Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ne Swift zou ik toch ook nie willen zulle. Dan vele liever een Duster... Suzuki is nooit echt leuk geweest, is ook de reden dat er bijna gene verkocht worden in Belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Ne Swift zou ik toch ook nie willen zulle. Dan vele liever een Duster... Suzuki is nooit echt leuk geweest, is ook de reden dat er bijna gene verkocht worden in Belgie.
      Swift is net één van de leukere autootjes om mee te rijden naar het schijnt

Tiff Needell loved the Suzuki Swift even in basic 1.3 guise. So when they brought out a 123bhp Sport model he was first with his hand up.

Comment

• Swift rijdt idd super, valt een dacia echt niet mee te vergelijken.

Comment

• heb ff geconfigureerd:

logan 12k
          swift 15k
          sandero 16k

De logan begrijp ik dan nog, dat scheelt aardig in prijs tov een normale budget auto. De sandero zou ik niet snel kopen, hij is wat ruimer dan een swift maar verder op elk vlak wat minder imo.

Comment

• Daar heb je gelijk in. Sandero is dan inderdaad te duur. Maar vergeleek je dan niet diesel tov benzine?

Comment

• Nee, zijn allemaal diesels met redelijk normale uitrusting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                heb ff geconfigureerd:

logan 12k
                swift 15k
                sandero 16k

De logan begrijp ik dan nog, dat scheelt aardig in prijs tov een normale budget auto. De sandero zou ik niet snel kopen, hij is wat ruimer dan een swift maar verder op elk vlak wat minder imo.
                een Dacia Logan kiezen van 12k euro als je er al één hebt aan 7k euro, dat vind ik decadent
                Last edited by ; 01/08/2014, 01:38.

Comment

• voor dat bedrag heb je enkel de diesel en wat basisuitrusting hoor

Comment

• de diesel begint aan 10400

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      voor dat bedrag heb je enkel de diesel en wat basisuitrusting hoor
                      decadent uitgeruste auto dus

serieus, kdenk dat een Dacia meest interessant is in 7k euro versie, vooral als je m wil doorverkopen na paar jaar, ga je % meer voor krijgen

anders is mogelijks een Polo al interessanter (door hoge herverkoopwaarde)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                        decadent uitgeruste auto dus

serieus, kdenk dat een Dacia meest interessant is in 7k euro versie, vooral als je m wil doorverkopen na paar jaar, ga je % meer voor krijgen

anders is mogelijks een Polo al interessanter (door hoge herverkoopwaarde)
                        je ziet soms al nieuwe generatie logan (vind ik er best goed uitzien trouwens, zeker lichten zijn best mooi), voor 5000 euro 1/2 jaar oud met 10.000 km ofzo, ongelofelijk toch..

Comment

• Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 (2014) long-term test review

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/...m-test-review/

Comment

• Ik zou liever een ander merk tweedehandskopen....Puur van techniek zal een Dacia niet slecht zijn denk ik maar op gebied van afwerking,koetswerk en veiligheid van een veel te laag niveau om te kunnen overhalen
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Dacia is wel niet te vergelijken met bvb een Lada. Ik merk dat er veel mensen omgekeerd denken en kiezen voor de zekerheid van een nieuwe wagen. In de garage werd een Dacia bijna nooit verkocht ten koste van een Renault, het was eerder ten koste van de jongere okkazies dat men een Dacia kocht. Een Dacia is een puur rationele aankoop. Ikzelf koop ook geen Dacia omdat ik ook meer verwacht qua luxe en rijgenot. Maar mensen die het als een zuiver vervoermiddel zien (en zo zijn er ook veel) doen er wel een goede zaak aan. Ik noem maar iets, een Nissan Pixio in dezelfde prijsklasse is niet beter afgewerkt of zo maar wel een stuk kleiner. Er is dan ook een reden dat Dacia erin geslaagd is om op enkele jaren een behoorlijk marktaandeel te krijgen. Iets waarin Lada bvb nooit in geslaagd is. (ik noem Lada omdat die ook in dezelfde prijsklasse zit en de best gekende low budget wagen is)

Comment

Ik merk dat er veel mensen omgekeerd denken en kiezen voor de zekerheid van een nieuwe wagen. In de garage werd een Dacia bijna nooit verkocht ten koste van een Renault, het was eerder ten koste van de jongere okkazies dat men een Dacia kocht. Een Dacia is een puur rationele aankoop. Ikzelf koop ook geen Dacia omdat ik ook meer verwacht qua luxe en rijgenot. Maar mensen die het als een zuiver vervoermiddel zien (en zo zijn er ook veel) doen er wel een goede zaak aan.
                                En ik denk dat dit ook de marktstrategie is van het merk... Ja, voor 10-15k kan je jezelf al een dikke beamer van 4-5 jaren oud kopen, maar niet iedereen heeft die behoefte. Die Beamer zal wel beter en leuker rijden, maar ook ik zou dan eerder de minder goed rijdende nieuwe wagen kopen...

Comment

• Het leuke aan Dacia is dat ze geen merk of imago proberen te copiëren, het is een beetje een je m'enfous auto

Dit is redelijk uitzonderlijk nu dat elke auto er trendy en stylish moet uitzien

Comment

Er is dan ook een reden dat Dacia erin geslaagd is om op enkele jaren een behoorlijk marktaandeel te krijgen. Iets waarin Lada bvb nooit in geslaagd is.
                                    In de jaren 80 stond Lada in de top 10 van best verkochte merken, niet vergeten !

Tijden veranderen maar toen kochten redelijk veel mensen (zowat hetzelfde koperspubliek die nu een Dacia kopen ) een 2105 en iets later in de jaren 80 een Samara.

Comment

• en aangezien de wereld enkel maar achteruit boert, voor velen toch, zullen ze meer en meer marktaandeel veroveren....

Comment

• Lada heeft nu wel veel meer concurrentie in het low budget segment

Maar thuismarkt Rusland alleen al is de moeite...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          In de jaren 80 stond Lada in de top 10 van best verkochte merken, niet vergeten !

Tijden veranderen maar toen kochten redelijk veel mensen (zowat hetzelfde koperspubliek die nu een Dacia kopen ) een 2105 en iets later in de jaren 80 een Samara.
                                          Ja, dat klopt wel. In die periode reden er heel wat rond. Maar haalden ze echt top tien in Belgie?

Comment

Working...
                                          X