Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop BMW F10: dringende raad nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoop BMW F10: dringende raad nodig

Beste,

Ik sta op het punt om een BMW F10 te kopen (jong tweedehands) in Duitsland.

Ik heb natuurlijk een budget van +-52 000 euro en wil geen 520 D.
    Belangrijkste opties: m-pack, xenon, navigatie pro, zetelverwarming, leder, pdc. En onder de 30 000 km

Nu, heb ik er een paar gevonden aan die prijzen bij betrouwbare dealers (tussenpersoon in België) die al 22 jaar auto's gaat halen in Duitsland (mercedes, audi, bmw.)

Nu wil ik een 530 d vooral. Maar heb geen gevonden in zwart momenteel die me echt aanstaat. Wel in spacegrau.

Wat vinden jullie van deze kleur met M-PACK. Ik ben fan van zwart aangezien ik een autofreak ben en vooral netheidsfreak met o.a. wagens en een glimmende zwarte wagen is zo super.

Ook denk ik na wat modding met zwarte niertjes en een 20 inch velg die zwarte lekker bruut zal overkomen. Toch wel een klein pluspuntje bij de spacegrau in vgl met de zwarte is namelijk dat het M-PACK iets beter uitkomt(vooral vanop afstand dan) en je accentjes legt zoals zwarte nieren en de difusor achteraan b eter opvallen.

Belangrijkste vraag: nu zegt mijn tussenpersoon, dat hij een zwarte gevonden heeft en die voldoet volledig aan mijn smaak, enkel is het een 525 d, maar wel de 6 cilinder.

Is er een immens verschil tussen de 525d en 530d , die ik echt zou horen en voelen bij een vergelijkende test. De 525d kan men ook nog vb bij heinz wat extra power geven, aangezien het quasi dezelfde motor is, of is er toch een duidelijk verschil tussen deze 2 6 cilinders. Deze week beslis ik namelijk. Wagen is verkocht, en voor hetzelfde geld is het nog maanden wachten op een 530 d die voldoet aan eisen en budget. Ook is die 525d nog een stuk steviger onder mijn maximum budget.

Lijkt me allemaal wat kunstmatig 'gemaakt' sportief. Een elegante fraaie standaard 520d lijkt me veel interessanter en mooier.

Comment

Ga in het testcenter van Bornem eens rijden met een 525d en een 530d? Dan weet je het direct. Ik kan me persoonlijk niet indenken dat een 525d te povertjes zou zijn. Welke auto heb je momenteel? Mss kan je op autoweek.nl al eens prestaties vgl?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mooie keuze om toch voor een zes cilinder te gaan. Ik zou persoonlijk de motor laten primeren over de kleur, maar aangezien we hier beiden met zes cilinders te maken hebben kan je wat mij betreft niet veel misdoen. Met welke wagen rij je momenteel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
          Lijkt me allemaal wat kunstmatig 'gemaakt' sportief. Een elegante fraaie standaard 520d lijkt me veel interessanter en mooier.
          Goedenavond DBR2, de 525d is op Belgische wegen voldoende denk ik, maar als power primeert en je t geld heb zou ik ook de 530d kopen.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Momenteel heb ik een 320 d E91 bij heinz opgewaardeerd naar 198 pk met M-pack en performance parts zoals de carbon enz... zwarte lak en 19 inch velgen met eibach sportsline set. Heel vinnige bak en prachtige wagen. 2 dagen te koop gezet en verkocht. Maar er is twijfel. Ik heb ongeveer voor een 3000 euro meer een 530 D, enkel is hij niet zwart. Beiden zijn wel de 6 cilinder versies. Tussen de 4cil 525d en 530 d is er weldegelijk een verschil, dat weet ik. Maar tussen beide 6 cilinders ook?

