik 6 jaar gereden heb in een vorig model break 3 serie E91, ik nooit echt het gevoel zou hebben dat ik een nieuwe wagen zou hebben.

        Zijprofiel hetzelfde praktisch, interieur is anders maar heb niet echt een vernieuwend gevoel, achterkant praktisch the same en vooral als de facelift E91 en voorkant is inderdaad sterk anders maar voor een niet kenner nu ook niet wereldschokkend anders.

        Neem daarbij dat de mijne met m-pack en 19 inch csl velgen etc etc mooi gekleed was, ik niet echt ervoor over heb om dik 60 000 euro te dokken voor ongeveer dezelfde wagen.

        Een standaard E91 zonder m-pack en gewone achterlichten, klein velgje, is de stap natuurlijk als iets leuker naar de nieuwe BMW 3 break. Ik verschiet gewoon van die prijzen de laatste tijd van bmw als je een config doet. Ik ben geen liefhebber van audi, maar als je daar een config doet kom je aan een verrassend eindresultaat, terwijl je bij bmw eventjes moet slikken.

        Comment

        Working...
        X