Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Lodgy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacia Lodgy

Hoi iedereen,

zoals mijn nickname zegt, ik ben een complete autoleek en zoek wat advies van de meer ervaren mensen onder jullie

Ik ben moeder van een groot gezin en volgende zomer hebben we een wagen nodig met min 6 zitplaatsen. Omdat een auto voor mij enkel functioneel en veilig moet zijn, kwam ik uit bij een Dacia Lodgy. Ik sta nu op het punt deze wagen te kopen en ben al in een garage info gaan vragen.

Nu bieden ze me dezelfde prijs voor een stockwagen als voor een wagen die besteld zou worden. Klopt dit? Zou een stockwagen niet goedkoper moeten zijn dan een bestelde wagen? Gezien we de wagen pas tegen de zomer effectief nodig hebben, is een wachttijd voor ons geen probleem.
    Verder zei men in de garage dat er geen saloncondities zijn bij Dacia en dat er ook niets meer van de prijzen afgedaan zal worden. Zijn er toch nog trukjes om iets van de prijs af te krijgen, of aanvaard ik gewoon hetgeen ze op papier zetten?

Alvast bedankt voor de tips en adviezen!

Als ge een veilige wagen zoekt dan zou ik de Dacia Lodgy aan me voorbij laten gaan. Haalt slecht drie sterren bij Euroncap. Dat ge geen korting krijgt bij Dacia is onzin en zeker op een stockwagen doet men meestal iets extra's. Verwacht wel geen kortingen zoals bij andere merken gezien de marges bij Dacia lager liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Als ge een veilige wagen zoekt dan zou ik de Dacia Lodgy aan me voorbij laten gaan. Haalt slecht drie sterren bij Euroncap. Dat ge geen korting krijgt bij Dacia is onzin en zeker op een stockwagen doet men meestal iets extra's. Verwacht wel geen kortingen zoals bij andere merken gezien de marges bij Dacia lager liggen.
      ik dacht dat dacia een van hoogste winstmarges had in praktijk. toch zeker meer dan renault geloof ik.

SOIT los daarvan.