Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen, Dex etc ..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ondertussen weer een week verder en nog steeds de juiste papieren niet ontvangen. Ik huur sinds maandag een auto aan € 300 per week en ik krijg er stilaan genoeg van. De kosten zal ik niet moeten aangeven aan DEX. ik krijg het gevoel dat het niet goed komt met de papieren van de wagen maar één ding is zeker voor mij geen DEX meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KRISTOFD Bekijk Berichten
      Ondertussen weer een week verder en nog steeds de juiste papieren niet ontvangen. Ik huur sinds maandag een auto aan € 300 per week en ik krijg er stilaan genoeg van. De kosten zal ik niet moeten aangeven aan DEX. ik krijg het gevoel dat het niet goed komt met de papieren van de wagen maar één ding is zeker voor mij geen DEX meer.
      En ze konden u geen andere i30 geven ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk Berichten
        En ze konden u geen andere i30 geven ?
        Nee want dit was de laatste in die uitvoering

Comment

Zou je dan eens niet gaan informeren bij u rechtsbijstand wat eventueel mogelijk is? want dit zijn toch geen praktijken, een auto kopen en dan nog een auto zelf moeten gaan huren.

Comment

Dat is wel k*t. Wast een benzine ? Die waren nogal snel weg.
            En hoe lang gaat het nog duren zeiden ze ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk Berichten
              Dat is wel k*t. Wast een benzine ? Die waren nogal snel weg.
              En hoe lang gaat het nog duren zeiden ze ?
              Een witte benzine versie en ze hebben geen flauw idee hoelang het zal duren.

Comment

Bericht gekregen vandaag dat ze de papieren terug hebben opgestuurd naar de DIV dus er komt toch wat schot in de zaak.

Comment

Alles is in orde gekomen de fout lag bij de DIV zelf en niet bij de invoerder nog bij Dex.

Comment

Heeft de DIV dat dan zelf toegegeven ? Wat voor fout hebben ze dan gemaakt ?

Comment

Alles is in orde gekomen de fout lag bij de DIV zelf en niet bij de invoerder nog bij Dex.

Kom op : we zouden graag weten "welke fout" er gebeurd is ....zo kunnen we nog iets leren voor in geval van hé

Comment

Bij cardoen zou ik persoonlijk nooit een auto kopen. Een goede kennis van me werkte vroeger bij Renault. Ze hebben daar met noodweer eens gehad dat 1/3de van de parking onderwater stond. Auto's tot aan de dakrand onder water (stonden blijkbaar op lager gelegen terrein). Voor Renault was dit productieverlies. Cardoen heeft deze wagens voor een prikje opgekocht, "schoongemaakt" en verkocht. Nu op zich niets mis mee kan je zeggen. Maar als je dan naar het minieme prijsverschil ziet met de dealer, neen dank je.

Ieder zijn ding!
                        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                          Bij cardoen zou ik persoonlijk nooit een auto kopen. Een goede kennis van me werkte vroeger bij Renault. Ze hebben daar met noodweer eens gehad dat 1/3de van de parking onderwater stond. Auto's tot aan de dakrand onder water (stonden blijkbaar op lager gelegen terrein). Voor Renault was dit productieverlies. Cardoen heeft deze wagens voor een prikje opgekocht, "schoongemaakt" en verkocht. Nu op zich niets mis mee kan je zeggen. Maar als je dan naar het minieme prijsverschil ziet met de dealer, neen dank je.

Ieder zijn ding!
                          Auto's die tot aan de dakrand onder water stonden, die krijg je toch niet meer proper??

Comment

Tuurlijk krijg je zo'n wagens niet meer proper, laat staan dat je ze ooit terug rijdend krijgt zonder dat je om de haverklap problemen krijgt. Lijkt me een typisch broodje aap verhaal.

Comment

Ik kan enkel zeggen wat die persoon mij heeft verteld ik heb dat niet verzonnen he.
                              Of dat al dan niet correct is laat ik in het midden, maar ik vertrouw die auto "supermarkten" toch voor geen haar

Comment

Tuurlijk, maar ook een beetje kritisch zijn hé als je zo'n verhalen hoort
                                Ik denk dat je gewoon chance moet hebben als je daar koopt. Voor hetzelfde geld koop je er ééntje bij een dealer die op maandag is gemaakt, en heb je het zitten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Auto's die tot aan de dakrand onder water stonden, die krijg je toch niet meer proper??
                                  Oh jawel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                    Tuurlijk, maar ook een beetje kritisch zijn hé als je zo'n verhalen hoort
                                    Ik denk dat je gewoon chance moet hebben als je daar koopt. Voor hetzelfde geld koop je er ééntje bij een dealer die op maandag is gemaakt, en heb je het zitten...
                                    Is precies hetzelfde bij een officiële merkverdeler van gelijk welk merk. Daar worden ook soms maandagwagens verkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Is precies hetzelfde bij een officiële merkverdeler van gelijk welk merk. Daar worden ook soms maandagwagens verkocht.
                                      Wel, dat bedoelde ik dus met 'dealer'

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Oh jawel.
                                      Ga je me niet wijs maken dat als ze die al terug proper krijgen, ze die dan nog met winst kunnen verkopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                        Ik kan enkel zeggen wat die persoon mij heeft verteld ik heb dat niet verzonnen he.
                                        Of dat al dan niet correct is laat ik in het midden, maar ik vertrouw die auto "supermarkten" toch voor geen haar
                                        Water van een overstroming is geen proper water(zit modder bij) en dan nog tot aan het dak??
                                        Tot juist in de auto(vloer) en tot aan de motor, dat wil ik nog geloven en dan nog...
                                        Dit is wel een "straf" verhaal om iemand in diskrediet te brengen.
                                        IK geloof daar dus niks van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DZOW Bekijk Berichten
                                          Water van een overstroming is geen proper water(zit modder bij) en dan nog tot aan het dak??
                                          Tot juist in de auto(vloer) en tot aan de motor, dat wil ik nog geloven en dan nog...
                                          Dit is wel een "straf" verhaal om iemand in diskrediet te brengen.
                                          IK geloof daar dus niks van
                                          Ieder zijn ding he, en ik wil niemand in diskrediet brengen, het is ook niet gezegd of die auto's verkocht zijn geweest in België he.
                                          Ik begrijp gewoon niet dat er echt mensen zijn die daar een auto kopen.

Een paar posts terug was er iemand die daar een auto gekocht had omdat hij via de "configurator" 5000 euro duurder was. Waarschijnlijk met garagekorting en merkacties bij, was de auto op het einde van de rit nog goedkoper bij de dealer zelf.

Maar swat daar doede zoals gezegd mee wat je wil

Comment

Working...
                                          X