Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring voor verkoop, enkele vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuring voor verkoop, enkele vragen

Mijn auto moet worden gekeurd voor verkoop,
    hoe moet ik dit laten doen?

Gewoon aanschuiven in de rij en als het mijn beurt is, zeggen dat het voor verkoop is?
    of moet ik eerst naar het loket?

help

Je moet (tegenwoordig) een afspraak maken daarvoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      Je moet (tegenwoordig) een afspraak maken daarvoor.

Sinds wanneer is dat? 3 weken terug ben ik nog in Rotselaar geweest voor een keuring voor verkoop en dat was gewoon aanschuiven zoals ik met de andere wagens doe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
        Sinds wanneer is dat? 3 weken terug ben ik nog in Rotselaar geweest voor een keuring voor verkoop en dat was gewoon aanschuiven zoals ik met de andere wagens doe.
        Hier is men vlak voor Kerstmis ook naar Rotselaar geweest.
        Wij moesten een afspraak maken want zo konden we niet door (had met die Carpass te maken).

Comment

Wij moesten een afspraak maken want zo konden we niet door (had met die Carpass te maken).
          hoelang op voorhand moest je die afspraak dan maken?
          want die man wilt mijn auto volgende week al hebben

Comment

Ah, waarschijnlijk zal het zijn omdat ik carpass en dergelijke direct in orde waren omdat ik keuringen voor een dealer doe.

Comment

Volgens mij is er geen verplichting om een afspraak
              te maken. ( maar 100% zeker ben ik niet )
              Ben nog aan de opzoeking bezig.

Het staat je natuurlijk altijd vrij om dat toch aan te vragen
              anders kan je veel tijd kwijtspelen.

Comment

ok, ik ga even bellen naar de keuring in tienen

Comment

hoelang duurt zo'n 2dehandskeuring?

Comment

Tweedehandskeuring duurt niet zoveel langer. Een afspraak is enkel verplicht als er teveel volk staat, want dan doen ze het niet.
                    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                      Tweedehandskeuring duurt niet zoveel langer. Een afspraak is enkel verplicht als er teveel volk staat, want dan doen ze het niet.
                      heb even gebeld en in Tienen moet je inderdaad een afspraak maken.
                      2 dagen op voorhand...

Maandag afspraak maken,
                      want zondag ga ik naar mijn MG.

Kwestie van niet zonder auto te zitten

Comment

ik heb geen afspraak moeten maken

Comment

Je wagen wordt tegenwoordig op 80 punten gecontroleerd als je 'm keurt voor verkoop. De op - of aanmerkingen zijn echter niet verplicht te herstellen.

Je moet ook een Car-Pass aanvragen. Kost iets van een 9 euro.

Comment

ik heb in de 50 euro moeten betalen met diene carpass bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                              Je wagen wordt tegenwoordig op 80 punten gecontroleerd als je 'm keurt voor verkoop. De op - of aanmerkingen zijn echter niet verplicht te herstellen.

Je moet ook een Car-Pass aanvragen. Kost iets van een 9 euro.
                              en die carpass, moet ik dat ook aanvragen in de keuring zelf?

Comment

voor heel wat informatie kan je terecht op www.goca.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                  voor heel wat informatie kan je terecht op www.goca.be
                                  heb ik al bekeken, en ook nog een andere site meer veel vind ik toch niet terug

Comment

Wat een miserie allemaal. Toen ik mijn Megane laten keuren heb, ben ik maandagmorgen gewoon gaan aanschuiven en heb, toen het mijn beurt was, gewoon gezegd dat het voor verkoop was. Meer niet.
                                    Zondag auto verkocht en maandagmorgen, na herkeuring wegens slechte afstelling van de lichten, gekeurd voor verkoop. Dinsdag auto gekuist en dinsdagavond reed men er mee weg. Bye bye Megane.

Comment

ik vind het ook dikke zever zenne...

Nu moet je al afspraken beginnen maken voor de keuring.
                                      Ik werk gans de week van 's morgens tot 's avonds!
                                      Nu moet ik nog een dag verlof pakken voor die k*t-keuring

Comment

Had ik door die herkeuring ook aan de hand maar anders was ik nog tijdig op mijn werk geweest. Nu zal het binnen enkele jaren ook sowieso een dagske verlof worden.

Comment

Working...
                                        X