Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagprijs BMW E46 Touring 318d 2003 - 65000 km!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
    Ik zeg niet dat dit positief is, mss zelfs niet, maar voor een diesel van binnenkort 12 jaar oud toch wel uniek. Maakt de uiteindelijk prijs toch moeilijk te voorspellen.
    'T gohja, ik vermoed dat ge tov eentje met 150.000 km een €1500 meer zult kunnen vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      'T gohja, ik vermoed dat ge tov eentje met 150.000 km een €1500 meer zult kunnen vragen.
      Ik denk dat dit klopt. Maar mss is er wel een markt voor compleet oem modellen met lage km-stand. Ook al staat er geen x-30 op de koffer. Benieuwd voor welk bedrag deze weg gaat.

Comment

is Euro 3 zonder roetfilter...ook iets om rekening mee te houden gezien de toekomstige plannen van de regering...
        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
          is Euro 3 zonder roetfilter...ook iets om rekening mee te houden gezien de toekomstige plannen van de regering...
          Dat heb ik totaal over het hoofd gezien . Zal idd geen deugd doen.

Comment

Het is en blijft een auto van meer dan 10 jaar oud. De waarde van die lage km stand hangt vooral af van de eventuele kopers die er zijn. Er zijn mogelijks mensen die daarvoor dieper in hun buidel willen tasten. Hoeveel dieper is moeilijk te bepalen.

Comment

Begin al eens met wat foto's te plaatsen :cool:

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Wagen komt pas binnen een twee maand te koop.
                Dan plaats ik hier foto's en details.

Comment

Bij oude bmw's gaan de 6cilinders met lage km's aan zeer goede prijzen. Een 4 cilinders krijg je niet echt veel meer voor . Ik zou proberen maar verwacht geen 10000euro. Ik denk dat 5000euro mogelijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    @ Aral: Kan je mij foto's bezorgen, schade, richtprijs, waar is de auto te bekijken en graag ook chassisnummer?
                    Kan je me reeds feedback bezorgen?
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Lange tijd niet meer op Autoforum geweest. Zag dat mijn account nog actief was en kwam dit oude topic tegen.
                      Auto werd uiteindelijk (nog) niet verkocht. Is momenteel 15 jaar oud met 75.000 km op de teller

Comment

Schitterend . En wat zijn de plannen er verder mee?

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Blijven rijden. Beste en mooiste 3reeks ooit.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Denk dat de plannen net iets anders liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              +1 Zeer mooie wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                Ik moet hiermee volledig instemmen. Na de E46 is het nooit mooier geworden. Wat een prachtig design. Ben gek op dat model
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Persoonlijk vind ik de coupe en de touring mooier dan de 4 deur modellen. De buitenkleur is wel af... een zwart lederen sportinterieur...open dakje... meer moet dat niet zijn...

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Onze e46 320d Touring vind ik tot nu toe nog altijd onze mooiste en meest comfy auto die we ooit gehad hebben.
                                    Safierzwart, beige lederen interieur, ❤️

Had toen al >200.000 km
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Van alle 3 series waar ik al mee heb mogen rijden vond ik de E46 de mooiste.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Het is simpelweg een tijdloos design, zowel exterieur als interieur.
                                        A160 : knap interieur in dat beige!
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                        X