Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster ervaringen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMaar als je zegt dat je jaloers bent om mensen die volledig ongevoelig zijn voor een badge, geef je net toe dat je dat wel bent hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvrij prijzig = duur hé
BMW en Audi zijn vrij prijzig“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus iemand die met een mooie sportief uitziende achterwieldrijver wilt rijden is een badgebuyer?
In dat geval is iemand die sportieve achterwielaandrijver niet noodzakelijk een badgebuyer omdat je die ook bij gewone merken krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIk ga ervan dat we onder badge=premiummerken verstaan en geen gewone merken.
In dat geval is iemand die sportieve achterwielaandrijver niet noodzakelijk een badgebuyer omdat je die ook bij gewone merken krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeef mij een alternatief voor mijn wagen? Ik hoop ook dat als je er eentje hebt, dat ik 'm schoon vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMazda 6. Rijdt volgens de testen super. Wel geen rwd.
Verder niks denkik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeef mij een alternatief voor mijn wagen? Ik hoop ook dat als je er eentje hebt, dat ik 'm schoon vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok al zijn hedendaagse voortrekkers zalige dingen (vooral de Fransen doen dat goed). Ik moet het gewoon niet, zelfs niet met 'amper' 140 Pk ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenJa maar, als ge hem daarom hebt gekocht en niet voor de badge, dan moet je toch niet jaloers zijn op mensen die ongevoelig zijn een badge.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenWat ga je doen als enkel nog de elite BMW's RWD zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenWat ga je doen als enkel nog de elite BMW's RWD zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenje bent de kleur van 400 € vergeten.
Ik kom op 21.150 €MIJN CONFIGURATIE
- Mijn versie:
- 19.900,00 €
Prestige dCi 110 4x4
- 19.900,00 €
- Mijn voorkeur :
- Motorisatie : Diesel
- Koetswerk
- 400,00 €
Zwart Nacre 676
- 400,00 €
- Interieur
- 0,00 €
Lederen zetelbekleding Eagle / Interieur Donker Carbon
- 0,00 €
- Mijn opties :
- 100,00 €
West-europa Kaart (Media Nav 2) - 300,00 €
Verwarmde voorzetels - 250,00 €
Achteruitkijkcamera - 100,00 €
Reservewiel - 100,00 €
16" alu-velgen met diamant look
- 100,00 €
Comment
- Mijn versie:
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAl eens in het echt gezien? Die Renault Twingo ziet er niet slecht uit..
Comment
Comment