Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuurlijk. Het zijn enkel zij die zich blindstaren op een badge die hem niet mooi vinden. Met een andere badge was dit een prachtige auto voor velen,ney zoals bv de x6, met een andere badge, en zijn fucked up verhoudingen, door heel wat minder mensen mooi gevonden zou worden. Dat is marketing, en de mening die iedereen zelf meent te vormen, is eigenlijk ingegeven door de reclamejongens, en als ik zie hoe diep het bij sommigen zit, doen zij dat geweldig goed.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• De auto is niet zozeer het probleem, alhoewel zeer lelijk is het grootste probleem meestal de bestuurder die er in zit.
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
        Tuurlijk. Het zijn enkel zij die zich blindstaren op een badge die hem niet mooi vinden. Met een andere badge was dit een prachtige auto voor velen,ney zoals bv de x6, met een andere badge, en zijn fucked up verhoudingen, door heel wat minder mensen mooi gevonden zou worden. Dat is marketing, en de mening die iedereen zelf meent te vormen, is eigenlijk ingegeven door de reclamejongens, en als ik zie hoe diep het bij sommigen zit, doen zij dat geweldig goed.

Ben ik wel mee eens. Van thuis uit steeds premium gewoon geweest maar als ik zie hoe sommigen hun mening bepaald wordt door de merknaam... Plots is een BMW 2 (groot model) een prachtige MPV terwijl ze een C-Max vroeger lelijk vonden.
        Ik kan een Duster erg appreciëren qua looks (voor een 4x4-achtige wel te verstaan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
          De auto is niet zozeer het probleem, alhoewel zeer lelijk is het grootste probleem meestal de bestuurder die er in zit.

Ik zag gisteren een BMW op het rechtse rijvak. Ik heb mij even op de kant moeten zetten, van het schrikken. Zal wel een vervangwagen geweest zijn van een Dacia Duster rijder.

Stond ik gisteren naast een Mercedes aan het rode licht. Raampje naar beneden en vroeg of hij tegen straks 500 gr préparé en 2 witte pensen kon klaarleggen. Of nee, doe maar 2 witte en 1 zwarte. Mens wist niet waar ik het over had. Onbegrijpelijk. Ben dan maar naar de beenhouwer bij ons in het dorp gereden.
          Last edited by BelgianTriple; 29/06/2016, 10:28.

Comment

• King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten

Ik zag gisteren een BMW op het rechtse rijvak. Ik heb mij even op de kant moeten zetten, van het schrikken. Zal wel een vervangwagen geweest zijn van een Dacia Duster rijder.

Stond ik gisteren naast een Mercedes aan het rode licht. Raampje naar beneden en vroeg of hij tegen straks 500 gr préparé en 2 witte pensen kon klaarleggen. Of nee, doe maar 2 witte en 1 zwarte. Mens wist niet waar ik het over had. Onbegrijpelijk. Ben dan maar naar de beenhouwer bij ons in het dorp gereden.
              Je mag zoveel Belgian Triples niet drinken voor je in auto gaat rijden...

Comment

De auto is niet zozeer het probleem, alhoewel zeer lelijk is het grootste probleem meestal de bestuurder die er in zit.
                Die in de Duitse premiums zijn inderdaad altijd dé voorbeelden.

Comment

• En ne Franse premium dan lol?

Comment

Waar slaat dit nu weer op?? Echt,de onzin die sommigen op een forum uitkramen,niet te doen...Ik rij al 34 jaar met de auto en heb nog nooit een ongeval gehad,ik ben geen hardrijder,hou mij aan de verkeersregels én ik rij sedert kort met een Duster,dus ik ben bij de categorie 'probleem-bestuurders'....Wel,dan ben ik TROTS om bij die categorie te horen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      En ne Franse premium dan lol?

Bestaat dat?

Comment

• K weet niet eigenlijk wat het verschil is. Vanaf wanneer noem je iets premium hee? K zal het binnenkort zelf ondervinden of er verschil op zit lol.

Comment

K weet niet eigenlijk wat het verschil is. Vanaf wanneer noem je iets premium hee? K zal het binnenkort zelf ondervinden of er verschil op zit lol.
                          Moeilijke vraag, maar ik vermoed dat je op een Dacia geen 3.0 motoren , laat staan V8 of hybride met veel pk / Full LED lichten / luchtvering / HUD / full leder interieur / adaptieve ophanging / bose/b&o audio / velgen van 7.000 euro standaard kan bestellen ?

Zo van die prullen maken mijn inziens iets premium omdat je het niet nodig hebt
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

K weet niet eigenlijk wat het verschil is. Vanaf wanneer noem je iets premium hee? K zal het binnenkort zelf ondervinden of er verschil op zit lol.
                            Awel, toen ik me wat inlas over de DS5 destijds, spraken de journalisten zich erover uit dat PSA met de DS5 de aanval inzette op de premiums. Klinkt goed natuurlijk en zou dan toch ook moeten. Maar na 27000km in die zogezegde premium DS5 heb ik daar nog niets van gemerkt. Integendeel zelfs. Ze komen nog niet in de buurt van een
                            premium. Behalve de prijs dan.
                            Den opzet is goed bedoeld, maar ze gaan toch nog minsten 10 jaar nodig hebben om bij te benen.

Comment

• 9 op 10 3 series heeft geen full led,luchtvering, v8, 3.0, b&o en meent toch 'premium' te rijden.

Comment

• Ja, da's ook heel just

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bibendum Bekijk Berichten
                                  Waar slaat dit nu weer op?? Echt,de onzin die sommigen op een forum uitkramen,niet te doen...Ik rij al 34 jaar met de auto en heb nog nooit een ongeval gehad,ik ben geen hardrijder,hou mij aan de verkeersregels én ik rij sedert kort met een Duster,dus ik ben bij de categorie 'probleem-bestuurders'....Wel,dan ben ik TROTS om bij die categorie te horen!
                                  Weet ook niet waar dit over gaat, kom ook geregeld een Duster tegen en die chauffeurs zijn mij ook nog niet echt in negatieve zin opgevallen..

Comment

• Aan alle merksnobs, zie hier het nieuwe model:

Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Aan alle merksnobs, zie hier het nieuwe model:

http://www.autobild.de/videos/video-...6-8673449.html
                                      Voorkant ziet er nog proper uit, achterkant is minder m'n ding. Doet me wat denken aan de Jeep Renegade.

Comment

• Ik wou een 2de hands dacia kopen, prestige (dus met 'leer'). Heb een eigenaar zijn auto gezien met 50000 kilometers en zetels vol scheurende lijnen. Toen wist ik genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mohamedd Bekijk Berichten
                                          Ik wou een 2de hands dacia kopen, prestige (dus met 'leer'). Heb een eigenaar zijn auto gezien met 50000 kilometers en zetels vol scheurende lijnen. Toen wist ik genoeg.
                                          Kan evengoed zijn dat die eigenaar een varken is hé naar onderhoud en gebruik toe van die Dacia

Comment

Working...
                                          X