Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster ervaringen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenVoorkant ziet er nog proper uit, achterkant is minder m'n ding. Doet me wat denken aan de Jeep Renegade.
Comment
-
Ik geloof weinig van die Autobild rendering. Inderdaad een rendering op basis van de Jeep Renegade en de Nissan Quashquai. En duidelijk gestyled door een journalist, eerder dan een designer. Gewoon één van de vele hersenspinsels om de boekskes te vullen, volgens mij.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mohamedd Bekijk Berichtenik ben er zeker van dat de zetels voor minder dan 1mm van leder waren...
Dat is omdat die zetels dan ook niet van echt leder zijn. Dat is zoiets als Sensatec van BMW (is trouwens geen staatsgeheim ofzo). Dat die zetels op 50.000km versleten waren zal eerder liggen aan vorige eigenaar. Onze duster 4,5jaar oud, heeft nu ergens 140.000km (doet laatste tijd pak minder km wegens dat mijn vrouw een firmawagen heeft) waarvan max 20% autostrade kilometers, dus veel in en uitstappen. Er zat enkel een kraak in het leder van de wang van de bestuurdersstoel. Bij vorig onderhoud hebben ze dit vervangen en omdat dit abnormale slijtage was, heeft dacia 200euro van de 250euro voor hun rekening genomen.
Comment
Comment