Dat is wel erg veel he. Met de Latitude (zelfde motor en versnellingsbak) verbruik ik 7.5 liter ongeveer. Met mijn vorige Espace, een 2.0 dci 150 manueel zat ik rond de 8. Als ik rond de 9 liter zit ben ik tevreden. Liefst iets minder zodat ik terug met een volle tank 1000 km kan halen (83 liter), maar dat zal wel niet lukken.
Is ook de meest luxueuze versie die ik bestelde met het grote open dak.
Enig puntje is dat ik hoop geen spijt te hebben wanneer het nieuwe model er is. Alhoewel ik hoorde dat het nieuwe model niet meer hetzelfde zou zijn qua ruimte en lichtinval. Anderzijds is dit model mooi doorontwikkeld en echt wel betrouwbaar geworden. Twijfelde nog met een Volvo xc90. Maar heb daar nooit mee gereden, dus kon me er geen oordeel van vormen.
Is ook de meest luxueuze versie die ik bestelde met het grote open dak.
Enig puntje is dat ik hoop geen spijt te hebben wanneer het nieuwe model er is. Alhoewel ik hoorde dat het nieuwe model niet meer hetzelfde zou zijn qua ruimte en lichtinval. Anderzijds is dit model mooi doorontwikkeld en echt wel betrouwbaar geworden. Twijfelde nog met een Volvo xc90. Maar heb daar nooit mee gereden, dus kon me er geen oordeel van vormen.
Comment