Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij wie kan ik een Smart Roadster Coupé volledig laten herspuiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wendyroadster Bekijk Berichten
    Ik snap niet waarom sommigen zo kwaad zijn op mij, als ik iets verkeerd doe of zeg mijn excuses alvast ze!
    Juffrouw, u moet zich niets kwalijk nemen hoor. Maar auto-liefhebbers lezen nu eenmaal weinig boeken...

Comment

Redelijk compact boekje me dunkt ! hahaha.

Compleet herspuiten zal je minimaal wel 2500 kwijt zijn , ik heb eens een flank laten herspuiten en was 850 kwijt (zwarte handjes)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wendyroadster Bekijk Berichten
        Ik zei Coupé, gene Cabrio!
        Het zijn beide cabrio's he (ale, ze hebben beide een targa dakje waarin je dan nog de mogelijkheid hebt te kiezen tussen softtop (stof) en hardtop)

Om precies dezelfde kleuren te hebben zoals dieop de foto oet je de kleurcodes hebben, heb je die niet dan lukt dat nooit.

Trouwens, die op de foto is niet gespoten maar gewrapt.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ka je bij zo'n Smart de panelen er ook afhalen? Dan kan je misschien naar panelen in de juist kleur zoeken en moet je enkel de veiligheidskooi laten wrappen.

Comment

matzwarte panelen bestaan niet, maar maakt het wel makkelijk om te wrappen

Comment

Working...
            X