Ben wel goede motortjes gewoon door mijn pa zijn wagens die ik af en toe eens meeneem. Zoals een porsche 997 met 330 pk en een x6 met 275 pk.
            Is de 525d 6cil en de 530 d niet volledig identiek aan elkaar? Maar gewoon downgetuned? Enkel kan je dan wel vb bij heinz de 530 naar 270 1e fase en 290 2e fase brengen en de 525 naar 245 of 270?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Goedenavond DBR2, de 525d is op Belgische wegen voldoende denk ik, maar als power primeert en je t geld heb zou ik ook de 530d kopen.
              Het gaat me niet om snel te rijden op onze wegen. Maar eerder het eens optrekken, voorbijsteken, de duw in de rug en de smile op de face.

Comment

Aangezien de cijfers van de tuning verschillen zullen de motoren ook niet hetzelfde zijn. Ik denk dan aan een andere turbo, injectoren... Als ik het me goed herinner heeft de 525d ook een andere versnellingsbak die minder koppel aankan. Dit kijk je ook best eens op voorhand na als je hem wil tunen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk Berichten
                  Ik heb natuurlijk een budget van +-52 000 euro en wil geen 520 D.
                  Ook is die 525d nog een stuk steviger onder mijn maximum budget.
                  Momenteel heb ik een 320 d E91 bij heinz opgewaardeerd naar 198 pk met M-pack en performance parts zoals de carbon enz... zwarte lak en 19 inch velgen met eibach sportsline set. Heel vinnige bak en prachtige wagen.

Ben wel goede motortjes gewoon door mijn pa zijn wagens die ik af en toe eens meeneem. Zoals een porsche 997 met 330 pk en een x6 met 275 pk.
                  Voor wat voor een blaas kom je nu eigenlijk over zeg, miljaar

2 dagen te koop gezet en verkocht.
                  Dan toch niet voor de prijs die je hoopte te krijgen een jaar terug waar je trouwens iedereen begon uit te schelden toen je met je voetjes op de grond werd gezet over hoeveel je auto nog waard was

Of je moet een jaar gewacht hebben en toch een zot gevonden hebben

Ma soit zoals ik zei case closed hier en dit forum ook,
                  Welcome back

Comment

Beste,

Wat heeft dit te maken met blaas, dit is een autoforum. Als mijn pa die wagens heeft, dan heeft ie die, punt. Man toch. Get a life, dat jij zelfs perfect nog weet wie ik ben van de zovele forumleden. By the way, wagen is verkocht voor 18600 euro, dus bijna mijn gevraagde prijs. En dit 6 maand later, nadat ik beslist had, van nog even door te rijden met de wagen, omdat ik er niet aan uit geraakte wat ik als nieuwe wagen ging kopen. 4 mails gehad in 2 dagen en 3 bezoeken, en 1 iemand die direct toehapte en het een meer dan correcte prijs vond, wat het ook is en was. Man toch, ik zit op verschillende forums (voetbal, sport, auto's, bmw, golf1 cabrio,...) Maar hier zit er toch heel nijdig volkje die mensen aanvalt en uitmaakt, terwijl het hier toch over wagens gaat. Ik spreek hier toch niet over dat ik dat en dat msh heb. Ik spreek over wagens. Wat toch de intentie is van dit forum. Voor mijn part, sluit je dit topic maar best opnieuw, zal wel ergens anders vragen, waar ik in al die jaren te nimmer en nooit zo een reacties kreeg of krijg. Blijkbaar een trend hier, zie dit opmerkelijk veel in andere topics van mensen hier.

