Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Helemaal niet. Ik rij graag met een achterwielaangedreven wagen die er mooi en sportief UITZIET.
    Maar als je zegt dat je jaloers bent om mensen die volledig ongevoelig zijn voor een badge, geef je net toe dat je dat wel bent hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Maar als je zegt dat je jaloers bent om mensen die volledig ongevoelig zijn voor een badge, geef je net toe dat je dat wel bent hé.
      Dus iemand die met een mooie sportief uitziende achterwieldrijver wilt rijden is een badgebuyer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        vrij prijzig = duur hé

BMW en Audi zijn vrij prijzig
        Elaba.... Audi is helemaal niet duur.... Als hij betaalt is...
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Dus iemand die met een mooie sportief uitziende achterwieldrijver wilt rijden is een badgebuyer?
          Ik ga ervan dat we onder badge=premiummerken verstaan en geen gewone merken.
          In dat geval is iemand die sportieve achterwielaandrijver niet noodzakelijk een badgebuyer omdat je die ook bij gewone merken krijgt.

Comment

Ik ga ervan dat we onder badge=premiummerken verstaan en geen gewone merken.
            In dat geval is iemand die sportieve achterwielaandrijver niet noodzakelijk een badgebuyer omdat je die ook bij gewone merken krijgt.
            Geef mij een alternatief voor mijn wagen? Ik hoop ook dat als je er eentje hebt, dat ik 'm schoon vind.

Comment

• Mazda 6. Rijdt volgens de testen super. Wel geen rwd.

Verder niks denkik.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              BMW X5 45e

Comment

• Alé, lelijk is dit toch niet? Snel snel een wieldekseltje erop geshopt.
                En dit is nog maar de net niet basisversie.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Geef mij een alternatief voor mijn wagen? Ik hoop ook dat als je er eentje hebt, dat ik 'm schoon vind.
                  Ja maar, als ge hem daarom hebt gekocht en niet voor de badge, dan moet je toch niet jaloers zijn op mensen die ongevoelig zijn een badge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Mazda 6. Rijdt volgens de testen super. Wel geen rwd.

Verder niks denkik.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Ook al zijn hedendaagse voortrekkers zalige dingen (vooral de Fransen doen dat goed). Ik moet het gewoon niet, zelfs niet met 'amper' 140 Pk ofzo.

Comment

Hell yeah

Comment

Ook al zijn hedendaagse voortrekkers zalige dingen (vooral de Fransen doen dat goed). Ik moet het gewoon niet, zelfs niet met 'amper' 140 Pk ofzo.
                        Wat ga je doen als enkel nog de elite BMW's RWD zijn

Comment

Ja maar, als ge hem daarom hebt gekocht en niet voor de badge, dan moet je toch niet jaloers zijn op mensen die ongevoelig zijn een badge.
                          Ik doel vooral op mensen die het allemaal niet kan schelen met wat ze rijden of hoe hun wagen eruitziet. Ik zie graag een mooie auto, dikke wielen,... en als het kan mag ie nog wat prettig rijden ook. Ik zou graag hebben dat het mij ook allemaal niet kan schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                            Twingo en Smart to the rescue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Enkel nog de fiets en de moto nemen. Dat blijven RWD's!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                je bent de kleur van 400 € vergeten.

Ik kom op 21.150 €MIJN CONFIGURATIE

• Mijn versie:
                                  • 19.900,00 €
                                    Prestige dCi 110 4x4

• Mijn voorkeur :
                                  • Motorisatie : Diesel

• Koetswerk
                                  • 400,00 €
                                    Zwart Nacre 676

• Interieur
                                  • 0,00 €
                                    Lederen zetelbekleding Eagle / Interieur Donker Carbon

• Mijn opties :
                                  • 100,00 €
                                    West-europa Kaart (Media Nav 2)
                                  • 300,00 €
                                    Verwarmde voorzetels
                                  • 250,00 €
                                    Achteruitkijkcamera
                                  • 100,00 €
                                    Reservewiel
                                  • 100,00 €
                                    16" alu-velgen met diamant look
                                Heb ook nog trekhaak / SUV-pack / off-road-pack / elektrische ramen achteraan en nog wat prullen + 4 jaar geleden moest je bijbetalen voor ESP en zijdelingse airbags. Zal bestelbon eens zoeken het kan ook 21.900 ofzo zijn he

Comment

Volgens mij vind jij de Renault Twingo best wel mooi!

Comment

• Al eens in het echt gezien? Die Renault Twingo ziet er niet slecht uit..

Comment

• Of de kloon... smart forfour

Comment

Al eens in het echt gezien? Die Renault Twingo ziet er niet slecht uit..
                                        Zeker, zelfs al mee gereden Een van de leukste stadswagentjes die je kan kopen momenteel vind ik persoonlijk.

Comment

• Zag dit ook in het echt onlangs, en was toch wel onder de indruk.
                                          Deed me denken aan de Fiat 500.

Comment

Working...
                                          X