Weeral een nieuwe forummer die een vraag stelt en nadien niet meer reageert
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ervaring met wijkopenautos.be?
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Voor mijn wagen gaven ze twee weken geleden 16327 euro. Wat een aanvaardbare maar zeker geen hoge prijs is. Toen moest ik tot bij hen komen en daar begint dan de miserie. Een uur liggen zagen op van alles en nog wat en uiteindelijk vertrekken met een bod van 13000 euro. Op een bedrag van 16327 euro is dat toch heel wat minder. Wat mij betreft kan ik dus kort zijn: ze lokken u eerst met een redelijk bod maar uiteindelijk willen ze veel minder geven. Sindsdien zijn ze me al twee weken aan t bestoken met mailtjes. Geen tweede keer voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenJe houdt het niet voor mogelijk hoe naïef en simpel sommige mensen zijn
Wat een simpele DNS query van een domeinnaam je allemaal niet leert: wijkopenautos.be is dezelfde organisatie als wijkopenautos.nl (wat had je weer gedacht, er zitten Hollanders achter). Is op zijn beurt weer een tussenorganisatie van een Duitse firma,
(wkda.de staat voor wirkaufendeinauto)
Dus gewoon percentjeshengelaars voor auto-export.
En dan geloven dat je van zo'n mannen de hoofdprijs zal vangen voor je wagen, sorry maar
DOMEINNAAMHOUDER
Naamvan Leeuwen Robert
Organisatie
WijKopenAutos.nl
TaalEngels
Adres
Telefoon
E-mail2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tjappe Bekijk BerichtenVoor mijn wagen gaven ze twee weken geleden 16327 euro. Wat een aanvaardbare maar zeker geen hoge prijs is. Toen moest ik tot bij hen komen en daar begint dan de miserie. Een uur liggen zagen op van alles en nog wat en uiteindelijk vertrekken met een bod van 13000 euro. Op een bedrag van 16327 euro is dat toch heel wat minder. Wat mij betreft kan ik dus kort zijn: ze lokken u eerst met een redelijk bod maar uiteindelijk willen ze veel minder geven. Sindsdien zijn ze me al twee weken aan t bestoken met mailtjes. Geen tweede keer voor mij
Ik ben nog niet tot daar geweest en ze mailen continu
Bij mij is het straffe dat ze onder de prijs hebben geboden. 12.000EUR terwijl de dealer er zelf nog 15.000EUR voor geeft.
Ze begonnen wel eens beginnen met stoppen
Comment
-
Ik dacht wel dat het zo zou gaan zoals Tjappe vertelt.
Namaz, ben je zeker dat je dealer geen overnamepremie of zo had die hij kon uitspelen? Moet zeggen, ik had de scenic ingevuld waarvoor ze dik 10 k gaven (wat de prijs ongeveer is die je particulier kan krijgen). Voor de Espace zaten ze ook onder de dealerprijs. Daarom dat ik niet goed weet wat je ervan moet denken. Natuurlijk, je lokken met 16k en uiteindelijk 13k geven is niet netjes. Tenzij er schade of zo is aan de wagen.
Comment
-
Heb onlangs van een kennis net hetzelfde verhaal gehoord over wijkopenautos.be .
De man koopt een nieuwe wagen en wou normaal zijn wagen bij de garage overlaten. Dan heeft hij via de site de gegevens van zijn auto ingegeven en wijkopenautos.be gaf toen een richtprijs op die meer dan €3000 hoger lag dan het bod van de garage. Een definitieve prijs kon er toen nog niet gezet worden om dat het een exclusievere wagen was en ze nog op een antwoord van de handelaars moesten wachten. Dit sleepte maar aan zonder dat er een definitieve prijs bevestigd werd.
Uiteindelijk deden ze dan een bod dat ruim €2000 onder het bod van de garage lag. De verkoper ging hier uiteraard niet op in en vermelde dan ook de prijs die de garage wou geven. Later op de dag belde wijkopenautos dan nog eens terug en deden ze hetzelfde bod als de garage. Ook hier ging de verkoper niet op in en daarop belden ze later op de dag nog een keer om het bod met nog eens €500 te verhogen.
Louche bedoening dus
Comment
-
Had daarstraks reclame van die site op facebookOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
zowat alles wat je opzoekt op internet krijg je later als reklame op facebook, 2dehands,...
erger nog, een collega vroeg me eens waar ik hotels boekte voor te reizen. en ik opende die pagina voor hem en zocht naar hotels op zijn reislokatie marocco.
toen ik thuis men facebook opende stond er allemaal reklame van goedkope vliegreizen naar marocco (op de één of andere manier heeft facebook op men werkpc daar zoekopdrachten onderschept, om ze dan thuis op men pc weer te geven).
het enige gemeenschappelijk op die beide pc's was facebook, facebook ligt eraf nu...
login, email, ... is allemaal verschillend (werk vs privé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHad daarstraks reclame van die site op facebook
dus gewoon door dit topic te lezen of wat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenzowat alles wat je opzoekt op internet krijg je later als reklame op facebook, 2dehands,...
erger nog, een collega vroeg me eens waar ik hotels boekte voor te reizen. en ik opende die pagina voor hem en zocht naar hotels op zijn reislokatie marocco.
toen ik thuis men facebook opende stond er allemaal reklame van goedkope vliegreizen naar marocco (op de één of andere manier heeft facebook op men werkpc daar zoekopdrachten onderschept, om ze dan thuis op men pc weer te geven).
het enige gemeenschappelijk op die beide pc's was facebook, facebook ligt eraf nu...
login, email, ... is allemaal verschillend (werk vs privé)
Enkel dit topic op dit forum zien staan, maar zelfs nog niet geopend om te lezen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
zal wel gelinkt zijn. gij komt regelmatig hier, en op dit forum staat de link wijkopenautos. facebook zal dat wel ergens uit het cache halen.
ik gebruik geen facebook meer (niet hier, niet op werk, niet op gsm) en onderaan deze pagina staat gewoon een engelstalige reklamebanner 'transfer money'. één of ander ding om geld door te sturen goedkoper dan banken. totaal niet gerelateerd aan hetgeen ik doe op men pc.
Comment
-
De reclame die ik op dit forum te zien krijg is toch ook nooit gelinkt aan zaken die ik opzoek of bekijk op het internet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe reclame die ik op dit forum te zien krijg is toch ook nooit gelinkt aan zaken die ik opzoek of bekijk op het internet.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
fb is platte commerciële shit, tijdverlies en egotripperij
Zij verdienen hopen geld aan uw privacy.
Was onlangs reportage over, medewerkers die met de pers praten liggen eruit.
Meest medewerkers leven daar volledig: eten, werken, ontspannen, slapen
Precies een mix van de Matrix en de Truman Show maar dan in het groot en in het echt
Al ligt de gemiddelde facebooker daar natuurlijk niet van wakker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenJe houdt het niet voor mogelijk hoe naïef en simpel sommige mensen zijn
Comment
Comment