Comment

Als ge dan voor een 525d gaat koopt dan een naar je goesting in UK. Voor 50000 euro heb je een nieuwe wat ga je dan in duitsland eentje kopen 2dehands ? Vehicle configuration Option code Price¹
                      525d M Sport £38,440.00
                      Colour, interior and alloy wheels
                      Black Dakota leather (Part of M Sport Package) LCSW £0.00
                      Carbon Black (Part of M Sport Package) 416 £655.00
                      18" M Double-spoke style 350M alloy wheels (Part
                      of M Sport Package)
                      18" light alloy Double Spoke style 350M, 8J x 18, 245/45 R18
                      tyres (front), 9J x 18, 275/40 R18 tyres (rear).
                      2NC £0.00
                      Editions & Packages
                      M Sport Package
                      M Sport model: The M Sport model includes Sport seats, M
                      Sport leather steering wheel, Aluminium Hexagon interior trim
                      and Anthracite headlining. The sporting appeal of the exterior
                      is enhanced by M aerodynamic bodystyling and a choice of two
                      matching M light alloy wheel designs. The M Sport model is
                      available in conjunction with seven attractive exterior colours and
                      includes the M Sport suspension.
                      337 £0.00
                      Visibility package ZGA £1,255.00
                      Optional equipment
                      Run-flat tyres 258 Standard
                      Alarm system (Thatcham 1) 302 Standard
                      Floor mats, velour 423 Standard
                      First Aid Kit & Triangle 428 Standard
                      Rear-view mirror, auto dimming 431 Standard
                      Smokers package 441 Standard
                      Sport seats, front (Part of M Sport Package)
                      Sport seats for driver and front passenger, have raised side
                      sections to provide optimum side support with part-electric
                      adjustment of seat height, backrest angle and manual adjustment
                      of thigh support (standard on M Sport models. 550i features fullelectric adjustment).
                      481 £0.00
                      Seat heating, front
                      Seat heating for driver and front passenger seats. Seat surfaces
                      and backrests feature three heating levels.
                      494 Standard
                      Aluminium Hexagon interior trim (Part of M Sport
                      Package)
                      4MR £0.00
                      Drive Performance Control 4U2 Standard
                      Ambient lighting 4UR Standard525d M Sport
                      Date of print: 10/12/2012 22:03
                      Page 4/5
                      Vehicle configuration Option code Price¹
                      Ambient lighting includes illumination of the storage compartment
                      in the front centre armrest, the storage areas in the doors, the
                      door openers and the door trims, the front footwells and vicinity
                      lighting integrated in the exterior door handles. Standard on all
                      models except 520d.
                      Headlight wash 502 £0.00
                      Park Distance Control (PDC), front and rear
                      Park Distance Control (PDC), front and rear, facilitates the process
                      of parking and manoeuvring in confined spaces, giving an
                      acoustic signal for the distance between the car and an obstacle,
                      as well as a visual indication in the Control Display.
                      508 Standard
                      Xenon headlights (Part of Visibility package)
                      Xenon headlights for high and low beam, with automatic headlight
                      range control and headlight washing system, provide significantly
                      improved illumination of the road ahead at night or in bad weather.
                      522 £0.00
                      Adaptive Headlights (Part of Visibility package)
                      Adaptive Headlights with variable light distribution. The integrated
                      cornering lights are activated whenever the indicator is switched
                      on or automatically according to the steering angle.
                      524 £0.00
                      Automatic Air Conditioning
                      Automatic air conditioning with extended features. As above but
                      with separate control for rear seat passengers. (Standard on all
                      models except 520d,550i and ActiveHybrid 5).
                      534 Standard
                      High-beam Assistant (Part of Visibility package)
                      High-beam Assistant helps the driver at night by automatically
                      switching between high or low beam according to the oncoming
                      traffic, vehicles driving in front and the quality of road lighting.
                      5AC £0.00
                      Enhanced Bluetooth functionality with USB audio
                      interface
                      6NK Standard
                      M Sport suspension (Part of M Sport Package) 704 £0.00
                      M Steering Wheel (Part of M Sport Package)
                      M Sport leather steering wheel with multi-function buttons
                      features bigger thumb rests and a thicker rim for extra grip.
                      710 £0.00
                      M aerodynamic bodystyling (Part of M Sport
                      Package)
                      715 £0.00
                      Exterior trim, High-gloss Shadowline (Part of M
                      Sport Package)
                      Exterior trim, High-gloss Shadowline, comprises front and rear
                      side window frames and window recess finishers in Black, Highgloss.
                      760 £0.00
                      Headlining, Anthracite (Part of M Sport Package) 775 £0.00525d M Sport
                      Page 5/5
                      Price information Total price¹
                      Total £40,350.00
                      Net £33,625.00
                      VAT 20% £6,725.00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                        Als ge dan voor een 525d gaat koopt dan een naar je goesting in UK. Voor 50000 euro heb je een nieuwe wat ga je dan in duitsland eentje kopen 2dehands ? Vehicle configuration Option code Price¹
