Denk dat ik de C2 ga laten vallen inderdaad, op de foto's van de Fabie zie ik nu precies wel dat de stoel van de bestuurder ook vuil is maar voor de rest oogt het wel heel proper. Achja hoesje erover en hopsakee. Ik ga even die garagist afwachten voor die Colt, puur gewoon omdat het een kleinere auto is en net iets handiger voor in de stad en ik heb niet echt de behoefte aan een 5-deur om eerlijk te zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C2, zo slecht als er beweerd wordt?
Collapse
X
-
fabia = heel licht electrisch bekrachtigd stuur. Als ge daarmee kunt leven geen probleem, maar ik vond het totaal niet fijn rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenfabia = heel licht electrisch bekrachtigd stuur. Als ge daarmee kunt leven geen probleem, maar ik vond het totaal niet fijn rijden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Comment
-
die vraagt maar 2400€'s... da's verniet voor zo'n auto. En die rijden inderdaad vrij goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikon2 Bekijk BerichtenDamned! Heeft verdorie nog airco ook. Maar de motor heeft te veel cc, 1.5 gaat al tellen in de belasting en de verzekering. Tis zeker een degelijk autootje, maar er moeten hier en daar dingen gerepareerd worden wat ik bij die Colt niet ga hebben. Ik houd het alleszins in mijn achterhoofd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikon2 Bekijk BerichtenEn dan hebben we deze ook nog: http://nl.kapaza.be/antwerpen/mitsub...3-72679051.htm
Hij zei dat hij er morgen nog 2 ging krijgen waarschijnlijk en ging me op de hoogte houden. Maar is €2500 niet goedkoop voor zo'n auto? Er staan wel al veel km's op maar toch, zijn best jonge auto's om al zoveel km's te hebben...
Beiden zijn niet echt hippe, gewilde auto' tweedehands. Dat bepaalt ook mee de prijs.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Skoda is ondertussen al verkocht! Niet door mij gekocht alleszins, vond het een te volwassen karretje voor mij en te groot. De C2's groeien uit de grond precies, hier in de omgeving staan er al een goeie 4 te koop dus we gaan morgen die allemaal bekijken. We hebben verder een Twingo gevonden van 2008, met 119k voor €3000. Die nieuwe Twingo's zien er best leuk uit eigenlijk dus daar gaan we ook ineens naar kijken!
Bij deze even een update!
Comment
Comment