Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 persoonswagen om (occasioneel) eens in te slapen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 4 persoonswagen om (occasioneel) eens in te slapen

Hallo,

Ik ben op zoek naar advies ivm de aankoop van een tweedehandse wagen/mini-busje.
    Voorwaarden :
    *Voor minstens 4 personen, waarvan er twee kunnen in slapen (occassioneel);
    *Basismodelletje (gezien de prijs) max 15-20.000 euro;
    *Max 2 m hoog (alle campers vallen ook al af dan gezien het ook onze tweede wagen wordt die we regelmatig gaan gebruiken om eens te gaan werken);
    *Niet te duur van aanschafprijs, BIV, wegentaks... dus liefst geen 2.2 of 2.5 liters met 150 pk.

Ideaal is een model zoals de VW California of de Mercedes Viano fun, maar deze zijn vrij duur en bijna niet te vinden, of nog pokke duur!

Zijn er andere modellen die ik over het hoofd zie, waar je dus één van die drie rijen er uit kan doen, en die andere kan verschuiven naar voor/achter zodat je toch comfortabel kan slapen?
    Iemand ervaring mee? Laat maar komen!
    Bedankt alvast!

Vivaro, Traffic, Ford enz.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Welke Ford?

Comment

Transit

Comment

In principe zou je met twee ook kunnen slapen in een grote monovolume als je de achterste zetels platlegt.

Alles hangt af van je (ruimte)behoeftes.

Comment

zo'n california of marco polo zijn campers en goedkoop in tax, motor maakt dan nix meer uit

Comment

Koop u een gewone camionette met 5/6 zit plaatsen En vanachter in de (koffer) leg je een gewone matras. is perfect te doen.
              RIP Den borre!

Comment

Je kan ook naar een E-klasse break kijken of Chrysler 300C ... die hebben een vrij groot laadvlak.
                Ooit eens met mijn 1m87 in de koffer van mijn wijlen V70 geslapen maar die was toch niet lang genoeg.
                In de koffer van een Vectra hebben we ooit eens met 3 man geslapen ... het was wat wringen wel
                Als je het echt wat meer comfy wil moet je naar een camionette gaan ... een NV200 kan ook wel denk ik, want daar passen 2 paletten in.
                Je kan ook eens uitkijken naar een LandRover Discovery ...
                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Ik heb er zelfs ene met een vel satis op vakantie weten gaan!

Comment

Vw caddy tramper<br>En anders gewoon de caddy maxi.. ben er in 2013 mee door oostenrijk getrokken voor een week en dit ging zelfs vrij goed, al ben ik gehandicapt...
                    Kan je zelfs nieuw in uw budget krijgen...
                    Last edited by ; 02/04/2015, 20:01.

Comment

Misschien is dit een ideetje ? (Hier nog eentje)

Comment

Chrysler grand voyager ? Moet zeker lukken want de stoelen verdwijnen in de vloer
                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Alles gaande van kangoo tot brrlingo of partner kan je gebruiken met deze box
                          Turn your Renault Kangoo, Citroen Berlingo,Peugeot Partner, Fiat Doblo or Volkswagen caddy maxi into a campervan with one simple unit, the amdro boot jump. L...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
                            http://m.youtube.com/watch?v=4TIuUfylVRI
                            Eerste keer dat ik dat zie, maar ziet er eigenlijk wel goed uit.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Voor mij ook een openbaring: lijkt me ideaal voor een weekend.

Comment

http://m.youtube.com/watch?v=4TIuUfylVRI
                                Schitterend!
                                Bedankt voor het delen. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Graag gedaan! Ik hou van kamperen, dus zoek ik er ook veel van op.

Zo kan je met 4-5 personen weg als je er nog een daktent bovenop zet...
                                  http://www.dachzelt.de/index.php?Columbushttp://www.woick.deDas Gefühl von Freiheit und Unabhängigkeit vermittelt das Columbus auf den ersten Blick! Für ein ...

Natuurlijk, een goedkoper tentje naast de auto zetten gaat ook.

Comment

Zit je niet met beperkingen qua gewicht op je dak?
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Zit je niet met beperkingen qua gewicht op je dak?
                                      Qua rijden wel, maar als je gewoon stilstaat kan er toch niets gebeuren...
                                      Er zijn zelfs daktenten voor 4man... Ik zou er me geen zorgen in maken.

Comment

Qua rijden wel, maar als je gewoon stilstaat kan er toch niets gebeuren...
                                        Er zijn zelfs daktenten voor 4man... Ik zou er me geen zorgen in maken.
                                        Het dak moet het gewicht van die personen toch ook kunnen dragen?
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                        X