                        525d M Sport £38,440.00
                        Colour, interior and alloy wheels
                        Black Dakota leather (Part of M Sport Package) LCSW £0.00
                        Carbon Black (Part of M Sport Package) 416 £655.00
                        18" M Double-spoke style 350M alloy wheels (Part
                        of M Sport Package)
                        18" light alloy Double Spoke style 350M, 8J x 18, 245/45 R18
                        tyres (front), 9J x 18, 275/40 R18 tyres (rear).
                        2NC £0.00
                        Editions & Packages
                        M Sport Package
                        M Sport model: The M Sport model includes Sport seats, M
                        Sport leather steering wheel, Aluminium Hexagon interior trim
                        and Anthracite headlining. The sporting appeal of the exterior
                        is enhanced by M aerodynamic bodystyling and a choice of two
                        matching M light alloy wheel designs. The M Sport model is
                        available in conjunction with seven attractive exterior colours and
                        includes the M Sport suspension.
                        337 £0.00
                        Visibility package ZGA £1,255.00
                        Optional equipment
                        Run-flat tyres 258 Standard
                        Alarm system (Thatcham 1) 302 Standard
                        Floor mats, velour 423 Standard
                        First Aid Kit & Triangle 428 Standard
                        Rear-view mirror, auto dimming 431 Standard
                        Smokers package 441 Standard
                        Sport seats, front (Part of M Sport Package)
                        Sport seats for driver and front passenger, have raised side
                        sections to provide optimum side support with part-electric
                        adjustment of seat height, backrest angle and manual adjustment
                        of thigh support (standard on M Sport models. 550i features fullelectric adjustment).
                        481 £0.00
                        Seat heating, front
                        Seat heating for driver and front passenger seats. Seat surfaces
                        and backrests feature three heating levels.
                        494 Standard
                        Aluminium Hexagon interior trim (Part of M Sport
                        Package)
                        4MR £0.00
                        Drive Performance Control 4U2 Standard
                        Ambient lighting 4UR Standard525d M Sport
                        Page 4/5
                        Vehicle configuration Option code Price¹
                        Ambient lighting includes illumination of the storage compartment
                        in the front centre armrest, the storage areas in the doors, the
                        door openers and the door trims, the front footwells and vicinity
                        lighting integrated in the exterior door handles. Standard on all
                        models except 520d.
                        Headlight wash 502 £0.00
                        Park Distance Control (PDC), front and rear
                        Park Distance Control (PDC), front and rear, facilitates the process
                        of parking and manoeuvring in confined spaces, giving an
                        acoustic signal for the distance between the car and an obstacle,
                        as well as a visual indication in the Control Display.
                        508 Standard
                        Xenon headlights (Part of Visibility package)
                        Xenon headlights for high and low beam, with automatic headlight
                        range control and headlight washing system, provide significantly
                        improved illumination of the road ahead at night or in bad weather.
                        522 £0.00
                        Adaptive Headlights (Part of Visibility package)
                        Adaptive Headlights with variable light distribution. The integrated
                        cornering lights are activated whenever the indicator is switched
                        on or automatically according to the steering angle.
                        524 £0.00
                        Automatic Air Conditioning
                        Automatic air conditioning with extended features. As above but
                        with separate control for rear seat passengers. (Standard on all
                        models except 520d,550i and ActiveHybrid 5).
                        534 Standard
                        High-beam Assistant (Part of Visibility package)
                        High-beam Assistant helps the driver at night by automatically
                        switching between high or low beam according to the oncoming
                        traffic, vehicles driving in front and the quality of road lighting.
                        5AC £0.00
                        Enhanced Bluetooth functionality with USB audio
                        interface
                        6NK Standard
                        M Sport suspension (Part of M Sport Package) 704 £0.00
                        M Steering Wheel (Part of M Sport Package)
                        M Sport leather steering wheel with multi-function buttons
                        features bigger thumb rests and a thicker rim for extra grip.
                        710 £0.00
                        M aerodynamic bodystyling (Part of M Sport
                        Package)
                        715 £0.00
                        Exterior trim, High-gloss Shadowline (Part of M
                        Sport Package)
                        Exterior trim, High-gloss Shadowline, comprises front and rear
                        side window frames and window recess finishers in Black, Highgloss.
                        760 £0.00
                        Headlining, Anthracite (Part of M Sport Package) 775 £0.00525d M Sport
                        Page 5/5
                        Price information Total price¹
                        Total £40,350.00
                        Net £33,625.00
                        VAT 20% £6,725.00
                        ??? Gek, hier in België gaat een 525d goed uitgerust m-pack toch al vlug naar een 70 000 euro nieuw?

