Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Amai wel serieus plezant zoon forum van autoliefhebbers, weinig die respect hebben voor de keus van en ander.
Als ik en 7-Serie had gekocht dan was ik en drugsdealer , als ik ne golf gti had gekocht dan alleen maar reacties van veel te snel voor ne jonge gast en nu ben ik ne boer me nen tracktor.
Ik heb nu deze gekocht ivb met men werk en toekomstplannen.
Het gaat erom dat jij je stoerder voordoet dan je bent, zoals de meesten die hier 5 reacties posten en we erna niets meer van horen
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Amai wel serieus plezant zoon forum van autoliefhebbers, weinig die respect hebben voor de keus van en ander.
Als ik en 7-Serie had gekocht dan was ik en drugsdealer , als ik ne golf gti had gekocht dan alleen maar reacties van veel te snel voor ne jonge gast en nu ben ik ne boer me nen tracktor.
Ik heb nu deze gekocht ivb met men werk en toekomstplannen.
Ik ken dat.
Doordat er bij mij voor de deur al wel eens leuks staat, ben ik een drugsdealer, pooier, vrouwenhandelaar, zwartwerker en oplichter
Comment