Ne Swift zou ik toch ook nie willen zulle. Dan vele liever een Duster... Suzuki is nooit echt leuk geweest, is ook de reden dat er bijna gene verkocht worden in Belgie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster ervaringen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNe Swift zou ik toch ook nie willen zulle. Dan vele liever een Duster... Suzuki is nooit echt leuk geweest, is ook de reden dat er bijna gene verkocht worden in Belgie.
Comment
-
heb ff geconfigureerd:
logan 12k
swift 15k
sandero 16k
De logan begrijp ik dan nog, dat scheelt aardig in prijs tov een normale budget auto. De sandero zou ik niet snel kopen, hij is wat ruimer dan een swift maar verder op elk vlak wat minder imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenheb ff geconfigureerd:
logan 12k
swift 15k
sandero 16k
De logan begrijp ik dan nog, dat scheelt aardig in prijs tov een normale budget auto. De sandero zou ik niet snel kopen, hij is wat ruimer dan een swift maar verder op elk vlak wat minder imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenvoor dat bedrag heb je enkel de diesel en wat basisuitrusting hoor
serieus, kdenk dat een Dacia meest interessant is in 7k euro versie, vooral als je m wil doorverkopen na paar jaar, ga je % meer voor krijgen
anders is mogelijks een Polo al interessanter (door hoge herverkoopwaarde)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtendecadent uitgeruste auto dus
serieus, kdenk dat een Dacia meest interessant is in 7k euro versie, vooral als je m wil doorverkopen na paar jaar, ga je % meer voor krijgen
anders is mogelijks een Polo al interessanter (door hoge herverkoopwaarde)
Comment
-
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 (2014) long-term test review
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/...m-test-review/
Comment
-
Ik zou liever een ander merk tweedehandskopen....Puur van techniek zal een Dacia niet slecht zijn denk ik maar op gebied van afwerking,koetswerk en veiligheid van een veel te laag niveau om te kunnen overhalenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Dacia is wel niet te vergelijken met bvb een Lada. Ik merk dat er veel mensen omgekeerd denken en kiezen voor de zekerheid van een nieuwe wagen. In de garage werd een Dacia bijna nooit verkocht ten koste van een Renault, het was eerder ten koste van de jongere okkazies dat men een Dacia kocht. Een Dacia is een puur rationele aankoop. Ikzelf koop ook geen Dacia omdat ik ook meer verwacht qua luxe en rijgenot. Maar mensen die het als een zuiver vervoermiddel zien (en zo zijn er ook veel) doen er wel een goede zaak aan. Ik noem maar iets, een Nissan Pixio in dezelfde prijsklasse is niet beter afgewerkt of zo maar wel een stuk kleiner. Er is dan ook een reden dat Dacia erin geslaagd is om op enkele jaren een behoorlijk marktaandeel te krijgen. Iets waarin Lada bvb nooit in geslaagd is. (ik noem Lada omdat die ook in dezelfde prijsklasse zit en de best gekende low budget wagen is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk merk dat er veel mensen omgekeerd denken en kiezen voor de zekerheid van een nieuwe wagen. In de garage werd een Dacia bijna nooit verkocht ten koste van een Renault, het was eerder ten koste van de jongere okkazies dat men een Dacia kocht. Een Dacia is een puur rationele aankoop. Ikzelf koop ook geen Dacia omdat ik ook meer verwacht qua luxe en rijgenot. Maar mensen die het als een zuiver vervoermiddel zien (en zo zijn er ook veel) doen er wel een goede zaak aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEr is dan ook een reden dat Dacia erin geslaagd is om op enkele jaren een behoorlijk marktaandeel te krijgen. Iets waarin Lada bvb nooit in geslaagd is.
Tijden veranderen maar toen kochten redelijk veel mensen (zowat hetzelfde koperspubliek die nu een Dacia kopen ) een 2105 en iets later in de jaren 80 een Samara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIn de jaren 80 stond Lada in de top 10 van best verkochte merken, niet vergeten !
Tijden veranderen maar toen kochten redelijk veel mensen (zowat hetzelfde koperspubliek die nu een Dacia kopen ) een 2105 en iets later in de jaren 80 een Samara.
Comment
Comment