Nja, en hoe zit dat met het stuur, links? Ook is dit wel een heel gedoe en tegen ik de wagen heb, zijn we msh weer 4 maand of meer verder. Die 52000 is mijn max budget, maar ik kijk toch eerder naar 45000, omdat het mogelijk is om er te vinden aan mijn eisen en uitrusting.

Comment

Als je nu nog een 525d besteld zit je terug met een 4-cilinder, de 6-cilinder 525d is niet meer leverbaar...

Comment

Ik weet niet juist wat jou vereisten zijn mar er staan toch mooie 530d in zwart met m-pack en meer opties te koop in duitsland...
                            vb: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...98925160000000

zelfs een 535d: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...06992760000000

hier staan er nog een deel:
                            2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

??? Gek, hier in België gaat een 525d goed uitgerust m-pack toch al vlug naar een 70 000 euro nieuw?

Nja, en hoe zit dat met het stuur, links? Ook is dit wel een heel gedoe en tegen ik de wagen heb, zijn we msh weer 4 maand of meer verder. Die 52000 is mijn max budget, maar ik kijk toch eerder naar 45000, omdat het mogelijk is om er te vinden aan mijn eisen en uitrusting.
                              Als je In Engeland een wagen koopt moet je vermelden welke kant het stuur moet staan.
                              staat hier op het forum uitvoerig beschreven, blijkt ook veel minder te kosten.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                                Ik weet niet juist wat jou vereisten zijn mar er staan toch mooie 530d in zwart met m-pack en meer opties te koop in duitsland...
                                vb: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...98925160000000

zelfs een 535d: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...06992760000000

hier staan er nog een deel:
                                http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx...B&ustate=N%2CU
                                Nja, ik zou toch liever voor een sedan gaan. Is toch iets sportiever. Die andere hebben toch al boven de 40 000 km en zijn al 2 jaar oud en bepaalde zijn ook niet 100% betrouwbare adressen volgens de persoon die ze gaat halen, zijn veel minder bekend dan de andere garages. Ook staan er gewone particuliere verkopen bij, daar krijg je dan geen garantie meer.

Die ene zwarte op je laatste link van autohaus winter is interessant. Maar de persoon die ze gaat halen kwam dan op de proppen met een spacegrau van een jaar jonger en 6000 km minder voor 1800 euro minder in prijs. Probleem, het kleur zwart. Nu heeft ie navraag gedaan bij die spacegrau leverancier of hij ook een zwarte gelijkaardig heeft staan en toen toonde hij een prachtige 525d 6 cillinder met immens veel opties aan een prijs die nog eens 2000 euro lager ligt.

Nu de vraag is (na tuning desnoods) zou er nu echt zo een verschil zijn tussen de 6cil 525 en de 6cil 530d. Als ik nu (zonder tuning) eerst ritje maak met de 525d en erna met de 530d en met de tuning. Is op specs krak dezelfde motor zo te zien. Maar de 525d lijkt gedowntuned. Enkel is het dan terug raar dat ze bij heinz meer uit de 530 krijgen dan uit de 525d.

