Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen, Dex etc ..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    Kom op : we zouden graag weten "welke fout" er gebeurd is ....zo kunnen we nog iets leren voor in geval van hé
    De fout lag blijkbaar niet aan het gelijkvormigheidsattest maar bij de div zelf. De roetuitstoot stond niet vermeld op de papieren. Hij had de wagen gezien voor een diesel terwijl het een benzine versie is. Dat heeft 6 weken geduurd om deze fout recht te zetten. Ik denk dat ze het zo gewoon zijn om diesels in te schrijven dat ze gewoon vergeten of er vanuit gaan dat er geen bezines meer verkocht worden. De fout lag de helemaal niet bij Dex in tegen deel die mensen hebben er alles aan gedaan om het in orde te krijgen en dit zonder extra kosten voor mij.

Comment

Dealers zijn tegenwoordig verplicht om een aantal auto's af te nemen per jaar van de invoerder.
      Geraken deze niet verkocht dan zijn er enkel opties. De meesten gaan dan in stockverkoop weg. Maar degene die blijven staan worden dan opgekocht door die grote auto supermarkten.
      Dus niet iedere auto daar schort er iets mee. Feit is dat je hem moet pakken zoals hij er staat. Vandaar dat die mensen ook een stuk goedkoper hun wagens kunnen aanbieden. Ze hebben ze ook een stuk goedkoper kunnen kopen omdat het een lot overstock was. Ik denk wel dat je er goede deals kunt doen op auto's waar niets mis mee is. Van kosten en garantie spreek ik mij niet uit want heb er nog nooit eentje gekocht en weet ook niet of ik het zou doen.
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
        Bij cardoen zou ik persoonlijk nooit een auto kopen. Een goede kennis van me werkte vroeger bij Renault. Ze hebben daar met noodweer eens gehad dat 1/3de van de parking onderwater stond. Auto's tot aan de dakrand onder water (stonden blijkbaar op lager gelegen terrein). Voor Renault was dit productieverlies. Cardoen heeft deze wagens voor een prikje opgekocht, "schoongemaakt" en verkocht. Nu op zich niets mis mee kan je zeggen. Maar als je dan naar het minieme prijsverschil ziet met de dealer, neen dank je.

Ieder zijn ding!
        Die wagens hebben zeker 6 maanden in een droogkamer gestaan zeker. Ik heb ooit eens een Renault gehad met een waterlek in de koffer was bijna niet zichtbaar. Je kon het enkel merken aan uw ramen die alle dagen vol damp stonden en in de winter bevroren waren van binnen uit. Dus dat verhaal lijkt mij niet echt water tot aan de dakrand en wat met de electronica van de wagen !!

Comment

Ga er vooral nooit met een wagen ter overname ernaartoe die nog wat waarde heeft.
          Want dan komt ge er tweemaal bedrogen uit...Ze verdienen al een smak geld op de nieuwe wagen en willen dan nog is een serieus pak verdienen op je huidige wagen.
          Klant gericht vind ik dat ze de potentiele kopers wat meer mochten begeleiden in de waarde van hun huidige wagen!
          Met een afgedankt wagentje daartoe komen en het overlaten voor 1500 euro hoor je me natuurlijk niet uitspreken dan...

Comment

Ja volledig juist. Voor mijn Espace van 5 jaar oud met 100 k kilometers, goed in de opties en in nieuwstaat gaven die mannen 5000 Euro. Nadien heb ik hem voor een drievoud verkocht. Nooit vraag ik er nog prijs.

Comment

inderdaad
              Last edited by ; 16/11/2013, 14:05.

Comment

Cardoen en Dex zijn de slechtste nog niet hoor maar als je een wagen met nog een redelijke wagen wil overlaten dan moet je inderdaad daar en elders ook niet zijn. Anderzijds is het ook heel gemakkelijk he, je laat je oude wagen daar en vertrekt met een nieuwe(re). En of ze er zoveel op verdienen zou ik ook nog eens moeten zien, dikwijls verkopen ze dat soort wagens met een kleinere winstmarge door aan een garagist/opkoper die er dan ook nog winst op moet maken...

Comment

In plaats van naar Cardoen te gaan kan je best zelf je wagen aankopen in het buitenland bij bv www.neuwagenkauf.com . Invoeren is echt heel simpel en je bespaart er ongeveer 4.000 euro mee op een VW Golf. In tegenstelling tot Cardoen kan je dan wel al je opties en kleur zelf kiezen. Cardoen is trouwens vrij duur vind ik .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                    In plaats van naar Cardoen te gaan kan je best zelf je wagen aankopen in het buitenland bij bv www.neuwagenkauf.com . Invoeren is echt heel simpel en je bespaart er ongeveer 4.000 euro mee op een VW Golf. In tegenstelling tot Cardoen kan je dan wel al je opties en kleur zelf kiezen. Cardoen is trouwens vrij duur vind ik .
                    Jij zou beter zelf auto's gaan importeren uit het buitenland.
                    Een vw golf zou je dan bijvoorbeeld kunnen aanbieden aan de Belgische klanten voor 3000 € minder dan eerder welke garage, terwijl je er zelf ook nog een aardige duit aan zal verdienen.
                    Leuke bijverdienste toch.

Comment

Ik heb al werk en heb niet echt de behoefte om meer te verdienen maar als ik op een eenvoudige manier 4.000 euro kan besparen zal ik het zeker niet laten. Die meneer van Carville doet trouwens hetzelfde maar dat is blijkbaar niet echt een succes.

Comment

Hehe, kom hier regelmatig posts tegen over deze website van jou. Percentje?

Comment

Zeker geen percentje:-) . Ik help gewoon graag mijn medemens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                            Zeker geen percentje:-) . Ik help gewoon graag mijn medemens.
                            De kleine zelfstandige garagist zal u dankbaar zijn

Comment

Working...
                            X