Oorspronkelijk geplaatst door fujin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Sandero Stepway TCe 90
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenpersoonlijk vind ik ettelijke duizenden euros meer neerleggen voor iets 'mooi' niet overeenstemmen met de stelling 'zo goedkoop mogelijk rijden' vanuit de openingspostSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenAls 90pk een vereiste is, bedraagt het verschil tussen de gewone en de Stepway "maar" 800 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennix Bekijk BerichtenHij staat hoger op zijn poten, echt groter niet neen. Ik zocht eigenlijk een budget auto, maar toch ene die ik iets of wat mooi vind. En die kwa taksen voordelig is. Mijn opel insignia is vandaag verkocht en de dacia sandero stepway is besteld, nu nog wachten tot midden oktober tot ik hem heb. Maar heb nog een 125cc'ke om voorlopig verder te kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenMet z'en 125cc kan het geen kwaad om de zomer vol te maken, hé... Zeker niet dat je over kleine afstanden spreekt..
in europa gebeurd het amper, maar in india, taiwan, en zuid amerika etc zie je hele volksstammen met 125cc rijden, 100.000 + km.
Comment
-
Ja het is wel nog ff wachten daarom zat ik te denken om een 'wrakske' te kopen voor €600 gekeurd wel te verstaan om daarna te verkopen aan een handelaar voor export, maar is niet haalbaar voor die prijs dus ga gewoon mijn Yamaha wr125x gebruiken als ik ergens moet zijn. En als het regent heb ik mijn motorkledij dat waterproof is he.Ben wel blij met mijn keuze al is het voor de meeste maar een Dacia. Voor dat geld vond ik de Stepway prijs/kwaliteit de beste keuze voor mij. Zal misschien wel ff wennen zijn om van 160pk naar 90 te gaan maar de stepway weegt dan weer 1/3 minder dan de Insignia dus zal wel meevallen hé.
Comment
Comment