Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche kopen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche kopen of niet?

Hallo iedereen hier,

Even wat vraagjes....mijn huidige wagen een BMW Z3 begint oud te worden (19 jaar en 265000km). Ik ben altijd heel blij met deze wagen geweest maar zou hem nu toch willen veranderen.

Vinden jullie een Porsche Cayman een goede opvolger?

Wat van de Cayman GTS of GT4,is die dagelijks bruikbaar,mij lijken ze wel radicaal,maar de 2.7 heeft mindere recensies lees ik

Heeft iemand ervaring met het Porsche Center in Mechelen? Ik hoor voornamelijk dat ze in de naverkoop er een soep van maken door gebrek aan ervaring en kennis. Is het dan interssant hem daar te kopen?

Wat van de BMW Z4 met krachtige motoren? Beter dan de Porsche? en de F-type van Jaguar,zou dat interssant zijn?

Ik hoor jullie wel

Zo een Cayman is in ieder geval geen gay wagen zoals de Z3.
    2.7 Cayman is een zeer leuke wagen en gaat u bakken rijplezier bieden ook al is het de zwakste motorisatie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Zo een Cayman is in ieder geval geen gay wagen zoals de Z3.
      2.7 Cayman is een zeer leuke wagen en gaat u bakken rijplezier bieden ook al is het de zwakste motorisatie .
      De looks van de Z3 hebben mij ook altijd koud gelaten maar was destijds de enige roadstar met een zescilinder

Comment

Stel je vraag ook eens op het porscheforum.be en ze zullen je daar wel kunnen advies geven op al je vragen.

Persoonlijk heb ik een cayman S van 2007 in December vorig jaar gekocht en al de pk's zijn wel leuk maar onbenutbaar in dit kleine land zonder je problemen te hoeven maken over je rijbewijs.

Ik heb 2 jaar geleden eens met een Z4 3.5 sd gereden en het gevoel scheelde niet veel met mijne Cayman. Alleen vind ik het concept van een middenmotor leuker en een Porsche geeft toch een veel specialer gevoel.

Een Lotus evora is ongeveer hetzelfde concept als een Cayman en je zou nog meer opvallen .....;;

Veel hangt ook af van je budget
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

Lotus had ik inderdaad nog niet in gedachte....maar idd ook eens naar kijken.
          Zo lang het maar een roadstar of kleine coupé met een zescilinder is en geen Audi TT

Comment

Hoewel ik niet echt een Porsche mens ben zou ik de Cayman 2.7 wel aandurven omdat hij goed rijd voor dat type wagen en de DFI motoren vrij betrouwbaar zijn. Als ik een Porsche zou kopen zou ik hem zeker niet bij PCM kopen omdat de geruchten die je zegt spijtig genoeg juist zijn. Echter zou ik zeker en vast voor de Lotus gaan,met de Toyota V6 bakken karakter en ongelooflijke betrouwbaarheud
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Je vindt tegenwoordig een mooie keuze aan Porsche Cayman in de 25-35K prijsvork. En die rijden prima uiteraard 😊 Een wat oudere Cayman S of een iets jongere gewone Cayman met 265 pk (2.9) of 275 pk (2.7) zou ik als minimum nemen.
              Greetz,
              Canonball

Comment

2 jaar een Porsche Boxster (987) gehad met de 2.7 motor en verschillende malen met een Cayman S gereden. De Cayman S rijd leuker dan vb: Z4 35i vond k.
                Ook 2 jaar een Nissan 350Z Roadster gehad , en deze moet qua rijplezier niet onderdoen voor Boxster/Z4 enkel taks/biv is dubbel zo duur als vergelijkbare BMW/Porsche.
                Lotus Evora of Nissan 370Z roadster/coupe zou k ook durven bekijken als alternatief.
                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                www.musclecarrent.be

Comment

Een Porsceh, wat is dat? Een kleine Porsche?

Comment

Comment

sowieso altijd voor DFI gaan, dus 987.2 of beter nog 981
                      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                        sowieso altijd voor DFI gaan, dus 987.2 of beter nog 981
                        de pré DFI is gewoon synoniem voor rommel,ik zou eigenlijk gewoon een nieuwe Z4 of iets Japans of Engels kopen.
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          de pré DFI is gewoon synoniem voor rommel,ik zou eigenlijk gewoon een nieuwe Z4 of iets Japans of Engels kopen.
                          Waarom is de Pre DFI niet goed ofzo?
                          Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                          www.musclecarrent.be

Comment

Waarschijnlijk ga ik deze week toch eens rijden met een Cayman. Zal vandaag eens een afspraak maken. En zo te horen misschien best bij Porsche Antwerpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                              mocht het een tweedehands worden,aan wat herken ik een DFI motor? wat is dat exact?

Comment

DFI is directe injectie, op Boxster/Cayman ingevoerd bij de face-lift van de 987 ergens in het najaar van 2008 (modeljaar 2009)
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                                  Waarom is de Pre DFI niet goed ofzo?
                                  De watergekoelde Porsche motoren op uitzondering van de GT2/3's en de turbo's zonder directe inspuiting zijn vrij grote probleemgevallen. 996/86 heeft last van scheurende cilinderwanden,tussenlagers,...en bij de 997/87 heb je dan veel problemen met vooral olieverbruik door slechte coating van de cilinderwanden. Bovendien heb je hier ook nog enkele ploffers tussen.
                                  Daar zou ik echt afblijven.

Comment

Is een Boxster dan niet een betere keuze? Of heb je sowieso weinig met een open dak gereden?
                                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Porsche in Mechelen is toch nog maar net geopend?
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mijn duitse collega heeft een F-Type Cabrio, en is lyrisch.
                                        Geluid is subliem, en met 440 pk uit een 3l Turbo een geweldig rijmachien.

Jag heeft echt goed werk geleverd!

En het is eens iets anders hé.

Comment

Working...
                                        X