Comment

Een 525d 3.0 heeft een lichtere turbo, andere injectoren en een andere versnellingsbak dan een 530d. Het verschil tussen beide motoren is de power. Een 525d is vlot, terwijl een 530d heerlijk brutaal is. Het verschil, en dan bedoel ik vooral gevoelsmatig, is echt wel groot. Zelfs na tuning zal de 525d minder snel zijn en aanvoelen omdat 'm steeds minder koppel blijft hebben.
                                  Dat neemt niet weg dat een 525d ook al heel goed rijdt. Als je binnen het budget een 530d zou vinden, dan zou ik die kopen. Moest dat niet lukken, dan zou ik zonder enige spijt een 525d kopen.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Inderdaad man het is hier soms te gek voor woorden,soms moet je 3 keer nadenken voor een topic te openen
                                    Ik heb hier een paar dagen geleden geprobeert om een auto te verkopen...man man niet te doen.... Mijn wagen was veeel te duur en ik ben een onbertrouwbaar persoon!Waarom??
                                    omdat ik in 2010 jaja 2010 diezelfde wagen wou verkopen of zeg maar ruilen + dan nog is een typfout met het bouwjaar.... Mag hier niet he
                                    Dit topic "aankoop-verkoop & advies" neem ik zelfs nog niet meer serieus,een bende jarloerse wanebee's zijn het hier.

Maar om effe ontopic te gaan.
                                    Moest ik jou buget hebben,dat is dan ook persoonlijk dan zou ik voor de 535d gaan.Een kameraad van mij heeft er eentje en echt momenteel in de diesel versies vind je niet beter.
                                    Ik zat al een hele tijd met een 325d coupe in mijn hoofd maar na de rit met de 535d denk ik dat ik niet meer tevreden ga zijn met een 325d.
                                    Maar zoals ik al zei,puur persoonlijk he.

Comment

@stefan: Ik heb niet de bedoeling om olie op het vuur te gooien maar Jij bent gewoon niet eerlijk geweest in uw verkooptopic. Je zegt eerst dat uw auto nooit te koop is aangeboden en achteraf blijkt dit wel het geval te zijn. Je zegt dat hij enkel maar gebruikt wordt om rond de kerktoren te rijden en dan blijkt het dat er veel kms mee zijn gereden. Toch logisch dat je daarop aangesproken bent door forummers?

@ topicstarter: ik heb de indruk dat de prestaties voor u doorslaggevend zijn. Dan zou ik eerder voor de 530d gaan. Ofwel nog even afwachten tot er een 530d in de juiste kleur te koop komt.
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        @stefan: Ik heb niet de bedoeling om olie op het vuur te gooien maar Jij bent gewoon niet eerlijk geweest in uw verkooptopic. Je zegt eerst dat uw auto nooit te koop is aangeboden en achteraf blijkt dit wel het geval te zijn. Je zegt dat hij enkel maar gebruikt wordt om rond de kerktoren te rijden en dan blijkt het dat er veel kms mee zijn gereden. Toch logisch dat je daarop aangesproken bent door forummers?

@ topicstarter: ik heb de indruk dat de prestaties voor u doorslaggevend zijn. Dan zou ik eerder voor de 530d gaan. Ofwel nog even afwachten tot er een 530d in de juiste kleur te koop komt.
                                        Hoe zit het met het verschil in kosten tussen 525d 6cil en 530d en 535d? Ik bedoel dan inschrijving (bedrijf) en heel de jaarlijkse kosten, verzekeringen etc... Of is dit allemaal ongeveer hetzelfde, aangezien ze ongeveer evenveel uitstoot hebben o.a. Namelijk 160-165 gr? Mijn 320 D E91 uit eind 2006 heeft er zelfs 160gr.

Comment

Working...
                                        X