Tja, 't is duidelijk dat Solleke gene nieuwen auto zal kopen. Is zijn goed recht natuurlijk. Ik koop vele liever nieuw. Mijnen Espace is 3 maand oud en inderdaad, als ik die nu weg doe verlies ik daar een stevige duit aan. Maar dat is dan ook maar zo, ik koop niet om te verkopen. Maar bedenk wel dat, vooraleer je een okkazie kan kopen, er telkens iemand is die een nieuwe kocht.
Zelf kocht ik geen Dacia omdat ik liever iets meer wilde, maar om dat nu een rammelende kar te noemen. Ik denk eerlijk gezegd dat jij nog nooit met ene gereden hebt en dus geen oordeel kan vormen. Ik herhaal nog eens, verklaar me het grote succes van Dacia als het zo'n slecht rijdende wagens zijn. Totaal niet te vergelijken met bvb een Lada, wat zich ook weer in marktaandeel vertaalt. En ivm premiumwagens in okkazie, ik kende toen ik auto's verkocht veel sukkelaars met een BMW of Mercedes. Het was hun grootste bezit. Ze waren er fier op. Maar oh wee als er iets fout liep. Dan werd het rekenen om de herstelling te betalen. omnium kon er niet meer aan af. Geef mij dan maar de nuchterheid van een Daciarijder met een 1.5 dci, die 4.5 liter verbruikt, die 5 jaar garantie heeft en een omnium kan nemen. Die zal z'n gezin niet in financiele problemen brengen door toch maar die premiumwagen te kopen. Je kan de lijn op alles doortrekken. Ik betaalde iets meer dan 40k voor mijn auto 3 maanden terug. Ben ik nu een dommerik? Het is maar een Renault die ik heb. Hij is wel betaald, omnium verzekerd en we kunnen de tank vullen zoveel we willen. Of had ik voor die 40 k een Duitse premium moeten kopen? Was ik dan meer man geweest? In ieder geval, ik ben gelukkig met wat ik heb en kijk niet naar wat ik zou kunnen hebben. En wellicht is dat een grote overeenkomst met de Daciarijder. En als laatste, ik denk dat je zou verschieten als je gaat kijken naar het geld op de rekening of spaarboek van een Daciarijder en het geld van een okkazie premiumrijder. Het zou me niet verwonderen dat de door jou verguisde klasse het vele beter doet
Zelf kocht ik geen Dacia omdat ik liever iets meer wilde, maar om dat nu een rammelende kar te noemen. Ik denk eerlijk gezegd dat jij nog nooit met ene gereden hebt en dus geen oordeel kan vormen. Ik herhaal nog eens, verklaar me het grote succes van Dacia als het zo'n slecht rijdende wagens zijn. Totaal niet te vergelijken met bvb een Lada, wat zich ook weer in marktaandeel vertaalt. En ivm premiumwagens in okkazie, ik kende toen ik auto's verkocht veel sukkelaars met een BMW of Mercedes. Het was hun grootste bezit. Ze waren er fier op. Maar oh wee als er iets fout liep. Dan werd het rekenen om de herstelling te betalen. omnium kon er niet meer aan af. Geef mij dan maar de nuchterheid van een Daciarijder met een 1.5 dci, die 4.5 liter verbruikt, die 5 jaar garantie heeft en een omnium kan nemen. Die zal z'n gezin niet in financiele problemen brengen door toch maar die premiumwagen te kopen. Je kan de lijn op alles doortrekken. Ik betaalde iets meer dan 40k voor mijn auto 3 maanden terug. Ben ik nu een dommerik? Het is maar een Renault die ik heb. Hij is wel betaald, omnium verzekerd en we kunnen de tank vullen zoveel we willen. Of had ik voor die 40 k een Duitse premium moeten kopen? Was ik dan meer man geweest? In ieder geval, ik ben gelukkig met wat ik heb en kijk niet naar wat ik zou kunnen hebben. En wellicht is dat een grote overeenkomst met de Daciarijder. En als laatste, ik denk dat je zou verschieten als je gaat kijken naar het geld op de rekening of spaarboek van een Daciarijder en het geld van een okkazie premiumrijder. Het zou me niet verwonderen dat de door jou verguisde klasse het vele beter doet
Comment