Zou het niet stilaan interessant worden om een 996 te kopen?
Al die oudere types (993,964,...) blijven maar in prijs stijgen terwijl de 996 almaar goedkoper wordt. Ja, ik weet dat daar redenen voor zijn (uiterlijk, geen luchtkoeling meer, dubieuze betrouwbaarheidsreputatie van sommige types,...) maar er zijn toch grenzen denk ik.
Deze zomer nog een degelijk exemplaar (cabrio) aangeboden gekregen voor 15000€, objectief gezien een koopje maar geen plaats ervoor en ook geen prioriteit.
Je ziet nu al dat de prijzen bij de Turbo's al een tijd vrij stabiel blijven. Ik denk dat bvb. ook een deftige 4S niet veel meer zal zakken.
Al die oudere types (993,964,...) blijven maar in prijs stijgen terwijl de 996 almaar goedkoper wordt. Ja, ik weet dat daar redenen voor zijn (uiterlijk, geen luchtkoeling meer, dubieuze betrouwbaarheidsreputatie van sommige types,...) maar er zijn toch grenzen denk ik.
Deze zomer nog een degelijk exemplaar (cabrio) aangeboden gekregen voor 15000€, objectief gezien een koopje maar geen plaats ervoor en ook geen prioriteit.
Je ziet nu al dat de prijzen bij de Turbo's al een tijd vrij stabiel blijven. Ik denk dat bvb. ook een deftige 4S niet veel meer zal zakken.
Comment